Gość wdw81 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 w zwiazku z gasnienciem auta w sytuacji naglych spadku obrotów(nie łapał obrotów na biegu jałowym) oddalem autko do mechanika ktory przeczyscil przepustnice. po wyjechaniu od niego bylo ok tzn auto nie gaslo ale obroty schodzily maksymalnie do 1200-1500 i byly nierowne.nastepnego dnia auto nie chcialo odpalic(po caym dniu na mrozie) ale akumulator jest ok, krecil tylko silnik nie chciał zaskoczyc i od razu pojawił sie blad (trzy kontrolki), sholowalem auto do mechanika ktory ponowni zajrzal do przepustnicy skasowal blad i znow bylo jak po I naprawie. stwierdzil ponadto ze najlepiej zebym pojechal do serwisu i podłaączyl sie pod komputer i zrobil adaptacje. tak tez uczynilem sholowalem autko(bo znow nasteponego dnia bylo to samo tj blad i "nie chchial zaskoczyc") w seriwsie zrobili adaptacje i stwierdzili ze byc moze np przepusniaca byla odczepiona na wlaczonym zaplonie stad blad. Faktycznie po wyjezdzie bylo idealnie. autko pracowalo super, wydaje mi sie ze porawila sie dynamika oraz spalanie. niestety moja radosc znow skonczyla sie nastepnego dnia kiedy to niedualo sie odpalic auto tj. na chwilę zaskoczylo ale nie moglo przekroczyc 1000 obrotów po czym zgaslo, pojawil sie blad i znow to samo. jutro jestem umówiony znow w serwise na reklamacje(uwazam ze zaplacielam za diagnostyke a oni zasugerowli sie tylko przepustnica i nie wzieli nic wiecej pod uwage) jednak moze ktos z forumowiczow mial podobny przypadek lub przypusczza co moze byc przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Ja mam tak, że mi gaśnie jak jadę i mam obroty 3000-3500 i nagle wcisnę sprzęgło... i silnik spada z obrotów i gaśnie. Ale jak dojadę do skrzyżowania na biegu (hamując biegami) i silnik jakby pędem auta wyhamuje na biegu do około 1500 obrotów, nie po wciśnięciu sprzęgłą jest OK. Nie ma to związku z prędkością, bo tak samo jest przy 30 km/h jak i przy 130 km/h. Miałem czyszczoną przepustnicę, ale nic to nie pomogło - jedyne pocieszenie to fakt, że silnik na wolnych pracuje równo i pali od dotknięcia nawet przy -25 stopni mrozu. Ale to potrafił też zanim zaczęło mu się gasnąć. Więc jeżdżę i hamuję biegami wszędzie gdzie trzeba i nie trzeba :-) P.S. Spalanie też mam w normie cały czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bumcyk Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 przepustnicę można samemu bez kompa zaadaptować.sprawdziłbym świece i cewki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 w zwiazku z gasnienciem auta w sytuacji naglych spadku obrotów(nie łapał obrotów na biegu jałowym) oddalem autko do mechanika ktory przeczyscil przepustnice. po wyjechaniu od niego bylo ok tzn auto nie gaslo ale obroty schodzily maksymalnie do 1200-1500 i byly nierowne.nastepnego dnia auto nie chcialo odpalic(po caym dniu na mrozie) ale akumulator jest ok, krecil tylko silnik nie chciał zaskoczyc i od razu pojawił sie blad (trzy kontrolki), sholowalem auto do mechanika ktory ponowni zajrzal do przepustnicy skasowal blad i znow bylo jak po I naprawie. stwierdzil ponadto ze najlepiej zebym pojechal do serwisu i podłaączyl sie pod komputer i zrobil adaptacje. tak tez uczynilem sholowalem autko(bo znow nasteponego dnia bylo to samo tj blad i "nie chchial zaskoczyc") w seriwsie zrobili adaptacje i stwierdzili ze byc moze np przepusniaca byla odczepiona na wlaczonym zaplonie stad blad. Faktycznie po wyjezdzie bylo idealnie. autko pracowalo super, wydaje mi sie ze porawila sie dynamika oraz spalanie. niestety moja radosc znow skonczyla sie nastepnego dnia kiedy to niedualo sie odpalic auto tj. na chwilę zaskoczylo ale nie moglo przekroczyc 1000 obrotów po czym zgaslo, pojawil sie blad i znow to samo. jutro jestem umówiony znow w serwise na reklamacje(uwazam ze zaplacielam za diagnostyke a oni zasugerowli sie tylko przepustnica i nie wzieli nic wiecej pod uwage) jednak moze ktos z forumowiczow mial podobny przypadek lub przypusczza co moze byc przyczyna? Czy pali sie kontrolka check engine? Jaki bład (nr kodu kasują tobie w serwisie) ? Po tym co opisujesz to rożne rzeczy moga być tego powodem (cewki, czujniki połozenia wału korbowego, rozrządu, łańcuch rozrządu..... itp) adaptację przepustnicy możesz zrobic sam (na forum masz instrukcję) oszczedzisz troche kasy dzięki temu bo w ASO ile sobie za to życza? Podaj jakie kody błędów wyświetla na kompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.