tino1481 Posted August 2, 2011 Share Posted August 2, 2011 Witam Właśnie zdradziłem VW (nigdy więcej) Kupiłem (pod namową żony) ALMERĘ TINO 1.8 (114KM). Chcę ją zagazować w ELPIGAZ Czy macie Panie /Panowie jakieś przeciwwskazania?? jak te motorki chodzą na gazie zwłaszcza na instalce z ELPIGAZ? Pozdrawiam 1481 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 2, 2011 Share Posted August 2, 2011 Właśnie zdradziłem VW (nigdy więcej) po co Ci ten stres z japońcem, wróć do taczki ze znaczkiem VW w 1.9TDI i będziesz zadowolony, a tak cały czas będzie Ci coś przeszkadzać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tino1481 Posted August 2, 2011 Author Share Posted August 2, 2011 po co Ci ten stres z japońcem, wróć do taczki ze znaczkiem VW w 1.9TDI i będziesz zadowolony, a tak cały czas będzie Ci coś przeszkadzać pytam poważnie chce znać opinie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 pytam poważnie chce znać opinie powiedz co chcą zamontować i wtedy można gdybać, praktyka tutaj pokazuje, że w większości przypadków i tak nasza opinia nie jest brana pod uwagę , gazownicy w większości przypadków montują to co dostaną w zestawach, czyli nie do końca odpowiednie do każdego auta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus220 Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Hej. Ja w mojej Primerze P11.144 z motorem 1.8 mam zamontowaną instalację ESGI2. Najważniejsza sprawa to dobry fachowiec od montażu a nie żaden partacz. Po drugie dobrej jakości podzespoły, czyli konkretny reduktor a nie żadna alaska. Tak samo wtryskiwacze konkret a nie jakieś żółte valteki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 czarna hannka nie za mała?? jake masz ciśnienie na redku?? nie pętli??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus220 Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Czarna jest w sam raz. Nie pamiętam dokładnie ile jest. Zbiera się jak ta lala i chodzi prawie jak na benzynie. Po przygodach z Alaską i valtekami, a później magikami to jest niebo a ziemia. Montował mi to koleś, który jest doradcą technicznym w Stag'u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 może dał wierki 4 mm a nie mniejsze jak w większości przypadków co do instalacji to ja wole coś co wszyscy znają np Staga + mocny i dobry reduktor i Hany a wymyslanie jakiegoś taniego zestawu nie ma sensu ,, przypadki co koledzy chcieli zaoszczędzić wychodziły tak że zmieniali i grzebali sami ,,,i w końcu byli zadowolenie ale to z naszą pomocą i ich dodatkową kasą np na nowe wtryski itp . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Czarna jest w sam raz. Nie pamiętam dokładnie ile jest. Zbiera się jak ta lala i chodzi prawie jak na benzynie. Po przygodach z Alaską i valtekami, a później magikami to jest niebo a ziemia. Montował mi to koleś, który jest doradcą technicznym w Stag'u spoko tylko pytałem, bo akurat ja bym dał czerwone do tego silnika i może dał wierki 4 mm a nie mniejsze jak w większości przypadków brachu to 1.8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 dokładnie ale i dla tego wydala czarna a czerwona na 3mm to tak jak byś dał matrixa hd5xx cisnienie 1,6 i dysze 1.9 mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest opacinski Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 Witam. Podziele się swoją opinią ci do instalacji firmy Elpi-Gaz. A wyłącznie na takiej instalacji jeżdżę od chyba 15 lat. Miałem ją w polonezie przed laty - bez wtrysku. Sprawowała się przez 60 tys.km bardzo dobrze; żadnych problemów. Nastepnie montowałem w kolejnym aucie - opel silnik 1,6.Już wtrysk. Przejechałem jakieś 130 tys bez żadnych kłopotów. Paliła się kontrolka check engin i nie potrafili tego załatwić. I to był jedyny mankament tej instalacji. Obecnie w nissanie mam także Elpi-Gaz. Dotychczas przejechałem 10 tys. także bez problemów . I tyle. Pzdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 Elpi-Gaz to tylko elektronika, a jak wiadomo, ważniejszy jest montaż i podzespoły jakie zostały zastosowane i do tego wymaganie klienta, bo zadowolenie to jest względne , także można wsadzić nie najlepszą elektronikę na dobrych komponentach i będzie gitt i z drugiej strony, można wsadzić super elektronikę na dziadowskich komponentach i źle wystroić i nie będzie gitt, Ważne, że jesteś zadowolony i tanio jeździsz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 niestety kojarzę elpigaz z standartowym zestawem opartym o Waldemary choć pewnie nie koniecznie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.