Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Kapie olej z silnika


Guest maniek89
 Share

Recommended Posts

Guest maniek89

Witam ostatnio nabyłem nissana primere 1995 rocznik silnik 2.0 i cos mi kapie z silnika i nie moge dojsc z czego. Ostatnio bylem u mechanik i kazal wymienic uszczelke od glowicy. Wszystko elegancko wymienione i dalej kapie. Kapie wtedy gdy jezdze nim i po zgaszeniu silnika spada pare kropel. Nie moge dojsc z czego to sie dzieje. Moze ktos pomoze. Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

a gdzie dokładnie pod autem się układa?? może uszczelniacz na wale trzeba wymienić

Link to comment
Share on other sites

sprawdź uszczelniacz na wale, będzie widać czy kapie z pod koła pasowego

Link to comment
Share on other sites

Podejrzewam ze miales na mysli nie uszczelke glowicy tylko uszczelke pokrywy zaworow. Jesli wymieniles ta uszczelke i przy zakladaniu nie posmarowales uszczelki silikonem na temperatury lub uszczelniaczem Reinza to moze znowu cieknac ta uszczelka. Przynajmniej na rogach ale najlepiej na cala uszczelke trzeba dac albo silikon albo uszczelniacz. Ja osobiscie zakladalem na uszczelniacz. mala tubka kosztuje okolo 20zl a przyda sie do innych rzeczy.

Kup sobie jakis plyn w sprayu do mycia silnika i umyj wokolo tam gdzie uszczelka pod klawiatura zaworow i jak wrocisz z trasy zobacz czy olej sie nie saczy.

Link to comment
Share on other sites

Zdiagnozuj w pierwszej kolejności co kapie. Płynów jest w komorze silnika kilka. Kolor, lepkość, konsystencja. Po tym najłatwiej poznać, a nie problem rozróżnić płyn chłodniczy, od oleju silnikowego czy płynu hamulcowego.

Podstaw karton albo folię, żeby widzieć dokładniej.

Bez tego można tylko zgadywać. Wróżbiarstwo... to nie to forum.

Edited by adambyw
Link to comment
Share on other sites

Może to nie z silnika a płyn chłodniczy? z prawej strony miałem podobny wyciek, stosuje płyn petrygo, jak sie naleje nówkę to widać zielonkawy kolor jak nie wymieniałeś płynu w chłodnicy tylko dolewałeś to może i wyglądać jak olej a nawet być lekko lepki jak olej. U mnie był taki objaw i okazalo się że przewody są popękane i był tam wyciek właśnie z prawej strony.

Link to comment
Share on other sites

Jest to p10 z silnikie GA16 DS a wiec z gaznikiem . Trzeba sciagac pokywe rozrzadu do wymiany uszczelniacza walu korbowego.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...