Gość pjfox Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Witam. Primerka P11 jest zagazowana. Przejechane na gazie ok. 4000 km. Zatankowalismy na stacji w Niemczech (przy autostradzie A9 - Plech) - i od tego momentu Primerka prawie zdechla... Gaz jest sprawdzony, bo juz tam tankowalismy - wiec jest OK. Po zaplaceniu - ruszyc moglem dopiero jak dalem caly gaz, pod malutka gorke ledwo wyjechalem. Przez nastepne 50km autostrady jechalem prawym pasem ok. 70-90 km/h na 5biegu - wiecej nie pojechal. I wogole zeby osiagnac te 90 to zbieral sie z 3-4minuty. Co to moze byc??, sprawdzilem na na benzynie - idzie wyraznie lepiej, ale bez rewelacji - czuc jednak ubytek mocy - czyli znaczny. Jak jest zimny to smiga w sumie spoko, po rozgrzaniu juz muli. Ogolnie da sie jezdzic, po zrobieniu paruset kilometrow, i kilku tankowaniach GPL (wlochy (- auto juz sie rozpedza do 140-150 - ale czasami jest tak, ze jadac z gory na wciskajac gaz na maksa, jade tylko 120km/h - wczesniej jechal po niemczech bez problemu 160-170 (zaladowany na maksa + 3osoby) Na poczatku wydaje mi sie ze ciut glosno chodzi - jakby nie palil na jeden gar - ale raz ze moze mi sie wydawac, bo autko mam od niedawna i to chyba jest naprawde pierwszy raz jak jechalem z otwartymi szybami (-:... a dwa ze po paruset metrach to wrazenie znika. Znalazlem w niedawnym archiwum, info najpierw należy zwiększyć dopływ gazu (na śrubie pół obrotu w lewo), jeśli to nie pomoże to obstawiane były: ssie gdzieś lewe powietrze, padnięta sonda lambda lub zasyfiony silniczek krokowy Gdzie szukac w/w doplywu gazu (tak opis dla leszcza, boja to informatyk jestem (- Znalazlem tez Poszukaj lewego powietrza na wężyku od kompensacji - łączy reduktor z kolektorem dolotowym - on najczęściej się rozszczelnia i powoduje złe ułożenie membrany na wolnych obrotach. Tak samo - gdzie tego szukac? Co do filterka, po 5000tys by sie zapchal? i dlaczego teraz jezdzi lepiej i dlaczego na benzynie tez w sumie muli... Aha Wolne obroty na gazie spadly troche, nie jakos dramatycznie, ale spadly... Mialem jeszcze 2 pytania, ale juz chyba znalazlem odpowiedz w archiwum: 1. Pojawiajacy sie swist od 3500 do 4000obrotow - to rozumiem turbina sie wlacza, ale przy dobrych obrotach? 2. podczas pisania zapomnialem (-: pozdrawiam pj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 1. Pojawiajacy sie swist od 3500 do 4000obrotow - to rozumiem turbina sie wlacza, ale przy dobrych obrotach? jak turbine masz na mysli? masz uturbiona primere? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 no wlasnie przeciez w silnikach benzynowych Primerek nie ma turbo (z wyjatkiem Coobcia) a wymianiales przewody wysokiego napicia? na bezynie chodzi dobrze? moze filtr gazu sie zapchal? lepiej zajedz do swojego gazownika niech wymysli cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pjfox Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Wróciłem z Włochów (-: Auto muliło na maksa, co opisywałem, pod górę 80km/h z góry się bujał i do 180 (-:, ale co górka to muł... Odwiedziłem gazownika - i co było? Zgięty przewód co doprowadza gaz.... Wymieniono przewód, letka regulacja i nie wiem co się dzieje, mam z powrotem swoją rakietę ((-: thx za odpowiedzi i pozdro ((((((-: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.