Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Silniczek wycieraczek przednich


michal15
 Share

Recommended Posts

Chciałem się spytać czy silniczek wycieraczek przednich do Primery P11 po liftingu (99-01) jest taki sam jak w wersji przed liftem?

Link to comment
Share on other sites

A w czym problem? Nie wydaje mi się aby były różnice.

Link to comment
Share on other sites

Robi się zwarcie w tej przekładnii. Z tego co zauważyłem przepaliła się warstwa izolacyjna. Po odłączeniu tego wieczka z trzema stykami problem znika, tylko wycieraczki nie chodzą w trybie czasowym.

Link to comment
Share on other sites

Silniczki pasują, a nawet od P10 pasuje, także nie ma problemu. Może troche się różni wizualnie ale na śrubki pasuje, głowiczka do cięgła również. Funkcje wszystkie również.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Robi się zwarcie w tej przekładnii. Z tego co zauważyłem przepaliła się warstwa izolacyjna. Po odłączeniu tego wieczka z trzema stykami problem znika, tylko wycieraczki nie chodzą w trybie czasowym.

Jak rozbierałeś to rozbierz go jeszcze raz. Sprawdź styki, bo jest tam styk z ujemnym potencjałem, służy on do hamowania silniczka, i jesli on będzie źle wyregulowany, to będzie zwierał podczas "dojeżdżania" wycieraczek do punktu spoczynkowego. I na to zwróć uwagę

Link to comment
Share on other sites

Mam problem z wycieraczkami przedniej szyby w p11 przed liftem, ktory polega na tym ze na pierwszym biegu zatrzymuje sie przy krancu szyby i nie chce wrocic do normalnej "zamknietej" pozycji. Na szybszych biegach nie ma najmniejszego problemu. Myslicie ze to moze byc kwestia zle wyregulowanego styku ?

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem, to kwestia wymiany silniczka, ale mogą byc również styki, używany silniczek 40zł, także nie ma tragedii.

Link to comment
Share on other sites

spróbuj nasmarować sworznie tam gdzie przykręca się cięgło wycieraczek może się zaciera.

Link to comment
Share on other sites

Mam problem z wycieraczkami przedniej szyby w p11 przed liftem, ktory polega na tym ze na pierwszym biegu zatrzymuje sie przy krancu szyby i nie chce wrocic do normalnej "zamknietej" pozycji. Na szybszych biegach nie ma najmniejszego problemu. Myslicie ze to moze byc kwestia zle wyregulowanego styku ?

Trzeba rozebrać silniczek i podgiąć styki i wszystko będzie ok .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...