Guest petruś Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 Witam! Mam kilka pytań dotyczących N16. 1. Co ile wymieni się rozrząd? 2. Co ile wymienia się olej i jaki olej wlewa się do 1,5 dci 2004r.? 3. Nie wiem co się dzieje ale w mojej Almerce jak się skręca w lewo to coś syczy. Jak prostuje to jest ok. W prawą stronę tak nie jest. 4. Czy naturalnym w skrzyniach almery jest to że załóżmy jadę na 5-biegu puszczam gaz i gdy go ponownie wciskam gałka biegu się w tym momencie rusza? Z góry dziękuję za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaziu588 Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 1. 120tyś lub 5 lat - patrz ksiązka serwisowa 2. Co 15tys nie dłużej niz 1 rok 10W40- patrz książka serwisowa 3. Nie skręcaj w lewo - nie będzie syczeć 4. Naturalne, w tym samochodzie się wszystko rusza Nie ma za co Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest petruś Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 Jak by ktoś znał jakieś mądrzejsze odpowiedzi na pytania nr 3 i 4 niż niejaki kaziu to był bym wdzięczny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest woocash Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 Z 4 się zgadzam:). Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasio_ciaputek Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 3. Układ wspomagania, bo co innego może syczeć. Sprawdzić stan płynu, maglownicę, zaciski, czy nigdzie nie przecieka i już. Dla kolegi Kazia lewoskręty są zbyt niebezpieczne . Jak jeździ na co dzień po jakimś dużym mieście to mu się nie dziwię . Link to comment Share on other sites More sharing options...
buladag Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 4. Tak, normalne, skrzynia w N16 nie jest sterowana linkami, dlatego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest luk1300 Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 tez mam podobnie z gałką i na 5 biegu, a myślałem że to może wina padniętej którejś poduszki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest petruś Posted September 14, 2011 Share Posted September 14, 2011 Co do punktu 3. to nie wspomaganie. W tej chwili to jest jak by tarcie koła (choć opona jest cała bez przetarć) przy prędkościach powyżej 40 km/h. Dzisiaj jadę do mechanika:/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.