Guest PowerM Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Kochani, Od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem Almery. Tzn, auto odpala ale nie tak jak kiedyś (od dotkniecia) tylko długo kreci i zapala sie chceck engine (żółta ikonka silnika) po czym gasnie. Na poczatku podczas postoju w korku również zapalała sie ikona i gasła. Teraz juz praktycznie za każdym razem długo kreci i po dopaleniu zapala sie chceck engine po czym po kilku sekundach gaśnie. Co moze byc przyczyną tego stanu rzeczy?. Objawy dodatkowe to na luzie, na postoju potrafi wpadac w wibracje, podczas ruszania na 1dynce słychać stukanie jakby po prawej stronie silnika (ktoś kiedyś mi mówił ze moze być to problem z kompresją - dlatego tak długo kreci przy odpalaniu). Macie jakiś pomysł?. Wczesniejsze usterki jakie miałe to: - zablokowany silnik przez spreżarkę od klimy (wymieniłem wszytko działa spoko) - ukrecona świeca (planowanie głowicy) - nowy rozrząd + pompa wodna - regeneracja jednego wtryskiwacza - wymienone wszytkie mozliwe filtry - zmieniołem ostatnio oleje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadrat Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Zapala się check - odżałuj 50zł i skocz podpiąć ją na kompa - tam ładnie wyjdzie, co ją boli. A to odpalanie - niezależnie, czy ciepły, czy zimny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PowerM Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Zapala się check - odżałuj 50zł i skocz podpiąć ją na kompa - tam ładnie wyjdzie, co ją boli. A to odpalanie - niezależnie, czy ciepły, czy zimny? Tak, juz o odlanaiu na zmino nie mówie bo problem był zawsze, Ale nie ma to juz znaczenia. Czy zimny czy ciepły problem stałsie nagminny. Koledzy jakies pomysły? auto bez samostartu praktycznie nie zapala. jeszcze nie bylem w serwisie. Może mieliście podobny przypadek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonsao Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 Wtryski,wtryski!!!To częsta awaria tych motorków.Niestety silnik renault te same bolaczki co w Clio,Megane z tym silnikiem 1.5 dci.Ostatnio przez to przechodził mój kolega ze swojm Clio 1.5dci.Podepni sie pod kompa to bedziesz w 80%(nigdy100%) pewny co jest grane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasio_ciaputek Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 Nie wiem jak jest po FL ale silniki Di można zdiagnozować samemu i wystarczą do tego 2 kabelki i złącze pod kierownicą. Błędy na bank są zapisane w ECM. Cąła procedura opisana jest dokładnie w service manual - niestety po angielsku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.