Gość BobekPmi Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Witam jestem nowy na forum i proszę o wyrozumiałość Mam primere P12 2.2 dci z 2002r którą nabyłem nie dawno i jest kilka problemów 1.Przy mocnym depnięciu w gaz dymi na czrno 2.Na zimnym silnku auto przygasa tak jak by nie dostawało paliwa,robi tak do momentu aż się nie rozgrzeje 3.Podczas normalnej jazdy w zakresie 2-3tyś szarpie slinkikeim czy to na trasie czy w mieście 4.NIekiedy na zimnym silniku nie chce przyjmować gazu jest strasznie mułowaty i dymi nie miłośiernie 5.Na 6 biegu przy 140km/h nie chce przyspieszać Czytałem porady i nie znalazłem zadnej konkretnej odpowiedzi, -układ dolotowy został sprawdzony nie było w nim oleju w takim stopniu by budziło to nie pokój -olej filtry zostały powymieniane -syf nie miłośierny -przepływomierz został wyczyszczony -był strasznie zabrudzony dodam że nie świeci się zaden błąd na desce rozdzielczej -auto odpala za pierwszym razem ma ktoś jakieś propozycje bo mi ręce już opady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 przy dymieniu obstawiałbym zbyt wysokie ciśnienie na listwie - do regulacji komputerem na stacji diagnostycznej ponoć w 2,2dCi puszcza też o-ring zaworu SVC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Jeśli wszystko to co pisałeś, jest naprawdę powymieniane, to teraz ja bym Ci proponował podjechac do Centrum Boscha, na dokładne pomiary np. wtrysków i sprawdzenie ciśnienia jakie daje pompa. Czasami pompa potrzebuje nowych ustawień, czyli kalibracji. Jeśli jakiś warsztat inny niż Bosch, zaproponuje Ci wymianę czujnika na listwie lub zaworu SCV, to nie wymieniaj bo wpadniesz w koszta a efekt może być marny. Pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BobekPmi Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 ok dzięki wielkie dam znać co i jak Witam byłem właśnie na komputerze i pokazało że czujnik temperatury paliwa pokazuje -40stopi i powiedzieli mi też że może być zapchany filtr paliwa ten w zbiorniku co jest.Mam pytanie gdzie się znajduje ten czujnik temperatury paliwa i czy faktycznie jest ten filtr w tym zbiorniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lebo24 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Witam. Jak wymieniłeś filtr paliwa tą "beczkę " to zobacz w zbiorniku -podnieś tylne siedzenie i pod nim na 4 śrubach jest wgląd do zbiornika - pamiętaj aby póżniej pozostawić w takim samym położeniu dekiel i poziom czujnika rezerwy. W miom 2,2 Di z 2002r też przerywał różne cuda się działy - przyczyna popękany wąż paliwa od filtra do wtrysku - mialem tak 2 razy . Wymieniłem i wszystko wróciło do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BobekPmi Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zajrzałem do tego zbiornika i żadnego filtra nie znalazłem posprawdzałem węże i są całe jedynie pozostaje ten czujnik temperatury paliwa dodam że samochód stał w ogrzewanym garażu i tylko raz stracił obroty więc moje pytanie gdzie jest ten czujnik i gdzie go kupie bo na allegro nic nie moge znaleść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dandii240 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 (edytowane) Jaki filtr paliwa zastosowałes?? jezeli ciełes koszty i kupiłes filtron to od razu go wymien. Kiedy miałem filtron i odpalałem to obroty skakały, co chwile potrafił zgasnąc nawet jak tylko delikatnie pusciłem noge z gazu podczas jazdy. Do tego podczas jazdy w trasie bardzo szarpał. Zatankowałem paliwo na Orlenie na drugi dzien miałem koszmar a powodem był ten wspaniały filtr paliwa który nazywał sie filtron.Wymieniłem filtr paliwa i samochód chodzi idealnie. Jeszcze jedna sprawa może masz wode w zbiorniku, polecam podłaczyc sprężone powietrze do przewodu który idzie do zbiornika i go przedmuchać ja tak zrobiłem . Edytowane 30 Stycznia 2012 przez dandii240 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BobekPmi Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Więc tak dzwoniłem do serwisu nissana w Poznaniu i mi powiedzieli że nie ma w zbiorniku filtra paliwa dowiedziałem się jeszcze że owy czujnik temperatury znajduje się w okolicy filtra paliwa w komorze silnika a teraz najlepsze jak spytałem o koszt tego czujnika to usłyszałem odpowiedz "jeśli to jest ten co ja widzę to 40 złotych". W tym tygodniu pojadę do serwisu i zobaczę co wykombinują,faktycznie jest założony filtron przed zmianom też taki był o dziwo pojazd zrobił jakieś 300km i przestał dymić,najgorzej jest jak auto stoi na dworze przez 8 godzin zapala i gaśnie a w garażu nie ma większych problemów,no i podczas jazdy poszarpie czasami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Zrób potem i daj na forum fotkę z miejscem usytuowania tego czujnika. Często jest tak, że ktoś się pyta o jakiś czujnik, lecz odpowiedzi są różne a fotek brak. A czujniczków w tym silniku troszkę jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 (edytowane) Czujnik temperatury jak pokazuje -40 stopni to znaczy , że jest przerwa na czujniku lub przewodzie bo komp. odczytuje oporność nieskończoną i na tej podstawie silnik dostaje za dużą dawkę paliwa .Ja bym leciał po wszystkich przewodach do wiązki głównej włącznie bo tam najczęsciej przewody pękają a czujnik powinien być przy pompie ( mam 1.9dci - więc nie wiem jak to jest w 2.2 dci) o przewodach przy wtryskach też nie zapomnij.Czekam na twoją odpowiedż. Edytowane 2 Lutego 2012 przez voyager1956 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 voyager - Ale teraz podpowiedz, którą pompe masz na myśli, bo w jednej to jest np. zawór SCV. Pytam, bo mnie tez może się to przydać na zaś. Wiosną chcę dobrać się do wszystkich czujników i je poprzeczyszczać i przydało by się wiedzieć, co jest co?!?!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magik22 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 rozwiązałeś już swój problem? co chodzi o palenie to te silniki już mają to do siebie że na niskich temperaturach ciężko im zapalić. tym sie nie przejmuj. to jest fabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 magik - śmieszy mnie taka wypowieź, że ....co chodzi o palenie to te silniki już mają..., .....ten typ tak ma....., z tym trzeba żyć...., itd, itp. Najpierw trzeba zadać sobie podstawowe pytanie, ---- CO ZROBIŁEM DLA SWOJEJ NYSKI PRZED ZIMĄ ???????? - co z akumulatorem; - jak z rozrusznikiem; - jaki olej; - co z filtrami; - czy przeczyszczone wtryski lub pompowtryskiwacze; - lepsze paliwo; - potem np. uszlachetniacze...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BobekPmi Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Witam z autem wylądowałem w Poznaniu w serwisie Nissana po owy czujnik temperatury i co się okazało nie ma czegoś takiego <zong> ale panowie mnie uświadomi że jest czujnik ciśnienia w pompie ciśnieniowej (wtryskowjej). Ale żeby to sprawdzić do należało by się podłączyć pod komputer i to zrobiliśmy koszt 160pln i co się okazało d*pa auto czyste jak łza nie ma nic każdemu mina opadła,mechanik na tym serwisie mówi że się musi przejechać to wsiedliśmy w samochód i pojechaliśmy i w końcu zaczoł szarpać dymić i do tego jeszcze głośne klekotanie doszło,to w takim razie wrotki do serwisu i pod kompa i co? nic czyściutko, na serwisie przegazówka ,dalej nic aż w końcu znowu to zrobił i komputer to złapał i pokazało że EGR się nie rusza a wszystko wyczyszczone było,do domu powrót z bananem od ucha do ucha zabrałem się za EGR wyczyściłem ale mówię dla świętego spokoju gnoja zaślepię i to zrobiłem poskręcałem ładnie do kupy wszystko chce odpalić i co d*pa rozrusznik się zawiesił to co dalej po busa po linke i jechane zaciągneliśmy odpalił i co BEZ POPRAWY Pan na serwisie pózniej powiedział że to pompa ciśnieniowa i to jej wina co Wy na to bo mi ręce z tym samochodem opadły Filtry zmienione z filtrona na Boscha i Manna,olej Castrol 10w40 Z tego co zauważyłem to na auto ma na pewno wpływ temperatury ponieważ jak auto stoi w ciepłym garażu to zrobi to tylko raz (nie chce przyjmować gazu,dymi na czarno,i faluje na obrotach w przedziale 800-2000 obrotów) z kolei jak postoi na dworze 8godzin to jest nie do ujechania ciągle to robi do momentu jak się nie rozgrzeje troszeczkę. Z tego co się mu poprawiło to przestał dymić podczas przyspieszania na czarno jak sprawa wygląda przy prędkości przekraczającej 140km/h nie wiem warunki na drodze na to nie pozwalają Odnośnie wspomnianej pompy ciśnieniowej to jak już to bym ją stawiał na ostatnim miejscu a świadczy o tym choćby nawet to że nie są zauważalne spadki ciśnienia,czy też jego duże skoki momentami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolfgar Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Witam, odswiezam temat, mialem podobny problem jak wyzej opisywany po probach regeneracji wtryskow, wymianach filtrow paliwa, powietrza oraz przeplywomierza dalej nic ale okozało sie ze byl walniety czujnik w pompie paliwa jak narazie dobrze jezdzi i nabralnawet mocy moze komus pomoc te info:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.