buladag Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Samochód Nissan Almera N16 1.8 114KM ~150tys km rzeczywistego przebiegu (auto u mnie od nowości) w tym ~16tys km na LPG. Instalacja: BRC Sq24 zakładana ~1,5roku temu. Wtryski pomarańczowe, reduktor MB1200, ostatnie podpięcie pod komputer ~rok temu. Instalacja zakładana w autoryzowanym warsztacie ( ) Sprawa wygląda tak, przy krótkotrwałym, nagłym naciśnięciu pedału gazu silnik pracując na LPG wchodzi na obroty mniej płynnie niż na Pb (tak jakby szarpnie nagle, a nie po prostu wejdzie na obroty), zauważyłem też, że na gazie trudniej jest płynnie zmieniać biegi, tzn podczas zmiany i popuszczania sprzęgła w czasie jazdy silnik mniej płynnie wchodzi na obroty niż na Pb. Obroty na jałowym normalne, instalacja nie przełącza się na Pb aż do odcięcia, z obrotów schodzi również normalnie, przyspiesza płynnie, Jest tak chyba od początku jazdy na LPG, na pewno od dłuższego czasu to zaobserwowałem. Auto jeździ normalnie, moc w normie (może delikatnie słabszy niż na Pb), spalanie około 10,5-11l/100km. Czym może być spowodowana taka sytuacja? A może to norma? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 sprawdź filtry gazu FFL i FFC i może gdzieś jest przygięcie na wężu albo reduktor troszkę klęka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Zacznę od wymiany filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 a najlepszym rozwiązaniem byłby krótszy wężyk wtrysk kolektor ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Na oko mają z 10-12cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Na oko mają z 10-12cm dla BRC wyśmienity wynik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 no ja teraz w fiacie dałem po 14 cm ,..,,, niestety listwowe wtryski ,,,, warto by zobaczyć jak się ciśnienie zachowuje ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 (edytowane) Co do FFL, jaki będzie najlepszy? Oryginalny ma już 16tys km więc może się przytkał czy coś (zalecają wymiane co 15tys km) Edytowane 19 Stycznia 2012 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 ja wywalałem co 10 tys ,,, z tego co wiem CZaja FL03 ale dawno nie siedziałem na forum gazowym może jakaś nowinka wyszła ,,, ale to sprawdzone 2 filtracje ,,,18 zł kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 A warto kupić wkladkę do oryginalnego filtra BRC czy lepiej całość od razu taką jak np. podałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 a co masz ??? puszkę jak do filtra oleju ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Nie, nie, takie coś: http://www.drypa.pl/produkt1425_FILTRY_DO_LPG_-_Filtry_Fazy_Lotnej__-__-__Filtr_Fazy_Lotnej_FJ1_HE_BRC.html BTW cena niezly kosmos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 to są z wymiennym wkładem i Ciebie interesuje tylko to-> http://www.drypa.pl/kategoria395_FILTRY_DO_LPG_-_Wklady_filtra_FFL.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Tak myslalem, tylko pytanie czym rozni sie wkladka poliestrowa za 15zl od "oryginalu" za 80zl i czy warto doplacac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 ceną, napisem i może czymś jeszcze ale ja bym nie przepłacał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Do BRC tylko oryginał: http://allegro.pl/f55-filtr-fazy-lotnej-brc-poliestrowy-sequent-24-i2050165466.html lub wkład: http://allegro.pl/f41-filtr-sq-lotny-brc-sequent-56-poliestrowy-i2055586133.html . I jeśli chcesz jeszcze pojeździć na tych wtryskach to wymieniaj filtry częściej (co 10kkm). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Zapchany filtr nie przepuszcza wcale więcej zanieczyszczeń niż nowy, problem jest jedynie taki, że zapchany (zużyty) przepuszcza również mniej substancji, którą ma filtrować. DINO: Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 (edytowane) Nieprawda:P Stary filtr przepuszcza dużo substancji oleistych a to one właśnie sklejają wtryski. Wymieniałeś kiedyś taki filtr? Ja u siebie już dobrych kilka razy i wiem jak wygląda filtr po 8kkm i jak wygląda po 15kkm. Zresztą brudny filtr ma duży wpływ na spadki ciśnienia a brc tego nie lubi. Ale to twój wybór, zrobisz jak zechcesz. Edytowane 20 Stycznia 2012 przez ulisses Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Wymienię niebawem to zapodam zdjęciem. Myślałem, że większe syfy zatrzymuje raczej FFC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 FFC zatrzymuje opiłki metalu itp ...ciekły resztę jak dla mnie ,,,80 zł ..... dramat ... czaja jak pisałem ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.