lukasz11 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 (edytowane) Witam, zwracam się do was z prośbą o pomoc w dobraniu nowego reduktora. Obecny reduktor to BRC Tecno 100kw, komputer KME Bingo s-4 (komp wymieniany pół roku temu), silnik 2.0 131 km. Jest to już drugi taki sam reduktor i znowu taki sam problem. Przy mocniejszym skręcaniu w lewo (np. na rondzie) auto gaśnie, z kolei przy skręcaniu w prawo zalewa go, jest za bogato. Nie da się tego wyregulować. Regeneracja tego reduktora też nie wchodzi w grę, bo to 80zł i zmarnowany czas. Kiedyś regenerowałem taki reduktor, efekt był dobry ale nie na długi czas. Wolałbym dorzucić trochę grosza i zakupić inny reduktor niż BRC, bo do niego się zraziłem. Dodam, że spalanie też wzrosło o około 1 litr, a z poprzednim Tecno było tak samo. Możecie mi polecić jakiś inny reduktor w rozsądnej cenie jako zamiennik tego BRC? Edytowane 23 Stycznia 2012 przez lukasz11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 jak pamiętam to miałem taki sam podłączony do blosa nigdy taj\kich jaj nie robił ,,, jak dla mnie warto by to prze regulować ew jest dodatkowy obwód do wolnych obrotów tz obieg związany z przechyłami ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Zastanawiałem się czy też nie mam za daleko zamontowanego reduktora od dolotu, bo u mnie jest przy prawym kielichu. Nie bardzo rozumiem o jakim dodatkowym obiegu piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 są 2 pokrętła do regulacji jednym ustawiasz drugiego nikt nie rusza ,,, prawy jak siedzisz w aucie a lewy jak patrzysz pod maskę ,,,? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 w tych generacjach, jest też ważne jak ten reduktor jest zamontowany, powinien być wzdłuż auta o ile pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Zgadza się, prawy jak siedzę, lewy jak stoję. Dla pewności umieszczam zdjęcie, reduktor jest ustawiony poprawnie (na zdjęciu może być przechylony do zdjęcia pokrywy) http://imageshack.us...dsc00559av.jpg/Tak jak piszesz o tym pokretle, czyli pewnie chodzi ci o regulację stałego wydatku gazu. Tą regulacją tak właśnie to wyregulowałem, z tym że jest bogato przy skręcie w prawo. Pojeździłem tak może z tydzień i znowu przy mocniejszym skręcie w lewo obroty spadają, a w prawo zalewa. Nie jestem tym zdziwiony bo to drugi taki reduktor w życiu primki, a gaz już ponad 120tys. km. Z pierwszym reduktorem też był ten problem, tylko nie pamiętam ile przejechał, ale więcej niż ten, bo jeszcze jeździł trochę po regeneracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 a on nie jest trochę za wysoko?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Szczerze mówiąc to nie wiem, w wielu autach widziałem tak prawie na wysokości podszybia zamontowany reduktor. W tym aucie już tak 120 tys. km siedzi. Tam gdzieś blisko jest podpięty obieg płynu chłodniczego, chyba z nagrzewnicy. Znacie jakiś inne sprawdzone reduktory do 2litrówki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 tez mam 2 generacje i przy skrecie w prawo auto traci obroty.. ale wg mnie to normalne bo w micrusku k10 bylo to samo a mialem tam 2 reduktory za mojej kariery (jeden nowy). U mnie nie ma tylko tego zalewania.. moze krokowy tnie dawki wtedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Sprawa się wyjaśniła, odpowiedzialna za to była klapa antystrzałowa, montowana w dolocie. Wyrobiła się i zaczęły się właśnie takie jazdy. Ale i tak wleciał reduktor Zavoli z przeciwwagą membrany II stopnia i teraz nawet przy bardzo mocnym i gwałtownym skręcie nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.