Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

dziwne wariacje silnika


ROGOS

Rekomendowane odpowiedzi

witam ponownie moj nissan to automat z 99 roku . opisze temat moze ktos mial cos podobnego - sytuacja zdarza sie czasem nie zawsze, najczesciej rano jak go odpale wyjade z garazu i zostawie na wlaczonym silniku na pozycji ,,P'' to sam wchodzi na wysokie obroty poczym spadaja w miedzyczasie zapala sie chek, po czym gasnie i znowu sie zapala i tak na przemian i w tym samym czasie zalacza sie przedni maly wentylator - tak na chwile i znowu to samo - hi, po rozgrzani po kilku kilometrow obroty sie stabilizuja, - czaem tez jak go odpale to odrazu obroty wskakuja na 2tysiace - zgasze i odpale jescze raz - i jest spoko - jadac sobie 80km/h zapal sie czek puszczam gaz gasnie -dalmnie istna wariacja bylem na komputerze u 3 mechanikow i mam 3 diagnozy kazdy z nich podal inna - wiec przestalem wierzyc każdemu z nich !!!!!!!!! kazdy skasowal 100zl i d*pa, co powiecie na to?????????????????:angry:

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze napisz jakie byly diagnozy. Te wiariacje z obrotami to moze byc pedal gazu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm giagnoa u jednego z elektrykow

przepywomierz

drugi elektryk stwierdzil blond sterownika skrzyni

trzeci stwierdzil ze to pompa wtryskowa brak cisnienia hi hi strasznie rozbierzne dniagnozy - jescze dodam ze po zatankowaniu do pełna lampka chek podczas jazdy sie nie zapala - zaczyna sie zapalac pod koniec baku z tym na przemian jak pisalem z wlaczaniem sie wentylatora przedniego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm giagnoa u jednego z elektrykow

przepywomierz

drugi elektryk stwierdzil blond sterownika skrzyni

trzeci stwierdzil ze to pompa wtryskowa brak cisnienia hi hi strasznie rozbierzne dniagnozy - jescze dodam ze po zatankowaniu do pełna lampka chek podczas jazdy sie nie zapala - zaczyna sie zapalac pod koniec baku z tym na przemian jak pisalem z wlaczaniem sie wentylatora przedniego

 

Ja obstawiam że się zapowietrza i tak się będzie działo dlatego że wtrysk sterujący podaje fałszywy sygnał bo nie ma paliwa i dlatego ten trzeci mechanik stwierdził błąd ciśnienia pompy

ten wentylator to wisko i tak ma być albo kolega ma włączoną klimę i włącza się drugi wentylator elektryczny na skraplaczu,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wlasnie jestem w temacie rozbiorki ukladu paliwowego bo zauwazylem zapocone przewody paliwowe w srode wymieniam uklad na gumowe weze zobacze co bedzie po wymianie i opisze objawy - hm moze to te lewe powierze. narazie dzieki kolego pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...