Guest maniek89 Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Witam ostatnio nabyłem nissana primere 1995 rocznik silnik 2.0 i cos mi kapie z silnika i nie moge dojsc z czego. Ostatnio bylem u mechanik i kazal wymienic uszczelke od glowicy. Wszystko elegancko wymienione i dalej kapie. Kapie wtedy gdy jezdze nim i po zgaszeniu silnika spada pare kropel. Nie moge dojsc z czego to sie dzieje. Moze ktos pomoze. Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 a gdzie dokładnie pod autem się układa?? może uszczelniacz na wale trzeba wymienić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maniek89 Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 z przodu prawej strony autka jakos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 sprawdź uszczelniacz na wale, będzie widać czy kapie z pod koła pasowego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maniek89 Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 uszczelniacz na wale był wymieniany Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Podejrzewam ze miales na mysli nie uszczelke glowicy tylko uszczelke pokrywy zaworow. Jesli wymieniles ta uszczelke i przy zakladaniu nie posmarowales uszczelki silikonem na temperatury lub uszczelniaczem Reinza to moze znowu cieknac ta uszczelka. Przynajmniej na rogach ale najlepiej na cala uszczelke trzeba dac albo silikon albo uszczelniacz. Ja osobiscie zakladalem na uszczelniacz. mala tubka kosztuje okolo 20zl a przyda sie do innych rzeczy. Kup sobie jakis plyn w sprayu do mycia silnika i umyj wokolo tam gdzie uszczelka pod klawiatura zaworow i jak wrocisz z trasy zobacz czy olej sie nie saczy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adambyw Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 (edited) Zdiagnozuj w pierwszej kolejności co kapie. Płynów jest w komorze silnika kilka. Kolor, lepkość, konsystencja. Po tym najłatwiej poznać, a nie problem rozróżnić płyn chłodniczy, od oleju silnikowego czy płynu hamulcowego. Podstaw karton albo folię, żeby widzieć dokładniej. Bez tego można tylko zgadywać. Wróżbiarstwo... to nie to forum. Edited August 11, 2011 by adambyw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
micromod Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Może to nie z silnika a płyn chłodniczy? z prawej strony miałem podobny wyciek, stosuje płyn petrygo, jak sie naleje nówkę to widać zielonkawy kolor jak nie wymieniałeś płynu w chłodnicy tylko dolewałeś to może i wyglądać jak olej a nawet być lekko lepki jak olej. U mnie był taki objaw i okazalo się że przewody są popękane i był tam wyciek właśnie z prawej strony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest smyndrok Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Da się wymienić uszczelniacz na wale bez ściągania obudowy rozrządu?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Jest to p10 z silnikie GA16 DS a wiec z gaznikiem . Trzeba sciagac pokywe rozrzadu do wymiany uszczelniacza walu korbowego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.