Nissand22 Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Przełożyłem silnik z nissana terrano z roku 1998 2.7 td do navary i navarka teraz śmiga bo mi silnik klękł ten 2.5 orginalny od navary były małe problemy z eletroniką ale daliśmy rade poźnie podam linka na youtube żevy sobie obejrzeć jak działa już założony silnik i jak chodzi navarka No i te silniki 2.7 td są bez awaryjne nie tak jak te od navary orginalne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal801 Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Tak prawdziwa navara to jest d40 a d22 to jest pick-up, czyli poprzednik navary, w d22 faktycznie padały silniki ale w d40 nie ma już takiego problemu (wiadomo że ileś sztuk się trafi wadliwych). Ale chętnie zobacze tą przeróbke i jak możesz to napisz coś więcej: z czym były problemy czy łapy silnika trzeba zmieniać co w elektryce nie pasowało i czy trzeba zmieniać komputer, a może wydech trzeba jakoś przerabiać itd. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nissand22 Posted August 17, 2011 Author Share Posted August 17, 2011 Wiesz kupiłem Nissana terrano Anglika za 4.5tyś . no i potem wyciągneliśmy z jego silnik z skrzynią no i zakładaliśmy do navary z roku 2002 no i wszystko prawie pasowało łape jedna trzeba było lekko przerobić ale wszystko pasuje i musisz też przełożyć skrzynie z terrano . no musieliśmy instalacje przerobic bo komputer przyszedł od tamtego no i kostki trzeba niektóre przerobić i dołożyć 4 kable jeszcze do wiązki bo przy pompie w navarze jest 6kabli a tam 11 czy 8 ale już nie pamiętam jak bedziesz chciał obejrzeć to napisz no i licznik i obrotomierz chodzi wydech od silnika musisz mieć od terrano ale na łączeniach pasuje do navary mówie najlepiej kupić całego anglika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal801 Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Czętnie bym zerknął ale mam dosyć daleko do poznania bo 350 km ale jak bym był przejazdem to się odezwe. A mógł byś jakieś fotki wstawić, czekam też na filmik. A który wał napędowy został zamontowany? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nissand22 Posted August 18, 2011 Author Share Posted August 18, 2011 wały zostały od navary dobrze zrobie fotki i wstawie i filmik też no i trzeba pedał przerobić od gazu lekko bo trzeba wstawić śilniczek z terrano od pedała Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal801 Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Czekam spokojnie na fotki i filmik 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nissand22 Posted March 3, 2012 Author Share Posted March 3, 2012 (edited) sory że tak puźno ale jest dodam też zdj http://www.youtube.com/watch?v=U_kahj2Ng1M zdjęcia mogę wysłać na email no i pedał gazu było trzeba przerobić jak by ktoś chciał jakieś małe informacje to podaje nr tel na priv polecam warsztat w którym takie silniki zakładją http://www.karlowicz4x4.pl/warsztat/pickup-d22 ja ten silnik 2.7 td sam zakładałem Edited September 22, 2011 by Rafał4x4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qua-doW Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 Trochę archeologię urządzę ale co zrobić, a nuż uzyskam odpowiedź Mam D22, też YD25 padło i wstawiłem QD32 od Karłowicz4x4. Skrzynia została moja, tylko dzwon od terrano 2.7 trzeba było dać (pasuje do tego silnika i do reszty skrzyni z D22 która z koleji jest podobno wytrzymalsza niż ta z terrano)Silnik na mechanicznej pompie sterowanej linką (od STARa... serio...) więc komputer do działania mu nie jest potrzebny, ale bez komputera nie chce mi działać obrotomierz i kontrolka świec, pozostałe graty w tym prędkościomierz do zegarów bezpośrednio nie stawiają oporu.Chciałbym się pozbyć kompletnie tego komputerka, bo to trochę bez sensu żeby tylko od obrotomierza tam siedział, a wiązka z niego sroga wystaje.I tu pojawia się moje pytanie w jaki sposób podłączyłeś obrotomierz po zmianie silnika że ci to wszystko hula? Karłowicz4x4 nie bardzo chce pomóc mimo że silnik u niego kupiony, ale już nie zakładany... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest moooriss Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 Karłowicz 4x4 nie sprzedaje silników bez montażu ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojbal2002 Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 W dniu 16.08.2011 o 22:24, Nissand22 napisał: Przełożyłem silnik z nissana terrano z roku 1998 2.7 td do navary i navarka teraz śmiga bo mi silnik klękł ten 2.5 orginalny od navary były małe problemy z eletroniką ale daliśmy rade poźnie podam linka na youtube żevy sobie obejrzeć jak działa już założony silnik i jak chodzi navarka No i te silniki 2.7 td są bez awaryjne nie tak jak te od navary orginalne Witam. Jestem nowy. Mam nissana D22 king cab ze swapem silnika nissan terano 2,7 TD. Mam problem z podłączeniem prędkościomierza i licznika, natomiast obrotomierz działa, ale moim zdaniem zawyża. Jak jesteś jeszcze w temacie to proszę o podpowiedz. Wojbal2002 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poszukiwaczk Posted September 19, 2019 Share Posted September 19, 2019 Witam. Jestem nowy. Mam nissana D22 king cab ze swapem silnika nissan terano 2,7 TD. Mam problem z podłączeniem prędkościomierza i licznika, natomiast obrotomierz działa, ale moim zdaniem zawyża. Jak jesteś jeszcze w temacie to proszę o podpowiedz. Wojbal2002cześć i udało się coś sklecić z tą elektryką? niedługo też będę szukał elektryka lub próbował rzeźbić sam gdyż jesteśmy teraz na etapie przekładki silnika z Terrano 2.7 do d40Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojbal2002 Posted September 24, 2019 Share Posted September 24, 2019 Witam Cię. Nikt mi nie pomógł. Nie wiem z czego to wynika. Czy ludziom się nie chce pisać czy nie ma ludzi z doświadczeniem. Nie mam czasu ale byłem bez radny. Sam poczytałem i sam naprawiłem prędkościomierz. Zawyża o ok 5 km, ale to mi nie przeszkadza. Można bawić się średnicą zębatki na czujniku, ale myślę że nie ma sensu. Działa. Co do prędkościomierza to działa, ale trochę też zawyża. Dałem spokój. Z hałasem też wiem co jest grane. Też sam doszedłem. Most do wymiany a nie jak mi mówili że reduktor. Reduktor wymieniłem i d*pa. Masakra z fachowcami tak jak z lekarzami. Sam musisz dojść co ci dolega. Jak coś to pisz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poszukiwaczk Posted September 28, 2019 Share Posted September 28, 2019 Witam Cię. Nikt mi nie pomógł. Nie wiem z czego to wynika. Czy ludziom się nie chce pisać czy nie ma ludzi z doświadczeniem. Nie mam czasu ale byłem bez radny. Sam poczytałem i sam naprawiłem prędkościomierz. Zawyża o ok 5 km, ale to mi nie przeszkadza. Można bawić się średnicą zębatki na czujniku, ale myślę że nie ma sensu. Działa. Co do prędkościomierza to działa, ale trochę też zawyża. Dałem spokój. Z hałasem też wiem co jest grane. Też sam doszedłem. Most do wymiany a nie jak mi mówili że reduktor. Reduktor wymieniłem i d*pa. Masakra z fachowcami tak jak z lekarzami. Sam musisz dojść co ci dolega. Jak coś to pisz.Witam. Na razie spinam osprzęt, silnik z starego Terrano 2.7 do D40 2007r. Kolego orientujesz się może które kable przy silniku odpowiadają za gaszenie silnika oraz czy obrotomierz bierze prędkość silnika z alternatora czy że skrzyni ?Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lapcok Posted December 1, 2019 Share Posted December 1, 2019 @wojbal2002 myślę że fajnie by było jak byś spisał co nieco w jednym konkretnym poście, na przyszłość, jako przewodnik "swap silnika d22 na 2,7 terrano" Ja na pewno pozwolę sobie napisać do Ciebie bo zabieram się od stycznia za swapa, navara już czeka, silnik i resztę gratów będę dopiero szukał.. podrzuć listę wszystich gratów jakie są potrzebne do skompletowania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojbal2002 Posted December 26, 2019 Share Posted December 26, 2019 Witam Cię. Sorry, że nie pisałem bo nie miałem zbyt dużo czasu. Napiszę jak znajdę więcej czasu. Zabrałem się za wymianę tylniego mostu. Hałasował. Poprzedni był zamontowany odwrotnie leżał na resorze, teraz resor leży na moście. Most wymieniłem z blokadą mechaniczną. I znów jaja. Zrobiłem tak jak należało, a tył podniósł mi się o 20 cm. Teraz od koła do plastiku nadkola mam 30 cm. To za dużo. Nie wiem czy resor nie ten. Mechanik dość dobry ale nie ma doświadczenia z takimi przeróbkami przy nevarze. Chce podnieść o ok 2 " bo chce założyć większe opony. Także walczę z innym tematem. Trochę za wysoko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.