Guest Hodlum2 Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 (edited) Witam mam nissana primere 1.6 z gazem niedawno to autko kupilem. A więc mam taki problem gdy go odpale i pochodzi chwile to nie ma najmniejszych problemow zeby dalej jechac po przelaczeniu na gaz jednak jezeli wylacze instalacje gazowa i probuje pojechac na bezynie to auto sie dusi i gasnie.Na bezynie faluja obroty po dodaniu gazu zaczynaja skakac dosc mocno, w takim stopni ze nie da sie jechac. Z góry dziękuje za pomoc. Edited August 18, 2011 by Hodlum2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 jaka to instalacja gazowa?? na początek zakręć butlę i zobacz czy dalej jest to samo na PB?? jak się poprawi to znaczy, że masz kłopot z LPG, czyli może być już czas na reduktor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hodlum2 Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 (edited) gaz to monowtrysk jak wyłaczam gaz to nic to nie zmienia Edited August 23, 2011 by Hodlum2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 gaz to monoftrysk jak wyłaczam gaz to nic to nie zmienia zakręciłeś butlę??? i nic się nie zmieniło?? czy tylko tak twierdzisz?? bo to monowtrysk??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hodlum2 Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 nie zakrecalem butli mechanicznie jesli o to chodzi tylko przyciskiem wylaczylem gaz aha i jeszcze gasnie na gazie jak silnik nie jest rozgrzany dostatecznie(ale to chyba naturalne na gazie) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 (ale to chyba naturalne na gazie) nie jest to naturalne zregeneruj reduktor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hodlum2 Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 a to powoduje ze gasnie na benzynie? bo mi glownie chodzi o to ze gasnie na benzynie z gazem to ja sobie poradze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 a to powoduje ze gasnie na benzynie? bo mi glownie chodzi o to ze gasnie na benzynie z gazem to ja sobie poradze jeżeli reduktor popuszcza gaz to w układ idzie PB i LPG podczas pracy na PB i dlatego mogą się dziać różne cuda, dlatego pisałem aby zakręcić butlę i wyeliminować LPG z pracy na PB, jeżeli wtedy będzie dalej się coś dziać, to trzeba poczyścić przepustnicę i przepływkę, którą masz w gardzieli gaźnika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hodlum2 Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 Byłem z tym u diagnosty stwierdzil że przeplywomierz jest rozwalony najprawdopodobniej od strzalow gazu na szrocie kosztowal mnie 150zl takze problem rozwiazany dzieki za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liear Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 Przyłącze się do tematu, mam podobny problem z moją primerką p-10, silnik 1.6 gaźnik z instalacją gazową(instalacja najprostsza z możliwych). Po regulacji na parowniku przez gazownika silnik gaśnie na benzynie a chodzi normalnie na gazie, wcześniej przed regulacją na benzynce chodził normalnie (ok.800 obrotów) a na gazie miał bardzo małe obroty rzędu 250-300. Zdjąłem obudowę filtra powietrza, ale tam przy gaźniku jest tyle rzeczy że to czarna magia dla kogoś kto się na tym nie zna, z góry tam zaglądając był taki czarny nalot wewnątrz gardzieli gaźnika. Zastanawiam się jak go przeczyścić, ewentualnie gdzie zakupić zestaw do regeneracji gaźnika, może od tego są problemy ... silnik ma przejechane 245 kkm, gaz był zakładany przy mniej więcej 150 kkm, i jak do tej pory większych problemów z nim nie było. Może ktoś z kolegów mógłby pomóc jakąś radą. Poza tym martwią troszkę stuki przy silniku w okolicy łańcuszka rozrządu ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 w GA któryś łańcuch sie zmienia ... co do gaźnika to pewnie coś zarosło ,.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liear Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 Z ciekawości zapytam, czym się różni gaźnik z sunny 1,4 a tym z p 10 1,6, albo od tych od 100NX i czy można je bez większych problemów założyć do p-10? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
świeży Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 Czy naprawiłeś to sobie z tym duszeniem na benzynie? Jak to zrobiłeś bo mam taki sam objaw! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liear Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 ja jak na razie z braku czasu nie mogłem naprawić, jak jeździłem , tak jeżdzę, nie mogę się nikogo doprosić o pomoc w sprawie gaźnika. jutro jadę do sklepu i dobiorę rurki od podciśnienia i kupie spray do czyszczenia gaźników. czasami najprostrze sposoby są najskuteczniejsze . A przynajmniej mam nadzieje że to pomoże. w październiku będzie urlop, to coś pokombinuje się z autkiem. w ostateczności sprzedam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.