Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ciężko uruchomić gdy zimny


arulek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problemik z moją nyską (2,2 diesel 126 KM rok 2003). Problemy z uruchomieniem są gdy auto stoi kilka godzin przy temperaturze ok 4 stopnie na plusie i mniej wtedy trzeba długo kręcić aby zaskoczyło po 2-3 cyklach kręcenia zaskoczy i później już normalnie pali. Paliwo na pewno się nie cofa - jak stoi w garażu gdzie jest ok 10 stopni pali od razu (nawet po kilku dniach ). Świece żarowe grzeją-sprawdzałem każdą po wykręceniu, przekaźnik daje prąd, akumulator nowy, przebieg 120 000 -autentyczny (pierwszy właściciel). Filtry wymienione. Komp nie wyświetla  żadnych błędów-wczoraj podłączałem i nic nie wyskoczyło. Proszę o jakieś sugestie szanownych koliegów:)

Edytowane przez arulek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

święcę mogą prąd dostawać a nie wiadomo czy grzeja tak jak powinny, spróbuj podgrzać dwa lub trzy razy a potem spróbuj odpalać. wtedy będzie wiadomo czy całkiem można to wykluczyć.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podgrzałem 2 razy po jakieś 10 sekund i kręciłem kilka sekund i nic potem trzeci raz podgrzałem i zapalił od razu ,może faktycznie świeczki nie grzeją jak powinny w sumie auto ma 8 latek i cały czas te same świeczki. Może to wina czujnika temperatury cieczy - jak jest zimno wariuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt ustawienia wtrysków był kiedyś ustawiany? Świecie też mogą nie grzać jak trzeba..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie. Ale jeśli kolega miał podłączonego np.pod Consul - to wykazało by mu np. >>brak śnienia na listwie". To jest ostatni element w inpulsie instalacji, który łapie komputer, lecz to nie znaczy że tak jest faktycznie.

Jestem tego pewien na 100%, gdyż to przerabiałem!!!!!!! Miałem też odczyty, że czujnik na listwie---i dobrze że nie posłuchałem mechaników.

Była naprawa za grosze i jeżdże zadowolony do dziś.

Edytowane przez mirekg9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam ten sam problem tez silnik 1.9dci i 120km i niewiem czy robic ten czujnik na listwie i czy cos innego , świece wszystkie cztery są nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem wszystkie świece i jak ręką odjął pali nawet na mrozie. Jestem pewien , że to były świece bo po wykręceniu i porównaniu z nowymi te stare nagrzewały się na tylko na końcówce a nowe grzeją się na całej długości elektrody. Świeczki zamontowałem Denso.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam u mnie został wymieniony filtr paliwa i odrazu inaczej. tez podejzewalem że może być czujnik na listwie cr a okazało sie wymienic filtr paliwa ;)) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece można sprawdzić u każdego elektryka wymiana na nowe plus nowy filtr paliwa i powinno być ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeczki wykreciłem bez problemu, Denso tu macie link http://allegro.pl/swiece-zarowe-denso-nissan-primera-p12-2-2-dci-i2003595347.html 88 zł za szt. Pisaliście wcześniej ze komp wyświetlał błąd czujnika ciśnienia na listwie - mirekg9 ma rację jest to ostatni błąd jaki chwyta komp po sprawdzeniu , u mnie jak długo kręciłem na starch świecach wyskakiwał ten sam błąd i kiedyś kiedy miałem urwany przewód od masy i też żle zapalał to po długim kręceniu wywalało ten sam błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...