Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
ranger

Tuning, modyfikacje, usprawnienia, ciekawe lub nietypowe wyposażenie

Recommended Posts

ranger

Uruchamiamy temat ze wszelkimi modyfikacjami naszych Note. Wszelkie tematy związane z modyfikacjami proszę dodawać w tym temacie :).

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
JACKO29

Wydaje mi się że by się nadał.Z tego co wyczytałem to nie ma jakichś komplikacji przy montażu.Tylko jest jeden istotny mały problem,jeżeli ktoś nie ma świateł dziennych to moduł będzie dodatkowo zapalał halogen w dzień?Z tego

wynika że tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dar1962

taki patent mają np niektóre Bravo - w tym modelu halogeny celowo ustawione są wyjątkowo "na zewnątrz". Podczas mocnego skręcania kierownicy (ale tylko ze startu zatrzymanego lub przy minimalnej prędkości) samodzielnie zapalają się lampy właściwe dla kierunku skrętu.Na ciemnych skrzyżowaniach fajna sprawa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tobi

A ja się zastanawiam jak z homologacją tego urządzenia, co na to Misiaki jak będziemy sobie skręcać a tu halogen się zapali i oni to przyuważą ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dar1962

powiesz,że masz halogeny z funkcją doświetlania zakrętów :thumbsup: - myślisz,że nie uwierzy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roxx

No wiesz, jest to zawsze jakaś proteza, podobnie jak z światłami do jazdy dziennej ludzie zakładają jakiekolwiek diody, wyklejają nimi reflektory nie patrzą na dopiszczalne wymiary, homologaję, zakładają ksenony udające H4. Tak samo dobrze można założyć takie ustrojstwo.

 

Ogólnie światła doświetlające muszą spełnić normę ECE 119, a przeciwmgielne ECE 19, jak masz te oznaczenia na reflektorach to spoko. A jedna z ważniejszych cech tej dyrektywy to że światła mają prawo działać tylko do 40 km/h.

 

Są zestawy które spełniają te wymagania, reagują nie tylko na kierunkowskazy ale również na zmianę kierunku jazdy np. http://www.hella.com/hella-pl-pl/313.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
ranger

powiesz,że masz halogeny z funkcją doświetlania zakrętów :thumbsup: - myślisz,że nie uwierzy?

 

Zwłaszcza, że ostatnio bardzo wiele samochodów ma tą funkcję. Poza tym, raczej można to wyłączyć. Używanie tego w terenie zabudowanym raczej mija się celem - ale w trasie, czy "ciemniejszej" okolicy, to ciekawa funkcja i myślę, że jest przydatna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
greg70

Kupiłem na wyprzedaży w tesco za 10 zeta z nierdzewki.

post-43522-0-45534100-1321267547_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
JACKO29

Ale końcówkę rury musiałeś chyba obciąć?,aby była prosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
greg70

Ale końcówkę rury musiałeś chyba obciąć?,aby była prosta.

Miałem ochotę poczekam jak minie gwarancja,jest trochę obniżona.

post-43522-0-32837000-1321269249_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
JACKO29

Zastanowił mnie filtr powietrza

http://moto.allegro.pl/filtr-simota-sport-nissan-micra-note-i1944214979.html

Miałem już do czynienia ,z tymi sportowymi,ale tu cena jest mocno konkurencyjna w porównaniu do K&N

Co wy na to?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dar1962

nie wiem,czy to najlepszy pomysł, filtry sportowe mają znacznie większą wydajność- przepustowość powietrza , w związku z czym rzadszą strukturę materiału filtrującego.Chodzi w nich o to aby silnik dostawał jak największą porcję mieszanki paliwowo-powietrznej. Za tym idą odpowiednie regulacje dawki wtryskiwanego paliwa, kąta wtrysku itp. Filtr dedykowany dobrany jest wydajnością do zapotrzebowania konkretnego silnika. Zakładam,że po zastosowaniu filtra sportowego może dojść do problemów z uzyskaniem lub utrzymaniem dawkowania mieszanki stechiometrycznej a w efekcie osiągi mogą się raczej pogorszyć niż polepszyć. Rzadszy materiał filtra przepuszcza więcej drobnego pyłu , który wędruje do komór spalania i cylindrów. Wiadomo, co robi taka pasta zawierająca sporą ilość kwarcu i krzemionki. Silniki sportowe są wysilone i obliczone na krótki żywot,więc ten problem nie jest dla nich istotny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
JACKO29

Jak zwykle profesorski wykład :D Na Ciebie DAR można zawsze liczyć :D

Wiesz miałem w Matizie stożek i super mi się na nim jeździło(oprócz niego jeszcze parę innych rzeczy :D)

Zrobiłem prawie 200tys i jakoś nie było objawów zużycia silnika :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
toxxic

 

post-41663-0-47878100-1325143804_thumb.jpg

 

Witam to moj Notesik.

 

Zawieszenie Eibacha - 45mm tył - 45mm przód

Feligi 17 cali OZ opony 195/45 przód 205/45 tył

Gril przemalowałem sam na czarny mat.

 

Czekam za waszymi opiniami.post-41663-0-97704700-1325143988_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
JACKO29

No ,ładnie to wygląda,a jak się jeździ? czy 45 w gumie nie za niska? na nasze dziurawe drogi?

No i uchyl rąbka tajemnicy ile Cię to kosztowało?

 

Aha,nie wszystkie zdjęcia weszły,...przynajmniej u mnie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
toxxic

No ,ładnie to wygląda,a jak się jeździ? czy 45 w gumie nie za niska? na nasze dziurawe drogi?

No i uchyl rąbka tajemnicy ile Cię to kosztowało?

 

Aha,nie wszystkie zdjęcia weszły,...przynajmniej u mnie :D

 

Więc tak koszt gleby 750zł i odrazu lepiej sie jeżdzi :) wcześciej strach na zakrętach:)

Felgi kupiłem bardzo dobrze 600zł opony wyszły mnie 1000zł.Napewno gdyby był wyższy profil było by wygodniej ale jaki balon by sie zrobił i bałem sie ze cos moze obcierać a tak ładnie wygląda a dziury niestety trzeba umieć omijać:P jest twardo:)

Gril pomalowałem sam wiec puszka farby mat.

Ale najwiekszy plus jest taki ,ze podobnego jeszcze nie widziałem:)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tobi

Jeszcze zapomniałeś dodać, że doposażyłeś autko o Podtlenk El Pi Dżi : :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
graphia

to jest podtlenek gazotu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
weber29

Uruchamiamy temat ze wszelkimi modyfikacjami naszych Note. Wszelkie tematy związane z modyfikacjami proszę dodawać w tym temacie :).

Witam drugi temat który ja założę to nakładki progowe do NISSANA NOTE oczywiście na przód i tył. Czy ktoś już posiada takie nakładki?

Ja na razie się rozglądam za zakupem takich nakładek z nierdzewki. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
manix

Witam drugi temat który ja założę to nakładki progowe do NISSANA NOTE oczywiście na przód i tył. Czy ktoś już posiada takie nakładki?

Ja na razie się rozglądam za zakupem takich nakładek z nierdzewki. :D

Oryginał mimo promocji trochę kosztuje :devil: Ja miałem farta i w tiidzie i micrze miałem je w standarcie(acenta i tekna)w tiidzie zresztą były nawet w visia

http://sklep.bemo-mo...products_id=114

Edited by manix

Share this post


Link to post
Share on other sites
weber29

Oryginał mimo promocji trochę kosztuje :devil: Ja miałem farta i w tiidzie i micrze miałem je w standarcie(acenta i tekna)w tiidzie zresztą były nawet w visia

http://sklep.bemo-mo...products_id=114

Łał cena powalająca na glebę. Ja szukam na allegro takich do 150 zeta, coś w tym stylu http://allegro.pl/nakladki-listwy-progowe-progi-nissan-note-chrom-i2079556570.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
manix

Łał cena powalająca na glebę. Ja szukam na allegro takich do 150 zeta, coś w tym stylu http://allegro.pl/na...2079556570.html

No i bardzo słusznie :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
weber29

No i bardzo słusznie :thumbsup:

Mam już na uwadze pewnego producenta na allegro takich nakładek który może wygrawerować dowolny napis na nakładkach.Dzieki ,,manix ''za poparcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
janio

Witam w temacie,

Rzeczywiście za oryginalne nakładki trzeba słono zapłacić. Ja zakupiłem na allegro mniej więcej takie jak wyżej pokazujecie. Dołączam fotki. Nie są zbyt wyraźne , bo robione w garażu.

Miałem z nimi troszkę kłopotu. Bo o ile progi na przodzie są w miarę proste, to na tle troszkę łukowate. Po przyklejeniu niestety zaczęły się samoczynnie odklejać mimo odtłuszczenia. Zeskrobałem i zmyłem taśmę obustronnie przylepną i nakleiłem swoją. Następnie przykleiłem progi. Trzymają się już prawie rok. Rada jest taka coś za coś. Jakość za cenę niestety. Ale prezentują się nieźle. Musiałem je nakleić bo po poprzednich właścicielach było troszkę rys. Widać,że nakładki oryginalne klejone są od uszczelki , natomiast rzemiosło nakleja się od rantu progu.

post-50407-0-36116400-1330077505_thumb.jpg

post-50407-0-21540500-1330077514_thumb.jpg

Edited by janio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×