Gość sebi Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Witam serdecznie Zamierzam kupić taką oto Primerę http://otomoto.pl/nissan-primera-okazja-C20456643.htmli tu moje pytanie o opinie czy warto A najlepiej jak ktoś z okolic by mógł obejrzeć na żywo Auto jest z Katowic a ja z Torunia i nie chciał bym jechać tyle kilometrów na darmo Z góry dzięki za wszelkie uwagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słonik Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Tylne drzwi jakby inaczej spasowane były, ale może się mylę. Poza tym : http://otomoto.pl/show?id=C20456516 - sprzedaje ten sam człowiek może przypadek, a może zawodowo handluje. Opis podobny "idealny,bezwypadkowy" Pozdrawiam P.S. Przebieg jak na diesla śmieszny, poprosić może i scan książki serwisowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 z drzwiami mialem podobnie w aso powiedzieli ze z fabryk wychodzą takie czasami i to normalne na dowod pokazali mi nową Navarę w 1 drzwiach miala takie szpary ze mozna bylo wsadzic palec wracając do twojej primy fajny egzemplarz - ładny napisane jest serwisowane w aso więc weż VIN i wszystko bedzie jasne :] jak po vinie nic nie bedzie tzn ze nie serwisowane w aso i juz jest nizgodny z opisem sprzedawcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebi Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Co do przebiegu to wiem ,że nie realny jest ale ja chcę kupić samochód a nie przebieg Poproszę o VIN i sprawdzę A jest może ktoś z Katowic lub okolicy aby podjechał luknąć na auto ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słonik Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Kupiłeś autko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Ponieważ kupno Primery jak i jakiegokolwiek innego samochodu jak wiemy jest trudne to podam parę rad a może się opłaci. Pierwsze to zainwestować w miernik grubości lakieru , którego grubość nie powinna przekraczać 180 mikronów . Drugie zanim dojdziemy do samochodu to popatrzmy na niego z daleka ,wszystkie szpary powinny być równe , no i po trzecie myty silnik z białymi wykwitami na częściach aluminiowych ukrywa wycieki , najlepiej by silnik był naturalnie zakurzony a dalej to zachodni przebieg roczny to średnio 50 tys. km , resztę możemy sobie dośpiewać. poprosić o VIN i sprawdzić w serwisie jaki miał przebieg na ostatnim przeglądzie, jak mniejszy od aktualnego to dobrze jak większy to licznik kręcony a dalej tylko życzyć dobrego zakupu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 juz co do grubosci lakieru to stek bzdur - kupujemy auta uzywane czesto 2-3-5 -8 letnie lub wiecej przez ten czas wystarczy gowniana rysa i nadaje sie element do lakierowania chyba ze ktos jest fajtłapa i bedzie jezdzil obdrapanym crapem tak wiec odczyt miernika po 1 lakierowaniu ma grubisc ok 500-650 mikronow i przez taki proceder moze nam poleciec fajna fura z pod nosa , mialem odprysk od kamienia malowalem zderzak , ryse na drzwiach malowalem drzwi i co ktos powie mi ze auto bylo walone ? smiechu warte z takim podejsciem klient by mial kopa i dada po 2 szpary powinny byc rowne dobre sobie będąc na przegladzie nissana w Poznaniu panowie pokazali mi nowiutką naware z tak nierownymi szparami ze sie w pale nie miesci wszystko zalezy od fabryki, zainteresowalo mnie to gdyż w mojej primie wp12 tylne prawe drzwi maja jakies 2mm wieksza szpare niz inne wiec sam sluchajac mądrali i pseudo doradcow zasugerowalem ze cos bylo robione na szczescie wyprowadzono mnie z błędu co nie znaczy ze ajk bedą spore szpary to nalezy to olać .... po 3 zachodni przebieg to 50 tys teraz to mnie rozbawiłeś zachodenie auta mogą miec takie liczniki owszem ale nie jest to regułą jak mowisz vin mniej wiecej nakresli sytuację w 2009 kupilem wp12 2003 r z przebiegiem 160 tys auto kupione we włoszech przez niemieckiego obywatela - lepsza oferta cenowa aso prowadzone przez kilka lat auto w stanie idealnym sam rocznie robie max 15 tys zazwyczaj 12 gzie ja mam nakulac 500k?? kazdy jest inny i szczerze powiem wolalbym auto z niemiec lub wloch z przebiegiem 300k+ niz nasze niby z 150+ po pierwsze jakość dróg u nas tragedia warunki atmosferyczne tez do bani przy zakupie auta nalezaloby wziasc mechanika , blacharza podjechac do aso lub na stacje diagnostyczną gr lakieru tez ale bez przesady ostro walone auto moze miec wpasowane elementy w kolorze i co wtedy? wazna jest tez rama podwozia na niej sporo widac el wnetrza tapicerka kierownica pedały lewarek zmiany biegow chodzi o ich zuzycie , primera w tym wypadku nie ma slabych materialow wiec szybko sie nei wycieraja jak np w fordach sprawdzic horągiewki od pasów , airbagi wazne jest by sprawdzic wyposazenie auta po vinie tu bedzie widac czy cos bylo grzebane kolor tapicerki radia schowki najdrobniejsze pierdoly czepiac sie mozna w tym przypadku nr szyb sie nie przejmowac i nie wmawiac sobie Bóg wie czego bo szyba ma inny nr niz reszta - zostala wymieniiona mogla miec ryse lub byc wybita zdarza się ! naprawde trzebabyc wyjątkowym kretynem by czepiac sie wszystkiego auta maja historie przebieg i maja prawo sie niszczyc a napewno odbija sie na nich ząb czasu myte silniki prawda sa podejrzane jak ktos chce miec nowe auto to salon ale mozna tez naciąć się na minę jak wszędzie pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Masz rację kolego sposobów kupowania auta jest tyle co potencjalnych nabywców. Oby każdy się sprawdził. Ja przedstawiłem swoje zdanie w temacie zdanie . Ponieważ miałem kiedyś stłuczkę nie ze swojej winy, o grubości lakieru dowiedziałem się od rzeczoznawcy samochodowego i o tym napisałem. Życząc udanych zakupów używanych pojazdów kończę humorystycznym podejściem do tematu, że kierowcy cieszą się dwa razy :jak kupują samochód ( tanio, w dobrym ,,stanie', okazja, nie bity , z rzeczywistym przebiegiem no i jak sprzedaje , że wreszcie się go pozbył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słonik Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 W kwestii mierników lakieru. Oryginalny element pomalowany porządnie (drzwi wymienione u kolegi) wskazywał identyczne wartości jak oryginał... Kolejna sprawa jak auto jest z dwóch połówek, ma wspawaną ćwiartkę to też elementy wyjdą jak oryginalne. Po prostu dwie kupione połówki były niebite Większa wartość będzie występować np na słupkach..gdzie sprzedawc powie - przecież fabryka gdzieś musi zespawać. A dobrze zrobiony, spolerowany spaw też nie pokaże szpachli..pamiętajmy, że mamy coś takiego jak szpachlę z opiłkami żelaza Mierniki lakieru ciężko sprawdzają się przy słupkach itp w tych newralgicznych punktach i handlarze dobrze o tym wiedzą. Wtedy bardziej pomocny staje się miernik z magnesem, albo porządny miernik elektroniczny, ale już wyposażony w sondę. Reasumując biegając z miernikiem możemy kupić auto po porządnym dzwonie bo maska będzie miała wartości fabryczne a i/lub światła będą z tego samego rocznika i chłodnica - wszystko da się dokupić na giełdzie szczególnie po anglikach. Auto porysowane, po stłuczce odrzucimy bo "malowane". Wartość ok 180 to w przypadku primery p12 druga warstwa lakieru.P12 jest specyficzne i ma niedoróbki lakiernicze i zabezpieczeniach korozyjnych. U kolegi autko ma ślady "psiknięcia" lakierem na podłużnicach. Oczywiście "mądry" diagnosta stwierdził, że auto miało rozciągane i naprawiane w/w elementy. Prawda jest taka, że to robota robota Dużo dobrych aut odrzucimy w skutek błędnej interpertacji i tu naprawdę pomoże dobre ASO. Warto sprawdzać, ale nie dajmy się zrobić w balona podwójnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.