Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z P11 - kiepsko sie zbiera i w ogole kiepsko jezdzi.


Gość pjfox

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Primerka P11 jest zagazowana. Przejechane na gazie ok. 4000 km.

Zatankowalismy na stacji w Niemczech (przy autostradzie A9 - Plech) - i od tego momentu Primerka prawie zdechla... Gaz jest sprawdzony, bo juz tam tankowalismy - wiec jest OK.

Po zaplaceniu - ruszyc moglem dopiero jak dalem caly gaz, pod malutka gorke ledwo wyjechalem. Przez nastepne 50km autostrady jechalem prawym pasem ok. 70-90 km/h na 5biegu - wiecej nie pojechal. I wogole zeby osiagnac te 90 to zbieral sie z 3-4minuty.

Co to moze byc??, sprawdzilem na na benzynie - idzie wyraznie lepiej, ale bez rewelacji - czuc jednak ubytek mocy - czyli znaczny.

Jak jest zimny to smiga w sumie spoko, po rozgrzaniu juz muli. Ogolnie da sie jezdzic, po zrobieniu paruset kilometrow, i kilku tankowaniach GPL (wlochy (-:) auto juz sie rozpedza do 140-150 - ale czasami jest tak, ze jadac z gory na wciskajac gaz na maksa, jade tylko 120km/h - wczesniej jechal po niemczech bez problemu 160-170 (zaladowany na maksa + 3osoby)

 

Na poczatku wydaje mi sie ze ciut glosno chodzi - jakby nie palil na jeden gar - ale raz ze moze mi sie wydawac, bo autko mam od niedawna i to chyba jest naprawde pierwszy raz jak jechalem z otwartymi szybami (-:... a dwa ze po paruset metrach to wrazenie znika.

 

Znalazlem w niedawnym archiwum, info

najpierw należy zwiększyć dopływ gazu (na śrubie pół obrotu w lewo), jeśli to nie pomoże to obstawiane były: ssie gdzieś lewe powietrze, padnięta sonda lambda lub zasyfiony silniczek krokowy

 

Gdzie szukac w/w doplywu gazu (tak opis dla leszcza, boja to informatyk jestem (-:)

 

Znalazlem tez

Poszukaj lewego powietrza na wężyku od kompensacji - łączy reduktor z kolektorem dolotowym - on najczęściej się rozszczelnia i powoduje złe ułożenie membrany na wolnych obrotach.

Tak samo - gdzie tego szukac?

 

Co do filterka, po 5000tys by sie zapchal? i dlaczego teraz jezdzi lepiej i dlaczego na benzynie tez w sumie muli...

 

Aha

Wolne obroty na gazie spadly troche, nie jakos dramatycznie, ale spadly...

 

 

Mialem jeszcze 2 pytania, ale juz chyba znalazlem odpowiedz w archiwum:

1. Pojawiajacy sie swist od 3500 do 4000obrotow - to rozumiem turbina sie wlacza, ale przy dobrych obrotach?

2. podczas pisania zapomnialem (-:

 

pozdrawiam

pj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie przeciez w silnikach benzynowych Primerek nie ma turbo (z wyjatkiem Coobcia) :D

 

a wymianiales przewody wysokiego napicia?

na bezynie chodzi dobrze?

moze filtr gazu sie zapchal?

lepiej zajedz do swojego gazownika niech wymysli cos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wróciłem z Włochów (-:

Auto muliło na maksa, co opisywałem, pod górę 80km/h z góry się bujał i do 180 (-:, ale co górka to muł...

Odwiedziłem gazownika - i co było? Zgięty przewód co doprowadza gaz....

Wymieniono przewód, letka regulacja i nie wiem co się dzieje, mam z powrotem swoją rakietę ((-:

 

thx za odpowiedzi i pozdro ((((((-:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...