popowe Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Sprawa jest następująca. W moim terrano II 2,7 TDI Drążek kierowniczy z lewej strony jest zamontowany do wspornika idącego od maglownicy na (i tu nie wiem jak to się fachowo nazywa) tulei obrotowej a po prawej stronie na wsporniku na końcówce kulowej a więc lata we wszystkie strony. Czy to tak ma być czy ktoś kiedyś popełnił błąd przy regeneracji? efekt jest taki, że jak się podniesie auto z przodu z jednej strony to można poruszać kołem a drugie stoi w miejscu. Co podczas jazdy objawia się pływaniem. Czy to tak powinno być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi4all Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Kolego wymien koncowki drazkow, najlepiej oba bo jezeli jeden tak wyglada to juz niedlugo taki sam los czeka drugi...pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popowe Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 To znaczy, ze po obu końcach powinno być na obrotowym sworzniu a nie na kulce z jednej strony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 To znaczy, ze po obu końcach powinno być na obrotowym sworzniu a nie na kulce z jednej strony? CZeść myślę ze lepiej jak zrobisz zdjecia bo to mało zrozumiałe co piszesz Daniel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hinek Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 To znaczy, ze po obu końcach powinno być na obrotowym sworzniu a nie na kulce z jednej strony? Z obu stron są sworznie kuliste. Układ kierowniczy Terrano jest konstrukcyjnie skopany i bez modyfikacji nie nadaje się do liftu. Jeśli liftu nie ma - środkowy drążek i boczne są w jednej linii, wtedy zjawisko o którym piszesz nie występuje i wszystko jest OK. Wystarczy jednak podnieść auto - i jedno koło rusza się na boki a drugie stoi...Dlatego bez modyfikacji układu kierowniczego lift nie ma sensu. Jeśli auta nie podniosłeś wszystko będzie OK z normalnym drążkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.