Guest kamiloo88 Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Witam Mam problem z nagrzewnica w swojej primerze(słabo grzeje). Czy ktoś wyciągał może nagrzewnice? Jak jest z dostępem do całej obudowy nagrzewnicy? Czy trzeba odkręcać całą deskę rozdzielczą w celu demontażu nagrzewnicy? Prozę o porady... Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 NO moze byc zawalona nagrzewnica, ale moze jest zapowietrzona i slabo grzeje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomosky Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Przed ewentualnym odpowietrzaniem układu dokładnie przeczyść układ, np czymś takim: k2 radiator flush - w Kauflandzie kosztuje 4,99zł Ja w Oplu Astrze miałem zapchaną nagrzewnicę kamieniem (wyglądało jak muł, gęste błotko) i nagrzewnica prawie nie grzała, grzała bardzo słabo. 2 krotnie oczyściłem układ tym środkiem (podczas tego przelewałem przez układ zwykła wodę destylowaną, bez koncentratu, żeby wyszło taniej). Później na koniec odczepiłem wąż idący do nagrzewnicy i wężem ogrodowym(podłączonym do kranu) pod ciśnieniem przepłukałem tak samą nagrzewnicę. Oczywiście wszystko bez wyciągania nagrzewnicy, węże odczepiałem pod maską, przy silniku. Nagrzewnica chodzi jak nowa, kolosalna różnica(wcześniej po przejechaniu 15km zaczęło lecieć ciepłe powietrze, a po czyszczeniu po 1~2km). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.