Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P 11] Różnica w zużyciu klocków hamulcuwych


Guest Zbyszko

Recommended Posts

Guest Zbyszko

Witam . Ostatnio podczas jazdy a szczególnie hamowania, dochodziły z tylnego prawego koła odgłosy tarcia. Po zdjęciu koła i zacisku okazało się że z klocków została zardzewiała blacha, a tarcza nadaje się co najmniej do szlifu. Moje zdziwienie było tym większe że wszystkie klocki miałem wymieniane nie cały rok temu + toczenie tarcz. Zdjąłem pozostałe koła i zdziwienie wszystkie klocki jak nowe a tarcze głaciudkie jak dupka niemowlęcia.I tu moje pytanie czy to możliwe żeby przez niecały rok tak się zużyły hamulce tylko w jednym kole i ta rdza. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Jeśli masz zapieczoną linkę ręcznego tylko od strony tego koła , to taki jest efekt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Zbyszko

Jeśli masz zapieczoną linkę ręcznego tylko od strony tego koła , to taki jest efekt.

 

No właśnie że linka nie jest zapieczona.

Link to comment
Share on other sites

Kolego nie ma opcji: albo linka albo zacisk (lub/i prowadnice w jarzmie) albo przewód elastyczny. Któryś z tych elementów spowodował przedwczesne zużycie klocka.

Link to comment
Share on other sites

Nie kontrolowałeś temperatury felg po dłuższych trasach? Bo musiało trzymać, a jak trzymało, to pewnie się też grzało bardziej...

Link to comment
Share on other sites

Guest Zbyszko

Wszystko naprawione, uszczelka była tak zlasowana że tłoczek miał problemy ze swobodnym poruszaniem się. Wymieniłem uszczelkę, przeczyściłem zacisk no i oczywiście nowe klocki i jest gites. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...