Guest Lubsons Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Pewnie było to mówione wiele razy na forum ale każdy mówi co innego jak domowym sposobem wcisnąć tłoczek hamulcowy...( z przodu) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denver1979 Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Pewnie było to mówione wiele razy na forum ale każdy mówi co innego jak domowym sposobem wcisnąć tłoczek hamulcowy...( z przodu) odkręcić cały zacisk lub poluzować odpowietrznik i wciskać czym w rodzaju klucza francuskiego (żabki). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 (edited) ja zawsze używam klucza do kół i jakiejś rurki albo pręta i podkładam je miej więcej tak i na zasadzie dźwigni wciskam tłoczek. Edited September 6, 2011 by nowak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mario632 Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 U mnie w n16 jest inny frez na tloczku. Mianowicie zabkowany na okolo. Ja bralem rurke i wycinalem diaxem na niej frez. Wazne aby tloczek wciskac i rownoczesnie krecic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 to jest zdjęcie poglądowe, nawet nie wiem od czego jest ten zacisk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wojtek30 Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 Panowie tłoczki w tylnych kołkach się wkręca nap kluczem rowerowym z z przodu się wciska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
binladen Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 dokładnie , przód sie tylko wciska najlepiej jakąś rurką ewentualnie ja wciskam srubą zrobioną samemu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pgeca Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 Ja zawsze wciskałem kluczem francuskim. Generalnie nie było z tym problemu. Chyba, że masz zniszczoną, skorodowaną gładź tłoczka, to wtedy faktycznie może być problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wojtek30 Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 Ja wciskałem zwykłym ściskiem stolarskim podłożyłem kawałek klocka drewnianego poszło sprytnie i dobrze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtom1 Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 a poco sie tak meczyc? sciski stolarskie, żabki....odrobina nieuwagi i usczelnienie albo i nawet tłok uszkodzone. Zanim sciągniesz zacisk hamulcowy to zwykłym płaskim śrubokrętem wciskasz tłok przesuwając zacisk wzgledem tarczy przez podłużny otwór w korpusie zacisku (przez otwór przez który widać grubość klocków). wchodzi elegancko i nic sie nie da uszkodzic. kiedyś kombinowałem z kluczami, srubami itp.po czym wpadlem na ten prosty sposób i stosuje z powodzeniem w różnych autach. Oczywiscie w przednich kołach,bo tylne jak pisali koledzy sie raczej wkręca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 jakoś tego nie widzę ,, natomiast s ścisk stolarski jak najbardziej tylko te nowe badziewia mogą nie dawać rady ,,,,ps każdy sposób jest dobry jak jest skuteczny ,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.