Guest kotini Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 Witam , tydzień temu sprowadziłem sobie nissana primere p11 SE z austrii i tak powoli go poznaje na desce rozdzielczej jest taki przycisk funkcyjny chyba powinien zmieniać wyświetlaną funkcję a tego nie robi;( cały czas wyświetlał temperaturę a teraz zmieniło mu się i wyświetla ilość km (chyba do przejechania na baku). w zał fot. ma ktoś jakiś pomysł? (dodam że przycisk działa bo po wyjęciu kluczyka wyświetla się zegar który można wysterować tym przyciskiem) i mam jeszcze drugie. Przy odpalonym silniku odkreciłem wlew oleju i nagle obroty spadły a z dziury wydobywał się dziwny dźwięk tak jak by dmuchania i wypluwał takie małe kropelki oleju to normalne? Pozdrawiam, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAAAD Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 W p11 jest jest przycisk na końcu od gałki wycieraczek. Tam jest temp, data i godz te 3 funkcje i chyba działa na zapłonie czy włączonym silniku.. Chyba że masz p11.144 i to jest po lifcie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted August 21, 2011 Share Posted August 21, 2011 tak jak napisał RAAAD w włączniku wycierajek na jego "szczycie" powinien być przycisk funkcyjny i nim się zmienia opcję. Ty powinieneś mieć więcej funkcji niż my (3). A ten przycisk na desce jest do zerowania licznika dziennego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kotini Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 hehe... fakt myślałem że już go całego obmacałem a jednak jest przycisk na włączniku wycieraczek a z tym dmuchaniem z silnika to normalne? u was tez tak jest? czy to jakieś pierścienie do wymiany ? (ma przejechane 120 tys) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiwi Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Jak kupiłem swoją Primerę, też się wystraszyłem że ma przedmuchy jak odkręciłem korek oleju, ale to normalne. Złym objawem będzie jeśli wyciągniesz szabelkę i z niej będzie pluło olejem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Złym objawem będzie jeśli wyciągniesz szabelkę i z niej będzie pluło olejem. chyba bagnet a nie szabelkę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kotini Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 no to troszke mnie uspokoiles dzieki a z tego co sie doczytalem to tam jest łańcuszek rozrządu, tak? i jego się jakoś wymienia co ileś tyś km? czy jeździć aż się rozpadnie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAAAD Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Pewnie dłużej sie jezdzi niż na pasku ale tez wymienia jak sie rozciągnie i słychac stuki czy napinacze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adambyw Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Zawsze można jeździć aż się rozpadnie. Tylko często w tedy koszta serwisu są droższe niż wymiany profilaktyczne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAAAD Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 No chyba każdy słyszy i domyśla sie czy coś stuka albo dziwne dzwieki są w rozrzadzie jak łańcuszek i powinien myśleć o wymianie komplety... A pasek to jak wiadomo był wymieniany to jezdzić 60-70kkm i wymienić dla spokoju niż czekać aż pęknie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kotini Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 A pasek to jak wiadomo był wymieniany to jezdzić 60-70kkm i wymienić dla spokoju niż czekać aż pęknie... czyli jak mam przejechane 110 tys to powinienem wymienic? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAAAD Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Jeśli nic ci nie słychac w rozrzadzie i olej wymieniany regularnie to pewnie możesz jezdzic. A skoro kupiłes nie dawno go to może wiesz kiedy był wymieniany chyba że nie ma żadnej kartki to wymien sobie i pilnować co 10kkm czy 15kkm przy lepszym oleju. Ja wymieniam co 10kkm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.