Gość dlugi726 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 witam...mam maly problem z moja primawera 1.9dci 2003r.mam na mysli dziwna prace silnika na obrotach nie przekraczajacych 1000obr/min.silnik nie rowno pracuje dziwnie dzwoni tak jak by gdzies ocieraly sie jakies czesci metaliczne i rezonans przenosi sie na cale auto.zauwazylem rowniez ze czasem strasznie trzesie cala buda na obrotach jalowych...nie wiem czy to nie kolo dwumasowe a moze sprzeglo chociaz na kolo to uwazam ze ma za maly przebieg nie cale 144tys.km.jesli ktos ma podobne przygody prosze o kontakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Zbyt późna data na poradę. Do tej pory pewnie znasz odpowiedź .Powodów jest wiele . Sprawdziłbym najpierw przewody tuż przy wtyczkach wtryskiwaczy lubią pękać bez przerwania izolacji tak, że wyglądają na całe i wtryskiwacz raz pracuje raz nie.Niepokojący hałas metaliczny znajdź stetoskopem lekarskim , tam gdzie ten hałas tam usterka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dlugi726 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Zbyt późna data na poradę. Do tej pory pewnie znasz odpowiedź .Powodów jest wiele . Sprawdziłbym najpierw przewody tuż przy wtyczkach wtryskiwaczy lubią pękać bez przerwania izolacji tak, że wyglądają na całe i wtryskiwacz raz pracuje raz nie.Niepokojący hałas metaliczny znajdź stetoskopem lekarskim , tam gdzie ten hałas tam usterka dzieki usterka zlokalizowana zatarte lozysko alternatora.koszt nie duzy ale kupa szukania problemu...auto chodzi jak nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Sam do tego doszedłeś, czy może dokonał tego mechanior??? Często takie objawy daje pasek. Wystarczy kapke oleju z bagneta na wewnętrzną stronę paska i jest po problemie. Byłeś przy naprawie alternatora, może skasował Cię tylko za kropelke oleju, a jak problem powróci to wtenczas zaproponuje wymiane paska??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokol_tur Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 witam u mnie jest podobnie takie mielenie kóre dochodzi z alternatora z tego co słychać .. ale powiedz mi czy zanim to zrobiłes to czy przy każdym odpaleniu był ten dzwiek czy np jak był zimny to nie a jak dostał ciepła i go znów zapaliłes to zaczynał ten dzwiek sie pojawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dlugi726 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 witaj sokol...nie wiem czy jeszcze aktualne ale jesli chodzi o temat altrrnatora to dzwiek ten pojawial sie od razu po odpaleniu potem jak sie rozgrzal bylo ok ale na kazdym postoju na swiatlach znow dzwonilo.u mnie wyszlo to przy zapaleniu swiatel zapal auto niech pochodzi troche i zobacz jak bedzie w momencie zapalenia swiatej i klimy jesli dzwonek sie nasili to napewno cos z altrnatorem u mnie bylo zatarte lozysko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokol_tur Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 witaj sokol...nie wiem czy jeszcze aktualne ale jesli chodzi o temat altrrnatora to dzwiek ten pojawial sie od razu po odpaleniu potem jak sie rozgrzal bylo ok ale na kazdym postoju na swiatlach znow dzwonilo.u mnie wyszlo to przy zapaleniu swiatel zapal auto niech pochodzi troche i zobacz jak bedzie w momencie zapalenia swiatej i klimy jesli dzwonek sie nasili to napewno cos z altrnatorem u mnie bylo zatarte lozysko... jeżeli sie nagrzeje i działaja światła klima +cb to ten dzwięk jest sporadycznie raz na dwa trzy dni , a jeżeli jest zimny to nawet nie musze odpalać klimy i świateł bo bez tego słychac . Ps słychać tylko jak jest poniżej 1000 obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Weźcie końcówką bagneta, na którym jest olej posmarujcie od wewnętrznej strony pasek klinowy, a jeśli chcecie więcej pewności , to trochę oleju na palec i po wewnęętrznej stronie przesmarujcie ten pasek.!!!!!!! Jesli nie będzie hałasu na zimnym zaraz po odpaleniu - to znaczy, że pasek do wymiany!!!!!! Prosty sposób na sprawdzenie i za darmo!!!!!! A jeśli będzie piszczał, no to już do mechaniora z alternatorem i łożyska do wymiany!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.