Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Drążek kierowniczy czy to tak ma być?


popowe

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa jest następująca.

W moim terrano II 2,7 TDI

 

Drążek kierowniczy z lewej strony jest zamontowany do wspornika idącego od maglownicy na (i tu nie wiem jak to się fachowo nazywa) tulei obrotowej

a po prawej stronie na wsporniku na końcówce kulowej a więc lata we wszystkie strony.

Czy to tak ma być czy ktoś kiedyś popełnił błąd przy regeneracji?

efekt jest taki, że jak się podniesie auto z przodu z jednej strony to można poruszać kołem a drugie stoi w miejscu.

Co podczas jazdy objawia się pływaniem.

Czy to tak powinno być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wymien koncowki drazkow, najlepiej oba bo jezeli jeden tak wyglada to juz niedlugo taki sam los czeka drugi...pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy, ze po obu końcach powinno być na obrotowym sworzniu a nie na kulce z jednej strony?

 

 

CZeść

 

myślę ze lepiej jak zrobisz zdjecia bo to mało zrozumiałe co piszesz

 

Daniel :shiftyninja:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy, ze po obu końcach powinno być na obrotowym sworzniu a nie na kulce z jednej strony?

Z obu stron są sworznie kuliste. Układ kierowniczy Terrano jest konstrukcyjnie skopany i bez modyfikacji nie nadaje się do liftu. Jeśli liftu nie ma - środkowy drążek i boczne są w jednej linii, wtedy zjawisko o którym piszesz nie występuje i wszystko jest OK. Wystarczy jednak podnieść auto - i jedno koło rusza się na boki a drugie stoi...Dlatego bez modyfikacji układu kierowniczego lift nie ma sensu. Jeśli auta nie podniosłeś wszystko będzie OK z normalnym drążkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...