Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[N15] szarpie przy obrotach poniżej 3000


Guest wind7

Recommended Posts

Witam, przeciągnąłem moją almerkę do ponad 5000 obrotów podczas wyprzedzania innego auta i od tej pory mam problemy z pracą silnika.

0-3000rpm silnik szarpie, dławi się, przy czym na benzynie da się go odpalić i zaraz gaśnie, natomiast na gazie jest troszkę lepiej. Mechanik na pierwszy rzut wymienił świece i przewody WN, ale to nic nie dało. Po podłączeniu do kompa kąt wyprzedzenia zapłonu wynosi -145.

Co może być z moim ukochanym autem? Czyżby już łańcuszek rozrządu się wyciągną? Przebieg 280tyś. Almera 1.4 16V 98r.

Link to comment
Share on other sites

Witam, przeciągnąłem moją almerkę do ponad 5000 obrotów podczas wyprzedzania innego auta i od tej pory mam problemy z pracą silnika.

0-3000rpm silnik szarpie, dławi się, przy czym na benzynie da się go odpalić i zaraz gaśnie, natomiast na gazie jest troszkę lepiej. Mechanik na pierwszy rzut wymienił świece i przewody WN, ale to nic nie dało. Po podłączeniu do kompa kąt wyprzedzenia zapłonu wynosi -145.

Co może być z moim ukochanym autem? Czyżby już łańcuszek rozrządu się wyciągną? Przebieg 280tyś. Almera 1.4 16V 98r.

 

A czy rozrząd pracuje cicho???

Link to comment
Share on other sites

Jeśli podejrzewasz,że to wina rozrządu, to należy sprawdzić fazy rozrządu. Dzięki temu będzie wiadomo czy rozrząd jest ustawiony prawidłowo. A jeśli szarpie to warto też sprawdzić przepływomierz.

Link to comment
Share on other sites

Temat rozwiązany, samochód niespodziewanie "sam" się naprawił.

Mechanik powiedział, że prawdopodobnie zawiesił się napinacz łańcuszka i teraz już jest wszystko dobrze, silnik pracuje prawidłowo tak jak wcześniej.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...