Guest janpet Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 (edited) Witam, 10 miesiecy temu wymieniłem przy przebiegu 110 tys. amortyzatory na kayabe excel-g (z tego co wiem, to takie tez byly montowane fabrycznie), 3 miesiace temu oponki na nowe (pirelli p9), ale caly czas czegos mi brakuje. Auto dobija przy nawet nie za wielkich dziurach, buja sie na zakrecie i ogolnie troche za miekko sie prowadzi, wiec wymyslilem http://allegro.pl/sportowe-sprezyny-obnizajace-nissan-almera-n16-fk-i1779865808.html (FK-Automotive 35-40mm) Przy okazji Almerka sie troche obnizy, bo moja seria wyglada jak samochod offroadowy W tym temacie http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/65468-n16-sprezyny-fk-automotive-35-40-mm/page__p__725070__hl__sprezyny__fromsearch__1#entry725070 ktos juz pisał, ze te sprezyny daja sobie niezle rade, ale czy beda dobrze graly z tymi amortyzatorami, ktore mam ? Pozdrawiam Edited September 6, 2011 by janpet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
buladag Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Witam, 10 miesiecy temu wymieniłem przy przebiegu 110 tys. amortyzatory na kayabe excel-g (z tego co wiem, to takie tez byly montowane fabrycznie) Było by to dziwne, bo w 1.8 fabrycznie są Monroe. Dziwne też, że przy takim przebiegu już miałeś do wymiany amortyzatory, auto od nowości u Ciebie czy z drugiej ręki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majkel. Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Tak, dokładnie Monroe są fabrycznie. Osobiście kupiłem jakieś 20tys temu KYB i się zawiodłem, bo w porównaniu do oryginałów strasznie się na nich jeździło na FK. Zamówiłem Monroe dosłownie po 2-3 tysiacach.. W tej chwili mam sprezyny zamontowane FK są bardzo dobre.. Jest to idealne rozwiązanie pomiedzy komfortem, a lepszym zachowaniem auta.. Raczej nic lepszego nie znajdziesz lepszego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest janpet Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Auto od nowosci, ale pierwsze 80tys zrobila kobieta, ktora raczej na dziury nie patrzy W takim razie zaryzykuje te sprezyny fk, najwyzej zmienie amorki na monroe potem, chociaz ostatnio sie odzywa skarbonka - w zeszlym tygodniu na parkingu spadl z jakies ciezarowki kamien i stlukl tylny reflektor o.0 550zl+. Dzieki za odpowiedzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadrat Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Monroe to już nie to samo, co kiedyś. Poszukaj Tokico, niewiele droższe - a porządne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
buladag Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Też słyszałem niepochlebne opinie o Monroe, choc tak jak mówię, u mnie mają 145tys km te fabryczne i nadal są OK (odpukać). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadrat Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Fabryczne to co innego. Monroe fabryczne wytrzymają 3x tyle, co Monroe ze sklepu. Ot, taka ciekawostka. Mimo, że ten sam producent - ale części idące na pierwszy montaż są o wiele lepszej jakości niż te dostępne w sklepie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
buladag Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 (edited) Wracając do tematu, to wymieniałem niedawno sprężyny z przodu bo lewa fabryczna pękła i kupiłem Magnum Technology sz1076mt za 112zł/szt. Od 2óch tysiecy kilometrów działają. Są praktycznie identyczne jak seryjne lub troszkę miększe, ale może to tylko złudzenie. Edited September 8, 2011 by buladag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DezMond Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 Sprezynki polecam, latam juz na nich ponad juz dobry rok, mimo ze obnizajace i twardosc powiedzialbym medium, to amorki nie dostaja mocno i ich sprawnosc po wymianie niewiele sie obnizyla, a i chyba jedne z nielicznych gdzie przod siada nizej wzgledem tylu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasio_ciaputek Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 W Di też są Monroe z fabryki. Rok temu majster wyciągał takie z mojego. Teraz są Kayaba. Nie odczułem dużych różnic po zmianie ani na korzyść ani na niekorzyść. Fabryczne wytrzymały 215000 km, te nowe tyle nie wytrzymają. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.