Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[350z] Mapa silnika, a zwiększenie mocy


tomoakatomi
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Chcialbym sie dowiedziec, gdzie mozna zmienic w modelu z 2003,w wersji europejskiej mape silnika. To co mnie interesuje to to, ile mozna maxymalnie wyciagnac poprzez zmiane tak w granicach rozsadku.

 

Znacie jakies miejsca, w ktorych zrobia to profesjonalnie ? Ktos z was robil ? heh i ile to by kosztowalo :)

 

 

Planuje takze zrobienie wydechu w celu zwiekszenia mocy, tak jak mape, chialbym by bylo to kompatybilne.

Link to comment
Share on other sites

http://www.strojenia.pl/

 

wiem, że raczej hondami sie zajmują,ale RYŚ ponoć ogarnia

w Z masz OBD 3, więc nie wiem jak wygląda tam możliwość strojenia kompa...pewnie trzeba będzie coś zewnetrznego podpiąć..

IMHO jeżeli masz seryjny silnik to mija się z jakim kolwiek celem takie strojenie..nic nie zyskasz..to nie Turbo gdzie masz przyrosty rzędu 30% albo i więcej

 

najpierw powkładaj zabawki a stroje nie to na koncu sie robi

 

i jeszcze:

http://ecu-performance.com.pl/

maja wieksze doswiadczenie z nissanami

 

co do kosztów to ceny zaczynaja sie od 1500zł

Edited by hot_rider
Link to comment
Share on other sites

rozmawiałem z Gato, powiedzail, że gra nie warta świeczki. Lepiej zainwestować w trakcje.

Link to comment
Share on other sites

dziekuje za odpowiedzi

jesli ma kto jeszcze cos do dodania to czekam

 

:)

Edited by tomoakatomi
Link to comment
Share on other sites

jeżeli będą zmiany w dolocie/wydechu/ostrzejsze wałki itp. itd. to strojenie jest wskazane aby te części przyniosły oczekiwany rezultat

Link to comment
Share on other sites

ja mam zmieniony dolot z akcesoriami k&n typhoon robiony we francji przez tunera full pro ,sadze ze tam cos podpinali zeby dzialalo bo lata jak trzeba i te brzmienia od 5tys w gore :)

 

nie wiem jaki wydech da najwiecej mocy, podoba sie Magnaflow, jakies sugestje?

Link to comment
Share on other sites

magnaflow daje rade i brzmi nieżle.

 

zeby wydech coś dawał to jednak jechac po całości od kolektorów + wywalenie katów + ew. true dual exahust.

 

co do strojenia pod doloty i filtry - wskazane. sam mialem swojego oddać do mapowania ale odpuściłem - to nie wyścigówka .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Jak cos z tego co wiem to Coobcio już ogarnia zetki na seryjnym kompie i są tego efekty ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tak jest mozna ogarniac zetki po OBD w czasie rzeczywistym, niebawem jakis artykulik na ten temat skrobne w magazynie GT, taki paro etapowy etap grzebania w 350Z...

 

Jako punkt nr.1 bedzie wlasnie strojenie elektorniki, fabrycznie zetka jedzie na ubogiej mieszance z dolu dlatego ma tak malo momentu, mapy zaplonowe takze ma kiepskie zwlaszcza te z runku USA...

Link to comment
Share on other sites

Coob: czy bez ruszenia wałków rozrządu,bez turbo,da się zrobić wyraźnie/odczuwalnie lepszą mapę ?

Link to comment
Share on other sites

Tak jest mozna ogarniac zetki po OBD w czasie rzeczywistym, niebawem jakis artykulik na ten temat skrobne w magazynie GT, taki paro etapowy etap grzebania w 350Z...

 

Jako punkt nr.1 bedzie wlasnie strojenie elektorniki, fabrycznie zetka jedzie na ubogiej mieszance z dolu dlatego ma tak malo momentu, mapy zaplonowe takze ma kiepskie zwlaszcza te z runku USA...

Poproszę o jakaś informacje kiedy ten artykuł się ukarze. Chętnie bym się z nim zapoznał. Nie tylko zetki można ale i ok 90% innych aut przy pomocy interfejsu MPPS oraz WinOLSa... tylko żeby takie rzeczy robić to trzeba wiedzieć co się z czym je...
Link to comment
Share on other sites

Moja zetka z wyjetym kompresorem bedzie opisywana...

Modyfikacje podzielilem na:

 

ETAP 1:

- sam remap

ETAP2:

- cat back + decaty + kolejne dostrojenie softu w ECU

ETAP 3:

- modyfikacje dolot: wkladka K&N + dystans pod pleneum + dostrojenie softu

 

Beda pomiary z hamowni red race oraz pomiary drogowe urzadzeniem Race Logic :)

Link to comment
Share on other sites

Moja zetka z wyjetym kompresorem bedzie opisywana...

Modyfikacje podzielilem na:

 

ETAP 1:

- sam remap

ETAP2:

- cat back + decaty + kolejne dostrojenie softu w ECU

ETAP 3:

- modyfikacje dolot: wkladka K&N + dystans pod pleneum + dostrojenie softu

 

Beda pomiary z hamowni red race oraz pomiary drogowe urzadzeniem Race Logic :)

Kiedy panie,kiedy? Wygląda obiecująco...
Link to comment
Share on other sites

ja miałem crx-a del solke, wsadziłem silnik b18c4, seria 169 km. Daliśmy tłumik przelotowy cały, stożek, i strojenie kompa i wpadło około 25 km ale to silnik 1,8 wiec mało można zrobić niskim kosztem.

Edited by michalgdb
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...