B99 Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 witam ostatnio sprawdzałem spinaczem błedy w moim karawanie. Wyswietla się 10 wolnych 1 szybki 8 szybki 10 szybki. Pytanko co to za błąd? i jeszcze jedno jak odpalam furę to nie mam szybkich obrotów tak jak na ssaniu tylko od razzu 700 i jest strasznie zamulony. co to za niespodzianka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Czesc. Zakladasz juz trzeci raz ten sam temat. Juz Ci tlumaczylem ze ten blad to 0180. 10 mrugniec czytasz jako zero. Oznacza on czujnik temperatury paliwa -awaria obwodu. Moze byc tez rowniez niesprawny sam czujnik temp. paliwa. Gdzie on sie znajduje w benzynie nie wiem . Musisz poszukac w manualu jak go sprawdzic. Co do zamulenia to sprawdz przeplywomierz . Teraz jesli chodzi o te obroty to wynika z tego ze nie dziala ssanie. Trzeba sprawdzic czujnik polozenia przepustnicy. poza tym w tym autku nie ma chyba silnika krokowego tylko jest zawor powietrza dodatkowego. tez trzeba go sprawdzic. Moze trzeba wyczyscic przepustnice i potem nauka wolnych obrotow. Moge Ci tylko podpowiedziec Link to comment Share on other sites More sharing options...
B99 Posted September 6, 2011 Author Share Posted September 6, 2011 dziękuje i przepraszam Za zamieszanie mam jeszcze jedno pytanie, jak wrzucam bieg to obroty lekko sie podnoszą. Co to może być? Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Jutro bede jechac na sprawdzenie turbo to sie zapytam gdzie ten czujnik sie znajduje w tym aucie . Moze najpierw sprawdz tamte rzeczy i zobaczysz czy sie uspokoi. One moga miec wplyw na to ze jak wrzucisz bieg to obroty sie podnosza. Chociaz nie podejrzewam ze to bedzie to z tym podnoszeniem obrotow po wrzuceniu biegu ale moze sprawdz czujnik polozenia neutralnego dzwigni zmiany biegow . Znajduje sie on na skrzyni biegow . Sa tam dwa czujniki. Jeden od biegu wstacznego i ten drugi o ktorym wspomnialem. Opor przy polozeniu neutralnym do 0,5 ohma , a przy wbitym dowolnym biegu -nieskonczonosc ohmow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B99 Posted September 6, 2011 Author Share Posted September 6, 2011 jestes wielki dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 Pytalem mechanikow i oni twierdza ze benzynie jest taki czujniuk niepotrzebny. Jeszcze jutro kolega ma zobaczyc w autodacie bo powiedzialem mu ze wyskoczyl taki blad . Link to comment Share on other sites More sharing options...
B99 Posted September 8, 2011 Author Share Posted September 8, 2011 dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Na benzynie sie za bardzo nie znam ale znalazlem CI taki TEMAT. Zostanie tylko kwestia jak go sprawdzic . Moze najpierw przeczysc styki ,wykasuj blad i zobacz czy wroci . Jesli wroci to bedziesz przynajmniej wiedzial gdzie szukac do wymiany. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.