Gość orena Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Witam Nigdzie nie moglem znalezc podobnego problemu dlatego pisze. Sprawa wygladala i wyglada nastepujaco: W czasie jazdy nagle zapalil sie check engine. Kazdy nastepny bieg musialem zmieniac przy 2500 obrotow - co maksymalnie daje 90 km/h. Jazda byla ucizliwa ale jakos dojechalem do domu. Pojechalem do mechanika zeby zobaczyc jakie kody wyskoczyly na komputerze. Dostalem P0100 o P0110 - oznaczaja one problem w przeplywka albo odlaczonym kablem od przeplywki. Po wykasowaniu bledow wszystko bylo dobrze przez dwa dni a pozniej to samo - check engine i brak mocy. Kupilem nowy przeplywomierz. Po wymianie check engine nie zgasl ale moglem jezdzic normalnie. Pojechalem odrazu do mechanika zeby wykasowac bledy. Tego dnia wszystko bylo dobrze. Nastepnego ranka po odpaleniu auto z nowym przeplywomierzem po doslownie kilku sekundach zaplail sie check engine i tak jak wczesniej brak mocy (dodam ze byl lekki mroz). Przejechalem sie jakies 2-3 km. Zgasilem silnik, wyciagnolem i wlozylem przewod od przeplywomierza. Kiedy odpalilem auto wszystko bylo dobrze, pojechalem do mechanika zeby jeszcze raz zobaczyc kody - byl tylko P0100. Bledy zostaly wykasowane i jak narazie wszystko jest ok. Bylem w miedzy czasie u 3 elektrykow - moze problem z elektryka - generalnie odpowiedz byla taka ze jak jest wszystko dobrze teraz to jezdzic a jak sie zapali to wtedy przyjechac to sie sprawdzi. Czy mial moze podobny problem ? Juz teraz nie jestem pewien czy to problem z przeplywomierzem czy moze cos z elektryka. Prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csm Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Oryginalny przeplywomierz, czy zamiennik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość orena Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 orginalny - Bosch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wega67 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Witam, a weź go przeciągnij parę razy do 6-7 tys obrotów, prawdopodobnie to przepływka, miałem takie same objawy i ten sam kod błędu, po wymianie jak ręką odjął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość orena Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 (edytowane) tylko ze to wlasnie po wymianie przeplywki na drugi dzien rano znowu wyskoczyl blad, dzisiaj jezdzilem caly dzien po skasowaniu bledu i jest wszystko ok pewnie jutro rano znowu wyskoczy check engine strasznie to wszystko dziwne Edytowane 10 Grudnia 2011 przez orena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wega67 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Aaa czyli pewnie możesz nie mieć, czujnika temperatury powietrza, po odpaleniu się zapala ? z Wawy jesteś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 (edytowane) Napisałeś rocznik, pojemność a benzynka czy ropka??? /uzupełnij profil, bedzie łatwiej/ O braku mocy, to na forum jest bardzo dużo, to co napisałeś to domyślam się że masz dizelka - mogę oczywiście się mylić. Jeśli jednak się nie mylę, to szukaj w P12, Tino. Na pewno znajdziesz, a przyczyn jest fool. Pozdrowionka. Edytowane 11 Grudnia 2011 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość orena Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 dla uzupelnienia Almera N16 2002 1.5 benzyna jestem wlasnie po wymianie rozrzadu...i tak byl juz najwyzszy czas to zrobic...auto ma 230000km na liczniku...sam przejechalem okolo 40000...autko mam rok czasu, nie wiem czy ktos wczesniej robil cos z rozrzadem...po wymianie wszystko bylo dobrze przez dwa dni...dodam ze na starym przeplywomierzu...do dwoch dnia blad znowu wyskoczyl...powyzej 2500 obrotow nie pojdzie... ...wymiana przeplywomierza na nowy pomogla znowu na jeden dzien...strasznie to dziwne...bo jak zrobilem okolo 70 km przy zmianie biegow okolo 2500 jadac maksymalnie 90 km/h...wiecej mi nie pozwala ...postawilem auto na doslownie 5 min...odpalam i wszystko wyglada ok...auto wchodzi na wysokie obroty...przejezdzilem nastepne dwa dni bez zadnych problemow...tylko check engine dalej sie pali... ...dzisiaj rano juz tak dobrze nie bylo...jechalem do roboty...cala droge bylo dobrze - okolo 7km...przed sama robota jak stanolem silnik zgasl...po odpaleniu pochodzil jakies 2-3 sekundy i znowu zgasl...jakos dojechalem do parkingu...teraz nie wiem czy wogole odpali...poczekam troche jak ostygnie...zobaczymy.... ...moze nowo zakupiony przeplywomierz jest tez walniety...a moze to przepustnica...moze jakies kable...juz sam nie wiem...tak samo jak mechanicy...co jeden to ma inna teorie... wlasnie odpalilem auto na zimno...check engine sie pali ale normalnie wchodzi na wysokie obroty...czy problem pokazal sie jak auto dostalo temperatury...moze to czujnik temperatury...???... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Witam ja mam problem nie mam kabla do przepływomierza nie jest wpięta kostka 1,5 dCi 2003 r almera czy ma to jakieś znaczenie ? i czy wgl musi być kostka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 A okablowanie od przepływomierza sprawdziłeś multimetrem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.