Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

sprawdzenie pompy wstryskowej Terrano II


leszekkpl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z pompą wtryskową w swoim nissanie terrano II 2.7 TD 1995r., a mianowicie przy rozruchu jak zapalam silnik łapie i gaśnie, sprawdzałem dopływ paliwa ze zbiornika do pompy wtryskowej i jest odpowiedni, natomiast pompa nie zaciąga paliwa, jakie mogą być tego przyczyny i jak sprawdzić pompę wtryskową i jej podzespoły?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy check swieci ?. Trzeba zczytac bledy . Znajdziesz na forum jak . Tak na szybko to moze byc zawor odcinajacy paliwo do pompy ze lapie i gasnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy check swieci ?. Trzeba zczytac bledy . Znajdziesz na forum jak . Tak na szybko to moze byc zawor odcinajacy paliwo do pompy ze lapie i gasnie.

 

Wydaje się, że Terrano II 2.7 TD 1995r nie ma komputera i żadnej takiej genialnej kontrolki :) Dopiero ostatnie egzemplarze z 96r były tak "zmodernizowane".

 

A nie masz przypadkiem alarmu z odcięciem zaplonu (w dieslu steruje się zaworem odcinającym paliwo)?

Ja tak mam i czasem mi się alarm zwiesza i blokuje w ten sposób silnik. Efekt jest wtedy identyczny - zapali i natychmiast gaśnie.

Mi pomaga reset alarmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawalo mi sie ze ma mozliwosc zczytania bledow bo juz terrano 2,4 l benzyna miala od 1993r . Ale jesli nie to trzeba sobie radzic innymi sposobami. Pytanie . W jaki sposob resetujesz alarm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wydawalo mi sie ze ma mozliwosc zczytania bledow bo juz terrano 2,4 l benzyna miala od 1993r . Ale jesli nie to trzeba sobie radzic innymi sposobami. Pytanie . W jaki sposob resetujesz alarm

 

Nie mam alarmu, stacyjka jest ok. Sprawdzałem na dwóch zaworach, na jednym przewodzie zaworu jak włączasz stacyjkę to włącza się napięcie, a na drugim przewodzie zaworu jest napięcie tylko przy rozruchu silnika. Jeden z forumowiczów pisał, że te dwa przewody można zmostkować, lecz uważam że to jest nieprawidłowe.

 

Nie mam alarmu, stacyjka jest ok. Sprawdzałem na dwóch zaworach, na jednym przewodzie zaworu jak włączasz stacyjkę to włącza się napięcie, a na drugim przewodzie zaworu jest napięcie tylko przy rozruchu silnika. Jeden z forumowiczów pisał, że te dwa przewody można zmostkować, lecz uważam że to jest nieprawidłowe.

 

Zauważyłem również, iż wskaźnik licznika paliwa po wyłączeniu silnika nie spada na sam początek, tylko zatrzymuje się na poziomie paliwa i tak jest cały czas, gdy silnik jest włączony i wyłączony, może to ma jakieś znaczenie w związku z moim powyższym problemem?

 

Nie rozwiązałem jeszcze tego problemu. Chcę jeszcze dodać, iż po włączeniu świateł pozycyjnych, krótkich lub długich, zapalają się wszystkie kontrolki na tablicy rozdzielczej, także wycieraczki "wariują" - jaka może być tego przyczyna? Wcześniej co opisywałem, to nie mogłem zapalić silnika, kręcąc rozrusznikiem zapala (chwyta) i gaśnie.

Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega z primery mial taki objaw z wskaznikiem paliwa ze wskazowka nie opadala i winowajca okazal sie bezpiecznik oswietlenia wnetrza .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...