Guest grzesiekf Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Witam! Jestem nowy na tym forum, więc nie bijcie. Zanim się zarejestrowałem przejrzałem tematy szukając pomocy, ale tego, co mojej Almerce dolega nie znalazłem. Problemy mam dwa: 1. Wskaźnik paliwa (benzyna, silnik 1.8 2001r. bez LPG) pokazuje w zasadzie co mu się podoba. Przy jednym uruchomieniu silnika wskazówka ledwo opuszcza czerwony kwadracik (rezerwa nie świeci), za innym pokazuje, że paliwa jest tyle, ile wg moich szacunków powinno być, a jeszcze kiedy indziej pokazuje, że jest jakaś zupełnie inna ilość. Sama dioda rezerwy zapala się na chwilę przy uruchamianiu silnika i potem gaśnie. 2. Gdzie znajduje się syrena alarmu (alarm założony fabrycznie)? Alarm (challenger st800p) uzbraja się, ale nawet w trybie "panic" jedynie migają kierunki i nie ma żadnego dźwięku. Nadmieniam jednocześnie, że samochód mam od niedawna, poprzedni właściciel przez 2 m-ce w ogóle nie jeździł autem i na ten czas odłączona była klema (+). Link to comment Share on other sites More sharing options...
buladag Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 1. Zapewne tarcza wskażników dotyka wskazówek, norma w N16, rozbierz licznik i doziśniej czymś tarcze tak by nie dotykała wskazówek. 2. Syrenę zwykle dają pod maską. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zornica Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Witam jak zauważył kolega powyżej syrenka jest montowana pod maską patrząc od przodu po lewej stronie na przegrodzie czołowej i powinieneś mieć do niej malutki kluczyk którym można ją włączać i wyłączać wg. potrzeb.Jeżeli masz taki kluczyk to na wierzchu syrenki jest zasłonięty plastykową klapką otwór na niego i powinno być po problemie oczywiście przy założeniu ,że reszta (kable alarm i sama syrenka )są OK pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grzesiekf Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Dzięki, syrena działa bez zarzutu. Niestety, przy próbie naprawy wskaźnika popsułem jeszcze bardziej - wskazówka przeskoczy albo minimalnie inną pozycję, a po wyłączeniu zapłonu też reaguje losowo. Czy "zwykły" warsztat jest w stanie takie coś naprawić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest +_Bad_Boy+_+ Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 A może to nie wina tarczy tylko wina pływaka w zbiorniku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buladag Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Spróbuj porządnie ją czymś zdystansowac od wskazówki, ja zrobiłem to po najmniejszej linii oporu, dałem pod ten czarny plastik (pod jego brzegi które dotykają bezpośrednio tarczy), który jest na tarczach, kilka warstw taśmy izolacyjnej, po złożeniu i skręceniu licznika dociska on tarcze głębiej i nie dotykają wskazówek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grzesiekf Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Już znam rozwiązanie problemu. Jest to wina budowy wskaźnika - pływak jest ok. Dzięki wszystkim za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.