jummbo76 Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Witam Czy jest szansa, że ktoś dysponuje opisem pinów (przewodów) lub informacją jak, co i z czym połączyć? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 może ten schemat Ci pomoże Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jummbo76 Posted August 29, 2011 Author Share Posted August 29, 2011 Dzięki DINO cały czas kompletuję P11. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 cały czas kompletuję P11. a dużo Ci jeszcze zostało?? i jak się sprawuje nissmo?? i gazik?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jummbo76 Posted August 30, 2011 Author Share Posted August 30, 2011 Juz wszystko ok teraz pod dach trafiło oryginalne radio (z obsługą zmieniarki) i teraz sztukuję kabel. Gazik ok. Po instalacji w Lubiczu tylko tankuje i nie myśle więcej o LPG. Sunnacz też ok tylko ruda go atakuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 dzisiaj dotarła do mnie przesyłka z czymś takim i powiem Ci, ze zajefajne, a jako długoletni użytkownik zmieniarki, która znajduje się w bagażniku, przykryta bagażami w trasie to wiem, że nie chce się nawet do niej sięgać, dlatego może rozważ takie coś, działa super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jummbo76 Posted September 2, 2011 Author Share Posted September 2, 2011 dzisiaj dotarła do mnie przesyłka z czymś takim i powiem Ci, ze zajefajne, a jako długoletni użytkownik zmieniarki, która znajduje się w bagażniku, przykryta bagażami w trasie to wiem, że nie chce się nawet do niej sięgać, dlatego może rozważ takie coś, działa super a może chcesz sprzedać swoja zmieniarkę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 hehe jak juz jest to raczej nie ale jak bym nie miał to nie wiem, czy ta opcja nie była by tańsza i lepsza, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike6_6 Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Chłopaki wiecie gdzie znajduje sie bezpiecznik od radia i zmieniarki w primerze p11 po lifcie?? zmieniałęm za zmieniarką kostki na nowe i zwarłem przypadkiem dwa kable i wyjebało bezpiecznik a nie wiem gdzie go szukac, pod kierownica napewno go nie ma. mike6_6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jummbo76 Posted September 29, 2011 Author Share Posted September 29, 2011 (edited) Chłopaki wiecie gdzie znajduje sie bezpiecznik od radia i zmieniarki w primerze p11 po lifcie?? zmieniałęm za zmieniarką kostki na nowe i zwarłem przypadkiem dwa kable i wyjebało bezpiecznik a nie wiem gdzie go szukac, pod kierownica napewno go nie ma. mike6_6 Cześć Znalazłeś ten bezpiecznik? Pytam bo ... chyba miałem ten sam problem był koło akumulatora 15A Edited September 29, 2011 by Jummbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest laszlo Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Coby nie zakładać tematu. Mam w p11.144 radio oryginalne. Ale nie moge się doszukać w bagażniku kabli do zmieniarki. Czy to są jakieś standardowe kable? Którędy je pociągnąć do radia ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jummbo76 Posted October 10, 2011 Author Share Posted October 10, 2011 Niestety musisz kupic cały kabel lub zrobić tak jak ja. Udało mi się kupić wtyczki (od strony radia i zmieniarki) i lutowałem sam wg schemau od Dino. Wszystko działa jak należy. Wtyczki widziałem na alegr....... chyba po 69 zł. Gdzieś czytałem że kabel w serwisie około 200-300zł ale nie wiem czy to prawda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.