domelboss Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 WITAM MAM MAŁY PROBLEM Z WYCIEKIEM OLEJU W MOIM SILNIKU A MIANOWICIE JEST TO 1.9 DCI WIADOMO WSZYSTKIM ZE TO SILNIK RENAULT I COŚ IM CHYBA NIE POSZŁO Z TYM WLEWEM OLEJU GDZIE JEST I TAM BAGNET DO MIERZENIA POZIOMU OLEJU MIANOWICIE ZACZĘŁO MI SIĘ COŚ POCIĆ W DOLNEJ JEGO KONSTRUKCJI PO ZDEMONTOWANIU TEGO CAŁEGO WLEWU OKAZAŁO SIĘ ZE TO JEST TYLKO WKŁADANE I WULKANIZOWANE JAKIMŚ ŚRODKIEM DO SILNIKÓW CZY KTOŚ MI MOŻNE POMOC CZY TO JEST ORYGINALNIE TAK CZY MOŻNE FABRYCZNIE JEST TO INACZEJ MONTOWANE BO TO BARDZO DZIWNE POŁĄCZENIE BEZPOŚREDNIO DO BLOKU SILNIKA TYLKO WSADZANE I ZALEPIANE CZYM DZIĘKUJE Z GÓRY ZA ODPOWIEDZI Link to comment Share on other sites More sharing options...
voyager1956 Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Silnik ma przedmuchy i ciśnienie wyrzuca tędy też olej ,możesz to zapiąć opaskami a podstawę przykręć na silikon i po problemie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest R2-r Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 Dokładknie jak voyager napisał tak zrobił mój znajomy maechanik w mojej P12. Wada była od nowości bo pytałem w serwisie jak jeszcze miałem gwarancję.Tylko jedna uwaga. Po mocnym wciśnięciu i zaklejeniu wlewu zmienia się wskazanie na bagnecie. A za dużo oleju to ten silnik nie lubi (turbina potrafi zassać i po katalizatorze wtedy). Link to comment Share on other sites More sharing options...
voyager1956 Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Kolega R2-r ma rację silnik 1.9 dci lubi stan oleju na 2-3 kreski jak ma więcej to sobie zassie a my łapiemy się za głowę gdzie wcięło olej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.