Guest kazakoff Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Witam, Jakie są objawy padajacego kolo dwumasowego? Ktos juz mial 'przyjemnosc' w swojej Almie wymieniac ta czesc? Zazwyczaj wtedy tez jest sprzeglo do wymiany, prawda? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cyklonit Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Myślę, że podobne do tego: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciek90 Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Pierwsze slysze o dwumasie w 2.2 di, tam nic takiego nie wystepuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kazakoff Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Pierwsze slysze o dwumasie w 2.2 di, tam nic takiego nie wystepuje. to co opylaja na allegro? http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=dwumasowe+almera+2%2C2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grzech Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 to co opylaja na allegro? http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=dwumasowe+almera+2%2C2 Tino to chyba już renault i nie DI a tdci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasio_ciaputek Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Tino występuje też z motorem Di. Natomiast w tym motorze jest sprzęgło składające się z łożyska, docisku i tarczy. W Almera i Tino 2.2 Di nie ma koła dwumasowego. Co do Linku to te koła są do silników 2.2 Dci i 2.2 Di (Primera, X Trail). Swoją drogą może ktoś mądry powie dlaczego nowe koło zamachowe kosztuje 1800 zł a zwykłe sprzęgło 700 zł? Co w tej dwumasie jest takiego drogiego??? Aż mnie ciarki przechodzą... Dobra już znalazłem: http://www.auto-swiat.pl/1-kolo-dwumasowe-dwie-masy-kupa-kasy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kazakoff Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Skoro nie ma w Almerze 2,2 Di to kamien z serca Z drugiej strony musze pogratulowac pewnemu mechanikowi, cytuje "no tu juz troche slychac Panu dwumasa powoli pada" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadrat Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Tak to jest z mechanikami Jak wstawiłem 2 lata temu N15 2.0D do mechanika na zmianę poduszki silnika to szef się uparcie ze mną kłócił, że to jest silnik TD z turbiną, a nie wolnossący diesel. Jeden z mechaników później mi mówił, że szef zamawiając poduszkę w hurtowni też przez telefon sprzeczał się z hurtownikiem co do silnika, bo w katalogu nie było N15 z silnikiem 2.0 TD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.