Guest kamil320 Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Witam Mam problem z nissanem P11 primera 1.6 16v a mianowicie ciezko odpala a jak odpali to po chwili gasnie lub nie chce sie wkrecac byl diagnozowany komputerem i nie ma zadnych bledow parametry tez w porzadku... Do tej pory zostatal wyciety katalizator bo byl zbity ale nie wiele pomoglo, i zostal wymieniony lancuch rozrzadu bo wywalal blad czujnika polozenia walka, sprawdzilem membrane na zaworze od regulacji cisnienia paliwa bo tez mialem przypadki ze pekaly i paliwo szlo do silnika ale tu wszystko ok. Silnik ma takie objawy jakby byla za bogata mieszanka, i teraz mam pytanie co odpowiada za dawke paliwa w tym modelu? Przeplywka? czy czujnik cisnienia w kolektorze? A moze macie jakies inne sugestie co do tego problemu? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 przeniosłem tam gdzie powinien się znaleźć, wracając do tematu, czujnik temperatury, przepływomierz jest gaz w aucie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kamil320 Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 jest gaz zwykly nie sekwencja... bo temat jest taki facet jechal tym nissanem i bylo ok, nagle mu strzelilo cos i tak od tamtej pory sie dzieje Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 no to jak strzeliło to pewnie coś się rozszczelniło i trzeba posprawdzać, do tego zakręć butlę i zobacz czy wtedy też jest tak samo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kamil320 Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 sprawdzalem wszsytko i kolektor sciagalem i wymienilem nawet uszelke pod kolektorem ssacym i sprawdzalem i wszsytkie poloczenia sa szczelne ja tak bardziej stawiam tez wlasnie na przeplywke Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 a na gazie jak jeździ?? zakręciłeś butlę i sprawdziłeś jak pali, dlaczego strzelił?? może czas na przewody WN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kamil320 Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 znaczy tak na gazie to teraz wogole nie chodzi bo jest odlaczony i butla jest zakrecona a przewodow tu nie bo na kazda swiece jest cewka Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 a czyli gaz wyeliminowany, to gitt no to trzeba mierzyć przepłwykę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kamil320 Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 problem rozwiazany problem byl z cisnieniem paliwa a konkretnie zapchany filterek(sitko) przy pompce paliwa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.