Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Błąd 845


tomaszek123
 Share

Recommended Posts

ja wiem ze to czujnik cisnienia oleju przekladniowego,tylko co z nim zrobic ,jak wyglada i gdzie kupic?ma ktos zdjecia albo taki czujnik

?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

wiem ze czujniki sa dwa w skrzyni, doastac sie mozna przez sciagniecie miski olejowej po uprzednim spuszczeniu oleju. poki co spokojnie na desce po wykasowaniu bledu.

 

witam jade dzis wymienic czujnik jak w temacie,bo coraz czesciej wchodzi w tryb serwisowy.dam znac.

 

problem opanowany.strachu duzo bylo bo gdzie nie zadzwonilem to wymyslali cuda. fachowcy z aso sprzedac chcieli czujnik za jedyne 1340 pln.najzabawniejsze jest to ze czujnik ktory mi proponowali to byl od predkosci obrotowej skrzyni a nie cisnienia oleju.doliczyli robote i koniecznie chcieli wymieniac olej ,ktory ja wymienialem 10000 km temu.ZENADA!!!!czujnik wymienilem sam . i teraz wszystko w porzadku ,plynniej zmienia biegi,spalanie spadlo.ludzie z aso do szkoly!!!!

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ee to super ! mi przy tych mrozach 17 pb95 wyzlopal po miescie :/

 

(komp oczywiscie pokazuje 14...)

Edited by wojtek07
Link to comment
Share on other sites

wiesz ja mieszkam w takiej dziurze nie stoje na swiatlach i w korkach,a nissan zony .mnie nie stac na taki.pozdrowienia

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Witam wszystkich,

To mój pierwszy post na forum i od razu zacznę od problemu z murano AWD (rocznik 2007 wersja USA). Mianowicie mam taki sam problem jak kolega Tomaszek123. Komputer wywala mi tylko jeden błąd, P0845 (główny czujnik ciśnienia oleju w automatycznej skrzyni biegów). Moje pytanie do Tomka, gdzie zakupiłeś ten czujnik i ile czasu zajęła Ci wymiana?

Dodam od siebie, że przeprowadziłem pomiary napięć w puszce TCM, według instrukcji zamieszczonej w serwisówce i na przewodzie 41 napięcie wynosi 0,1-0,2V a powinno wahać się w granicach 0.7-3,5V (strona CVT-148 serwisówki).

Bardzo możliwe, że ta usterka objawia się tym że mam brak mocy przy wyprzedzaniu. Wcześniej już miałem z tym problem, ale nie wyświetlało żadnego błędu.

 

Gdzieś na necie odszukałem jeszcze coś takiego:

NTB09044 - SB Nissan; MIL ON With P0840/P0845 And P0710

 

IF YOU CONFIRM: An applied vehicle has CVT Fluid that is discolored and / or has unusual odor. AND The MIL is ‘ON’ with DTCs P0840 and / or P0845 stored in CONSULT III / ENGINE and / or TRANSMISSION. OR The MIL is ‘ON’ and P0710 is stored in CONSULT III / ENGINE and / or TRANSMISSION. P0710 may be stored with P0840 and / or P0845. NOTE: The vehicle may also have reduced performance during acceleration. ACTIONS: Check the vehicle’s Transmission Control Module (TCM) part number (P/N). If the TCM P/N is listed in the Current TCM P/N list on page 11, the service procedure in this bulletin applies. If the TCM P/N is not on the Current TCM P/N list, this bulletin does not apply. Refer to the appropriate Electronic Service Manual (ESM) for further diagnosis. See this bulletin for further detail.

Link to comment
Share on other sites

witam rafer.brak mocy tzn ze juz jest w trybie serwisowym a kontrolka wcale nie musi swiecic.wystarczy ze komputer zauwazy problem juz w parametrach zamrozonych i widzi blad oczekujacy.jak chcesz zadzwon pogadamy bedzie prosciej,604-518-886

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...