DINO Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Ostatnio znalazłem coś takiego w necie, i powiem, ze mnie to przekonuje dość skutecznie i ugruntowuje w swoim postanowieniu odnośnie LUBRY w aucie, czekam na wasze opinie powtarzam jak mantre i bede maglowal to w nieskonczonosc - gdyby producenci paliw czy olei mieli na wyciagniecie reki technologie pozwalajaca po dodaniu do ich produktow ochronic silnik czy wspomóc jego dzialanie w jakikolwiek sposob robili by to bez wahania! dziwnym trafem wszelkie podobne cudowne specyfiki sa zawsze malo znanych firm i zawsze pochodza z dalekiego rynku gdzie ktoś genialny to opracowal (blablabla) staram się nie opierać moich wypowiedzi na domysłach. ołów zawarty w etylinie smarował gniazda ze względu na jego ilość - ile kolego na 10000km spalasz paliwa? tu mówimy o 1l na 10000km - 0,1ml na 1km. poproszę aby kolega domową strzykawką odmierzył sobie 1ml potem postarał się wyobrazić sobie porcję 10x mniejszą i jeszcze raz odpowiedział na pytanie jak taka ilość podzielona dalej na 4 cylindry lub np u mnie 16 zaworów będzie je w stanie podczas 1km choć odrobinkę wychłodzić bądź nasmarować gniazda? - zakładając że cała porcja trafi we właściwe miejsce a nie ulegnie częściowemu spaleniu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zajdelek Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 ja mam coś takiego w aucie ale czy to coś daje to nie wiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 26, 2011 Author Share Posted August 26, 2011 czy to coś daje to nie wiem. NIC, zostałeś naciągnięty na koszty, a co masz zamontowane??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 fajna dedukcja ,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 27, 2011 Author Share Posted August 27, 2011 fajna dedukcja ,,, hhe no wiesz, dość przekonywująca jak dla mnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 ja też tak myślałem jak słyszałem ile tego się leje ... mam nadzieje że to przemówi ,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 27, 2011 Author Share Posted August 27, 2011 mam nadzieje że to przemówi ,, eee tam, nie przemówi płonne nadzieje, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 to juz lepiej zmieniać olej co 5 tysięcy napewno lepsze efekty przyklej ten temat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Patrol 260 Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Z drugiej strony, ołów zawarty w dawnym paliwie to nie były 10-cio gramowe ciężarki wędkarskie, a jednak smarowały gniazda zaworowe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
buladag Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 Z tego co znalazłem było to 0,15g/l Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zajdelek Posted December 21, 2011 Share Posted December 21, 2011 Już takie auto kupilem nie montowalem gazu. A mam instalacje BRC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kusmierczak.l Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 co do lubryfikacji zadania są podzielone. jeżeli chodzi o nissany to jej zakładanie jest zbędne gdyż niski mają bardzo twarde gniazda zaworowe. zakładanie lubryfikacji ma sens np w przypadku aut z bardzo dużym przebiegiem i wyposażonych w dziwne rozwiązania np. focus i jego ceramiczne cuda w głowicy. a co do dawkowania to wydaje mi się ze nie litr na 10000 km, a litr na 1000 - wtedy dawki są bardziej wyobrażalne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shym_ON Posted July 4, 2012 Share Posted July 4, 2012 Witam. Podłącze się gdyż sam zastanawiałem się nad lubryfikacja w moim n16. Pewna mila Pani w warsztacie gdzie montowałem LPG firmy BRC (sieć warsztatów czakram - żadnej reklamy tylko same info) wyciągnęła jakąś czarodziejska księgę i poszukała w niej jakie silniki maja zalecaną lubryfikację, a że mnie interesowały japońce to wyszło, że nissan nie musi mieć ale np. toyota czy mazda już tak. Co to była za księga i skąd były wzięte te dane tego nie wiem ale jak sami widzicie Pani nie naciągnęła mnie na dodatkowe koszta_instalacje. Na BRC zrobiłem jak na razie 30k i odpukać wszystko w porządku działa:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest matt28 Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Mam w Toyocie, czy daje jakieś efekty nie wiem. Na gazie zrobione jak na razie 32k, i jak dotychczas raczej bezproblemowo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 13, 2012 Author Share Posted August 13, 2012 proponuję zajrzeć w kolektor, sprawdzić czy nie zarośnięty, montowałem ostatnio taką Toyotkę i poszło bez lubry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kusmierczak.l Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 znajomy kupił avensisa z gazem. nie wiem czy to wynik regulacji zaworów i montażu "lubry" ale bez lubryfikacji regulował luzy zaworowe jak w zegarku co 10 tys. teraz po założeniu lubry juz 3 olej zmienia (czyli jakieś 30 tys.) i zawory pozostają nieregulowane i nie słychać klepania czyli coś to daje jednak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
buladag Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Może przy okazji montażu lubryfikacji wreszcie ktos mu porawnie wyregulował tą instalację? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kusmierczak.l Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 buladag przeczytaj jeszcze raz post. regulował zawory bez gazu regularnie po założeniu LPG i lubry przestał bo nie ma takiej potrzeby. prawidłowa regulacja nie ma tu nic do rzeczy bo wcześniej nie było co regulować - bo nie było LPG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
buladag Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 (edited) znajomy kupił avensisa z gazem. niewiem czy to wynik regulacji zaworów i montażu "lubry" ale bez lubryfikacji regulował luzy zaworowe jak w zegarku co 10 tys. teraz po założeniu lubry juz 3 olej zmienia (czyli jakieś 30 tys.) i zawory pozostają nieregulowane i nie słychać klepania czyli coś to daje jednak Ty no czytac to ja jeszcze umiem. Nie mam jak zacytowac selektywnie, ale zwroc uwage na swoje pierwsze zdanie, do tego jakby zmienic slowa lubryfikacji i lubry na LPG to wtedy Twoj post przedstawial by to co prawdopodobnie miales na mysli. BTW uklad paliwowy tez moze byc niesprawny i mozemy na benie jezdzic na ubogo. Co do tematu, ostatnio gadalem ze znajomym, bylym pracownikiem autoryzowanego warsztatu BRC i mowil ze lubryfikator podaje 8 kropel na minute. Swoja droga troche sie dziwil ze do QG18de mi nie zalozyli lubryfikacji. Edited September 10, 2012 by buladag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kusmierczak.l Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 jezu przepraszam moja wina źle napisałem. kupił bez gazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
devon00 Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Panowie kupilem w piatek Primerke P12 1,8 z gazem mam zamontowana Lubryfikacje co ile dolewa sie tego plynu do zbiorniczka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted February 5, 2013 Author Share Posted February 5, 2013 pewnie jak sie skonczy, ale można wcale nie dolewać i też pojedzie czyżby BRC na pokłądzie?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
efej1 Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Kolego poczytaj troche o lubryfikacji,moim zdaniem zakładali by to wszystkim a tak nie jest lepiej tą kase na płyn przeznaczyc na dobra wódeczke :wave: lub kto co woli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
devon00 Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 tak brc na pokladzie...efej skoro jest miejsce zeby dolewac to bede dolewal koszty plynu nie sa az takie duze czekaja mnie wieksze np rejestracja pojazdu i wymiana butli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
efej1 Posted February 6, 2013 Share Posted February 6, 2013 Więc ok .dolewaj. Rejesttracja to juz koszty,a sprowadziłeś go z germani,dlaczego wymieniasz butle? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.