Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

PROBLEM Z WTRYSKIEM STERUJĄCYM


bembenek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a więc sprawdziłem czujnik położenia wału jest ok cały zabralem się za pompe odkręciłem górny dekielek a tam mechanizm elektroniki zalany w paliwie czy tam powinno być paliwo??? następnie odkręciłem niższą część noi znalazłem nastawnik ruszałem nim i ma opory dość duże z prawej strony że tak nazwe pierścienia na trzpieniu:) rozruszałem troche ręcznie gmerając nim i skręciłem do kupy i mam pytanko jeszcze nieodpalałem bo ładuje akumulator i jak sie zwiększa a jak zmiejsza dawkępaliwa na pompie przesuwając w stronę jej koła zębatego się zwiększa czy zmiejsza dawkę pytam bo niechce by po odpaleniu silnik osiągnął mi krytyczne obroty wiec wole ustawić zamałą dawkę niż zadużą (wiem powinienem sobie poznaczyć ale każdy uczy sie na błędach) a narazie jedyne co wiem że przesuwając w stronę szyby zwiększa się kąt wtrysku w stronę zderzaka zmniejsza kąt a więc???

 

a tak nawiasem widziałem kiedyś jak silnik wyciągnął kopyta na krytycznych obrotach taki dziadek gmerał sobie odpalił silnik wszedł na 7000obr jakieś pietnaście minut pochodził tak i amen a że dziadek spanikował i niezdusił na 5tce to silnik kaput

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj sobie te tematy

http://forum.nissank...je-noge-z-gazu/

 

http://forum.nissank...l-usuwanie-egr/

 

http://forum.nissank...k-cd20t-diesel/

 

Poczytaj sobie forum to może znajdziesz odp.

Ale jak rozkręcałeś pompę to oby ci się nic nie przestawiło. Tam są bardzo małe regulacje !!! Z tego co forum czytałem.

Edytowane przez RAAAD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie czytałeś mój problem ;)

Chyba będę myślał o wymianie nastawnika ale to na wiosnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i powiedzcie mi przy okazji wiem że to nie tu ale jak to możliwe że spinaczem niemoge zczytać błędów wszystko styka prubowałem dziesiątki razy oglądalem na youtube jak to zrobić tak robiłem wszystko stykalo a jednak kontrolka cały czas sie pali niemiga słychać po minucie takie pyk i nic sie niedzieje jest jakiś jeszcze sposob nato? oczywiście bezpłatny bo pod komputer kiedyś mi podłączyli to pokazało ale spinaczem nic sprubuje jeszcze bezpośrednio kabelki ale ak to możliwe? wiem tylko że kupilem ten samochód to mi powiedzieli że jest ostro namieszane ale liczylem że spinacz zadziała :( czytałem pełno tematów o tym i tak robilem myślałem że spinacz niestyka czy coś ale to nieto więcco??

 

a jakie ceny takiego nastawnika warto używany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym temacie co ci podałem to kolega wrzucił link

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59518-wp11-td-gasnie-silnik-gdy-szybko-zdejmuje-noge-z-gazu/

 

http://allegro.pl/nastawnik-pompy-wtryskowej-do-nissan-2-0-p11-2-7-i2867381204.html ;)

 

 

A co do tej autodiagnostyki to raczej ci nie pomogę :(

Jak sprawdzałem u siebie w p11 czy n15 to normalnie mogę sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

a więc po naprawie wszystko działa :) problemem tego zachowania niebył czujnik położenia wału ani nastawnik!!! otóż już wyjaśniam zaczeło sie od świec żarowych które sprawdzałem wykręcając je i podłączyłem bezpośrednio pod akumulator noi dymek poszedł że świecy zaczynała grzać więc odłączyłem i sprawdzam następną i wszystkie wydawało sie działają jednak zrobiłem podstawowy błąd jak podłączyłem świece to nieczekałem aż pojawi sie tak to nazwe żar a że zadymiła i zaczynała grzać uznałem ją za sprawną i tak wszystkie4 a okazało sie że niedogrzewały się mianowicie do pojawienia się jakiego kolwiek koloru podobnego do czerwonego na końcówce świecy upływały jakieś 3minuty może ciut więcej. Wszystko to powodowało odpaleniem z chechłaniną jakieś 6lub 7 sekund poczym chmura dymu z wydechu poszła nastepnie przez te chechłaniny i kręcenia przy odpalaniu pompa wtryskowa przeskakiwała o ząbek i coraz więcej przeskakiwała aż odpalał po 10sekudnach ciągłego kręcenia (na pasku pojawił sie niewielki ale luz przezco łatwiej przeskakiwał aż w końcu jak wyżej już pisałem gasł i machał obrotami co przyczyną było już duże przestawienie pompy zacholowałem samochód do pompiarza wkońcu znalazłem jakiegoś dobrego i kumatego w gdańsku przymorzu naprawa polegała na regulacji pompy i wymianie świec teraz pali od strzała koszt to 300zł może ciut drogo a może nie ale przynajmniej mam wkońcu gdzie naprawiać bo tak to wszyscy rozkładali ręce także świece to podstawa od tego sie zaczeło pozdrawiam i dziękuje wam za porady dobrze że jeszcze wy chociaż nakierujecie w dobrym kierunku:) cena najtańszego zamiennika świecy żarowej firmy iskra to 36zł za szt.

Edytowane przez deraa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja też kupiłem tej Iskry te tanie .Chociaż zbytnio nie polecają tych świec :(.

Kupiłem te i chociaż na jedną zimę wytrzymały. Oby dłużej. Super są Ngk ale cena około 100zł/szt.

 

Ale u mnie inny problem.Nastawnik do wymiany.Ale to mam nadzieję na wiosnę.

Oby zima była łaskawa i nie było mrozu koło 20st.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprzednie te co padły też miałem iskry i wytrzymały w sumie rok bez problemów po roku zaczęły padać a teraz minely 2 lata i już zupełna kicha byla

 

szczeże powiem jakbym miał kupe kasy wywalać na nastawnik to kupiłbym calą pompe z allegro używaną do 500zł bo nastawnik słyszałem nowy koło 2000zł ale niewiem ile w tym prawdy tak tylko slyszałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

część na zdjęciu to tylko elektronika a pod tą częścią jest dopiero ta tulejka co śmiga po wałku więc niewiem sam oby dało ci to pożądany efekt a niewiem czy rozbierałeś ale jak sie ten dekielek odkręci na samej górze to tam widać taką sprężynkę zwiniętą w spirale tak ak w zegarkach i u mnie odziwo jakby na początku byla ciut przysmażona czy coś niewyglada to jakby od początku tak było może też będe musiał sie rozejrzeć za takim nastawnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja akurat nie rozkręcałem pompy czy ich podzespołów.

Wolę postawić do pompiarza. Każdy zarabia w swoim fachu.

Jak sie nie znam to nie ruszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

mam pytanko można dostać jakiś zestaw naprawczy pompy wtryskowej? mianowicie chodzi o uszczelke pompy bosch a raczej jej pokrywy samego górnego dekielka ponieważ zauważyłem że cieknie tam paliwo górnym dekielniem raczej sie nic nieprzestawia więc można by wymienić samemu tylko czy taką uszczelke można jakoś dostać czy może silikonem zaatakować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...