Gość tomek85fcb Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam. Przejechalem już na gazie 17 tyś km, a ponieważ robię miesięcznie 2 tyś. km zacząłem się zastanawiać nad regulacją zaworów. Co ile tys. km należałoby coś takiego profilaktycznie wykonać ? Czy można to zrobić za jednym zamachem z wymianą łańcucha rozrządu ? Przebieg 197 tys km, instalka to Agis, Reg Fasty i Alaska, checkami nie świeci poza nieszczęsnym katalizatorem, ale nowa tulejka już wkrótce w drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 no mechanik mówił że jak w 1.8 padnie łańcuch to sieczka sie robi ,,,, bo nie ma gdzie sobie polecieć ,, luzu jak sie ustawia to można sprawdzać czy któryś nie uciekł ,,, to nigdy nie zaszkodzi ,,,, a może poprawić moc silnika i to znacznie,, instalacja taka sobie ew pomyśl sobie o wtryskach i reduktorze ,,,w przyszłości ,,, wymień na coś lepszego ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 alaska - za słaba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek85fcb Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Dobrze, a jakiś interwał czasowy, co ile tyś. km sprawdzać te luzy zaworowe, w końcu lepiej zapobiegać niz leczyć ? Wcześniej miałem valteki to jeżdziło tak sobie, teraz jest o wiele lepiej na Reg Fastach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 co 30kkm jak klekoczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 u mnie po 220tys na gazie jeden stracil luz no i poszedl sie gonic. Sprawdzac bede co 40tys, jeszcze okolo 20tys do kontroli mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek85fcb Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 A czy może ktoś zna jakie powinny wartości luzu zaworowego dla QG18DE na zimnym i ciepłym silniku ? Ewentualnie skąd wziąć takie dane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 luz zaworowy - strona ssąca [mm] 0,21-0,49 ciepły luz zaworowy - strona wydechowa [mm] 0,30-0,58 ciepły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 czyli jak mam rozumiec regulacja zaworow w qg jest mechaniczna i po jakims przebiegu dobrze je sprawdzic i dlatego u mnie pali 12l i wydaje sie byc zamulony?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 to prędzej sprawdź sondę lambda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek85fcb Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Odświeżając temat, jestem po kolejnej kontroli luzu, na gazie zrobione 40tyś km. Wyniki na zimnym silniku: Ssące od lewej (1 cylinder): 0.25, 0.25 ; 0,30, 0.25 ; 0.30, 0.30 ; 0.30, 0.30. Wydechowe od lewej: 0.25, 0.20 ; 0.30, 0.35 ; 0.30, 0.30 ; 0.30, 0.30. Czy coś z tym robić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.