Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[p11] - przycisk na desce rozdzielczej


Guest kotini
 Share

Recommended Posts

Guest kotini

Witam ,

tydzień temu sprowadziłem sobie nissana primere p11 SE z austrii i tak powoli go poznaje :)

 

na desce rozdzielczej jest taki przycisk funkcyjny chyba powinien zmieniać wyświetlaną funkcję a tego nie robi;( cały czas wyświetlał temperaturę a teraz zmieniło mu się i wyświetla ilość km (chyba do przejechania na baku). w zał fot. post-47859-0-41079900-1313954698_thumb.jpg

ma ktoś jakiś pomysł? (dodam że przycisk działa bo po wyjęciu kluczyka wyświetla się zegar który można wysterować tym przyciskiem)

 

i mam jeszcze drugie.

Przy odpalonym silniku odkreciłem wlew oleju i nagle obroty spadły a z dziury wydobywał się dziwny dźwięk tak jak by dmuchania i wypluwał takie małe kropelki oleju :P to normalne?

 

Pozdrawiam,

Link to comment
Share on other sites

W p11 jest jest przycisk na końcu od gałki wycieraczek. Tam jest temp, data i godz te 3 funkcje i chyba działa na zapłonie czy włączonym silniku..

Chyba że masz p11.144 i to jest po lifcie.

Link to comment
Share on other sites

tak jak napisał RAAAD w włączniku wycierajek na jego "szczycie" powinien być przycisk funkcyjny i nim się zmienia opcję. Ty powinieneś mieć więcej funkcji niż my (3). A ten przycisk na desce jest do zerowania licznika dziennego.

Link to comment
Share on other sites

Guest kotini

hehe... fakt :) myślałem że już go całego obmacałem a jednak jest przycisk na włączniku wycieraczek :)

 

a z tym dmuchaniem z silnika to normalne? u was tez tak jest? czy to jakieś pierścienie do wymiany ? (ma przejechane 120 tys)

Link to comment
Share on other sites

Jak kupiłem swoją Primerę, też się wystraszyłem że ma przedmuchy jak odkręciłem korek oleju, ale to normalne. Złym objawem będzie jeśli wyciągniesz szabelkę i z niej będzie pluło olejem.

Link to comment
Share on other sites

Złym objawem będzie jeśli wyciągniesz szabelkę i z niej będzie pluło olejem.

 

chyba bagnet a nie szabelkę :D

Link to comment
Share on other sites

Guest kotini

:) no to troszke mnie uspokoiles :) dzieki

a z tego co sie doczytalem to tam jest łańcuszek rozrządu, tak?

i jego się jakoś wymienia co ileś tyś km? czy jeździć aż się rozpadnie? :P

Link to comment
Share on other sites

Pewnie dłużej sie jezdzi niż na pasku ale tez wymienia jak sie rozciągnie i słychac stuki czy napinacze.

Link to comment
Share on other sites

Zawsze można jeździć aż się rozpadnie. Tylko często w tedy koszta serwisu są droższe niż wymiany profilaktyczne.

Link to comment
Share on other sites

No chyba każdy słyszy i domyśla sie czy coś stuka albo dziwne dzwieki są w rozrzadzie jak łańcuszek i powinien myśleć o wymianie komplety...

A pasek to jak wiadomo był wymieniany to jezdzić 60-70kkm i wymienić dla spokoju niż czekać aż pęknie...

Link to comment
Share on other sites

Guest kotini

A pasek to jak wiadomo był wymieniany to jezdzić 60-70kkm i wymienić dla spokoju niż czekać aż pęknie...

czyli jak mam przejechane 110 tys to powinienem wymienic?

Link to comment
Share on other sites

Jeśli nic ci nie słychac w rozrzadzie i olej wymieniany regularnie to pewnie możesz jezdzic.

A skoro kupiłes nie dawno go to może wiesz kiedy był wymieniany chyba że nie ma żadnej kartki to wymien sobie i pilnować co 10kkm czy 15kkm przy lepszym oleju.

Ja wymieniam co 10kkm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...