alirc Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Witam! Posiadam Nissana Primere 1.6 B z 92 roku. Mój problem polega na tym, że muszę wymienić gaźnik. Szukając w sklepach internetowych znalazłem dwa typy gaźników pasujące do Primery P10 1.6. Wyglądają tak samo, ale jeden ma więcej przyłączonych kabli oczywiście mój stary gaźnik ma mniej tych kabli. Czy ten gaźnik z większą ilością kabli będzie pasował do mojego auta? Poniżej zdjęcia dwóch gaźników. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Ty masz auto bez katalizatora wiec gaznik ma mniej kabli bo w tamtym gazniku uklad biegu jalowego ,glowny i pompki przyspieszajacej sa sterowane elektronicznie przez zawory elektryczne , Wobec tego niebardzo idzie to zamienic . Musisz szukac gaznika Hitachi 21L 304-05. tamten ma koncowke -06. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alirc Posted September 5, 2011 Author Share Posted September 5, 2011 Wielkie DZIĘKI za odpowiedź. Będę szukał gaźnika o tych numerach. Pozdrawiam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 A co sie dzieje z tym gaznikiem ze musisz go wymienic ? Nie idzie dostac zestawu naprawczego?Jesli nie dostaniesz innego to w Kaliszu jest firma RENGAZ ktora zajmuje sie regeneracja gaznikow . Znajdz numer telefonu i zadzwon do nich Link to comment Share on other sites More sharing options...
liear Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 podepne się do tematu, wcześniej napisałem w temacie http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/78386-problem-z-benzyna-gaz-ok/ czym się różni gaźnik z sunny 1,4 a tym z p 10 1,6, albo od tych od 100NX i czy można je bez większych problemów założyć do p-10? moja primerka ma katalizator, 1.6 z 91, 90 KM, to w końcu jaki tam może być gaźnik? nikki czy jakiś inny? ewentualnie gdzie w okolicach wawy znaleźć experta od gaźników. Samochodzik jest potrzebny, a zaczął szwankować :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Gaznik 1,4 a 1,6 pewnie sie bedzie roznic dyszami . Do p10 z katalizatorem montowany byl gaznik Hitachi 21L 304-06. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liear Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 dodałem fotki gaźnika, mimo że jest katalizator jednak jest w primerce 1.6 z 91 roku nikki, ( poniżej fotki), stan gaźnika jak na zdięciu, co teraz? pytałem w firmie eter-mot i nie mają żadnego zestawu naprawczego do nikki :/. zmuszony jestem jeździć na gazie, puki ssanie chodzi to jeszcze samochód pali, prawie kupiłem gaźnik hitashi <wink> jak to zregenerować i nie popsuć? mogę poprosić kogoś kto się na tym zna? może jakieś porady co i jak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sebulba Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 A ja ma taki gaźnik w mojej P10 1.6 benzyna. Ale niestety obroty wiszą na ok. 2000 i nie bardzo chcą spadać. A zdarza się, że nawet przekraczają 3000. Mam pytania: -czy na zdjęciu 1_nissan element oznaczony jako 1 może się popsuć? -czy przepustnica w miejscu oznaczonym na 2 (zdjęcie 2_nissan) może mieć dość duży luz, przez co nie domyka się tak jak trzeba (jest tam taka blaszka na osi i inna ograniczająca jej położenie ale pomiędzy nimi jest spora przerwa, bez względu na to, czy silnik jest zimny, czy ciepły)? - czy przy takim gaźniku jest jeszcze silniczek krokowy? Przeczytałem już wiele postów ale nic nie mogę poprawić z tymi obrotami. A mechanicy w okolicy tylko wzruszają ramionami i narzekają na dużo wężyków. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monia88 Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 ja mam identyczny gaznik jak ty i to z nr jeden to jest elektrozawor od ssania i tam w srodku jest sprezyna bimetalowa moze sie popsuc i ta sprezyna nie reaguje na zmiane temperatury silnika ja to rozebralem czyscilem i troszke sie poprawilo moze u ciebie to cos da tez mam problem z obrotami i walcze z tym juz bardzo dlugo i niestety przegrywam juz wymienilem gaznik na inny ale pojawil sie inny problem bo jak sie nagrzeje to obroty spadaja ale na zimnym silniku daje mu za duzo paliwa i go dusi i gasnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.