Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

wolne obroty


Guest Radek82
 Share

Recommended Posts

Guest Radek82

witam, posiadam primerę z końca 2000 roku, mam problem z obrotami, tzn na luzie są one za wysokie i skaczą, ponadto dojeżdżając powiedzmy do skrzyżowania, zrzucam bieg na luz i obroty idą na chwilę w górę do wartości 1600 obr, po czym opadają do wartości między 900-1000 obr, takie same obroty mam na luzie jak stoję, proszę o pomoc

Link to comment
Share on other sites

zacznij od czyszczenia, przepustnicy, przepływomierza, wszystko znajdziesz na forum co i jak, do tego warto też pomierzyć przepływkę i lambadę

Link to comment
Share on other sites

Guest Radek82

przepływkę mam nową, przepustnica przeczyszczona jest, silnik krokowy też, czujnik biegu jałowego wymieniony, nie wiem co dalej mam robić

Link to comment
Share on other sites

to jak jetseś tego wszystkiego pewien, to sprawdź czy się linka nie blokuje, pomierz lambadę, i przeprowadź naukę obrotów

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

a u mnie obroty faluja tylko na ciepłym silniku i tylko na postoju w granicach 650-750, np rozpedze sie do 100 km/h wrzuce

na luz i gdy cały czas samochód sie toczy z obrotami jest wszystko ok dopiero po zatrzymaniu sie auta zaczynaja wariowac. co może być nie tak? filtry nowe przepływka nowa i nadał to samo. dodam ze jak stoi auto i skrece kierownicą do oporu obojetnie wktórą strone to obroty sie stabilizują i są ok. prosze o pomoc. silnik oczywiscie 2.0td

Edited by nowakmariusz
Link to comment
Share on other sites

Moze najpierw zainteresuj sie zaworem EGR. Zawor egr dziala wlasnie jak jest silnik nagrzany. Trzeba sprawdzic czy nie jest juz zabity nagarem olejem

Link to comment
Share on other sites

Prosze napisac jakie masz obroty jalowe na zimnym silniku ?.

Link to comment
Share on other sites

na zimnym jest wszystko ok nie faluja maja 750-800

Edited by nowakmariusz
Link to comment
Share on other sites

Powiedz z jakiego powodu zaslepiles EGr .Czy po zaslepieniu egr bylo w porzadku i dopiero sie to stalo niedawno. Pytam dlatego zeby nie narazac Cie na zbedne koszty. Wiec najpierw sprawdz egr. Koledzy pisali ze mieli zaslepiony a jednak puszczal. Trzeba sprawdzic czy gdzies sie nie poca przewody . Sprawdz tez alternator jak laduje i styki przy nim. Trzeba spawdzic najpierw to zanim padnie podejrzenie na pompe wtryskowa . Tu juz sie zaczna koszty.

Link to comment
Share on other sites

z obrotami mam problem od 8 miesiecy a zawór egr zaslepiłem 2 miesiące temu róznice jaką zauważyłem to troche lepiej przyspiesza

Link to comment
Share on other sites

Jesli dalej walczysz z tymi obrotami to sprobuj jeszcze zmierzyc opor czujnka polozenia walu korbowego i wtryskiwacza sterujacego jak bedzie silnik nagrzany.

Link to comment
Share on other sites

opór czujnika wału korbowego na zimnym 1.3 a na ciepłym ponad 1.5, wtrysk sterujacy 111 ohmow ale gdy silnik jest odpalony to opór czujnika wału korbowego skacze od 0.5 do 1.3

Edited by nowakmariusz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...