Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

LPG do diesla ktoś już ma ?


hugh_h
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ciekawy jestem jak to się zachowuje i jakie są koszty konserwacji regulacji itd, dla niektórych może być to dziwne ale tak dobrze napisałem chodzi mi o zasilanie ON + LPG, gdzie gaz jest tylko dodatkiem do ON.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawa znana i dość kosztowna stosowana w ciężarowych samochodach,

czy rozwiniesz myśl pytam o osobowe ... do tira zestaw kilkanaście k kosztuje w rok dwa się zwróci jak dużo jeździ a do małych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem jak działa

pytam o opinie tych co mają i sprawdzili bo na pewno mają coś do powiedzenia sensownego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to musisz sie podpytać na forum ciężarowych, (wagaciezka) może ktoś jest co to zamontował, ale raczej nie wróżę jakiejś świetności tego rozwiązania,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

instalacja jest jak najbardziej możliwa i już stosowana w silnikach ZS także w osobówkach. Mam kolegę gazownika i miał możliwość pracy przy takim silniku. Jednak koszty montażu są dość wysokie i trzeba naprawdę sporo latać aby się zwróciła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nie twierdzi, że jest nei możliwa, tylko właśnie w osobowych nie opłacalna ze względu na koszty, w ciężarowych pewnie je obniża ale też mam mieszane uczucia, jak jeszcze powoziłem zestawem, to mój DAF palił jakieś 28L/100 i było to dużo w porównaniu do innych, ale jest tu z czego schodzić a w osobowym jak pali około 9L/100 i zyskać 20% bo chyba jakoś tak wyliczają, przy tym za gaz też trzeba zapłacić itd to chyba gra nie warta świeczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w Ciechanowie do paru dostawczaków już pozakładali, ale z właścicielami (kierowcami) nie rozmawiałem, tylko z gościem co to zakładał i mówił że w busie palącym 13-15l/100km można zejść do 10l.ON + 3l.LPG i jeżdżąc ok.70kkm rocznie (jak my w firmie) zwróci się po 3 latach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Patrol 260

http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=6&t=50647&hilit=lpg+w+dieselu&start=125

Super Moderator się myli i g wie, koleś jeździ od 4 lat,i nie chodziło mu o oszczędności tylko o zwiększenie momentu i osiągów, a instalacja to tania prosta konstrukcja mieszalnikowa jak w LPG pierwszej generacji. Wszystko opisane pod linkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie firmy instalujące coś takiego tez się mylą i niepotrzebnie walą takie ceny, jak to takie proste jest, z opisu jaki podałeś to wystarczy cofnąć się w rozwoju i założyć mieszalnik, do tego pewnie lubryfikacja :dribble: daj jakiś opis bo trzeba się zalogować, większości ludzi co montują LPG chodzi o oszczędności a nie zwiększenie momentu i osiągów,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.forum4x4....eselu&start=125

Super Moderator się myli i g wie, koleś jeździ od 4 lat,i nie chodziło mu o oszczędności tylko o zwiększenie momentu i osiągów, a instalacja to tania prosta konstrukcja mieszalnikowa jak w LPG pierwszej generacji. Wszystko opisane pod linkiem.

 

Trochę przeholowałeś z tą wypowiedzią masz nagrodę może Dino Ci zdejmie

 

a generalnie z LPG do disla chodziło

Popierwsze o ekologię

a potem o wzrost mocy i moment obr a i ekonomicznie 30 % mniej Ropy gdzie lpg tańszy o 50% daje nam zniżkę rzędu 15% w spalaniu czy to warte uwagi ,,,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dino jakoś za bardzo na nie jest, patrol ma racje instalacja prosta i gdyby nie to że potrzebne papiery to bym ją sam założył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę przeholowałeś z tą wypowiedzią masz nagrodę może Dino Ci zdejmie

 

 

 

 

@Tofu po co, kolega może ma żal.pl o coś a mnie to akurat wisi, trzeba zdjąć, :dribble:

 

Dino jakoś za bardzo na nie jest,

 

nie jestem na NIE, tylko szukam ekonomicznego uzasadnienia takiego rozwiązania w samochodzie do rodzinnego poruszania się ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w samochodzie do rodzinnego poruszania się ;)

i to jest chyba odpowiedź dlaczego nie możesz znaleźć go

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Patrol 260

Dino jakoś za bardzo na nie jest, patrol ma racje instalacja prosta i gdyby nie to że potrzebne papiery to bym ją sam założył

 

Ale w czym problem, wiadomo że butle musisz kupić nową,czyli homologacja jest, węże rurki też nowe , elektrozawory i jakiś przełącznik to groszowa sprawa, więc na złomie tego nie będziesz szukał, mikser....i to wszystko. Kupujesz całą instalację w hurtowni, a każdy większy dystrybutor instalacji gazowych ma też montaż, więc wystawi Ci kwity z montażu z pocałowaniem w rękę, abyś mu zapłacił Vat od faktury. Ja w ten sposób kiedyś zainstalowałem pionierską instalację II generacji do audi V8 , nikt się tego nie podejmował więc zrobiłem to sam, a warsztat pocmokał i wystawił kwity. Zresztą po co Ci na to kwity????? Żeby dodatkowo płacić przy przeglądzie, tłumaczyć urzędnikom , policjantom , diagnostom, zainstaluj i śmigaj.

 

P.S Kolega z linku który podałem ma to zainstalowane w kilku samochodach, w patrolu jest to połączone dodatkowo z instalacją do oleju roślinnego, kliknij do niego na PW wszystko Ci opisze jak wygląda sytuacja techniczna i prawna, eksperymentuje z tym od czterech lat.

Edytowane przez Patrol 260
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...