Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

gaśnie na biegu jałowym


pawel7777
 Share

Recommended Posts

Witam! nie poruszałbym tego tematu ,ale moge dokładnie okreslic kiedy to sie stało. mianowicie chodzil bez zarzutow . az tu w tamtym tyg.odpalam go z rana, troszke jakbym za krotko trzymał kluczyk. prawie zalapal ale odglos jakby sie cofnął. i juz koniec. jak chce odpalic to musze przygazowac i trzymac na pedale. jak tylko puszcze gaz to gasnie. za kazdym razem. co sie moglo stac tego feralnego ranka gdy prawie odpalil. prosze o pomoc. gg7458666. pawel

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź przepływomierz i przepustnice. W razie czego podnieś obroty biegu jałowego zaworem regulacji powietrza dodatkowego (ACC) znajdujacym się z lewej strony obudowy przepustnicy.

Link to comment
Share on other sites

pewnie rozrząd przeskoczył...świeci się checkengine?

świeci sie

 

pewnie rozrząd przeskoczył...świeci się checkengine?

na łańcuszku by przeskoczył?
Link to comment
Share on other sites

jesli sie swieci check to zczytac blad i bedzie wiadomo czego szukac .

Link to comment
Share on other sites

pawle7777 jak zaczynasz jakiś temat i oczekujesz pomocy to podaj jaki masz silnik (typ) bo tu nie forum jasnowidzów.

Piszesz że masz rozrząd na łańcuszku więc to nie diesel. Masz tam gaz czy tylko Pb. Przyczyn może być wiele.

Jak masz checka świecącego to zacznij od jego odczytania, a nie wołasz o pomoc bez przedstawienia jakiejkolwiek usterki

Edited by and_pec
Link to comment
Share on other sites

pawle7777 jak zaczynasz jakiś temat i oczekujesz pomocy to podaj jaki masz silnik (typ) bo tu nie forum jasnowidzów.

Piszesz że masz rozrząd na łańcuszku więc to nie diesel. Masz tam gaz czy tylko Pb. Przyczyn może być wiele.

Jak masz checka świecącego to zacznij od jego odczytania, a nie wołasz o pomoc bez przedstawienia jakiejkolwiek usterki

te traktormaniak nie BĄDZ TAKI CWANIAK. PO PIERWSZE NAPISALEM pb ...to chyba logiczne.. tak sam jest napisane 2.0 czyli dwa l. pb- benzyna i 140k koni po lifcie... nie zbieraj darmowych punktow za nic. tylko ...najpierw przeczytaj.. dokładnie..... a jak potrafisz ...to pomóż!nie udawaj znawcy tematu...........

 

pawle7777 jak zaczynasz jakiś temat i oczekujesz pomocy to podaj jaki masz silnik (typ) bo tu nie forum jasnowidzów.

Piszesz że masz rozrząd na łańcuszku więc to nie diesel. Masz tam gaz czy tylko Pb. Przyczyn może być wiele.

Jak masz checka świecącego to zacznij od jego odczytania, a nie wołasz o pomoc bez przedstawienia jakiejkolwiek usterki

"przedstawienia usterki:?czytaj ze zrozumieniem tekstu kolego... przedstawilem usterkę, nie dosć przedstawilem przyczynę...Aty dalej ....

 

te traktormaniak nie BĄDZ TAKI CWANIAK. PO PIERWSZE NAPISALEM pb ...to chyba logiczne.. tak sam jest napisane 2.0 czyli dwa l. pb- benzyna i 140k koni po lifcie... nie zbieraj darmowych punktow za nic. tylko ...najpierw przeczytaj.. dokładnie..... a jak potrafisz ...to pomóż!nie udawaj znawcy tematu...........

 

"przedstawienia usterki:?czytaj ze zrozumieniem tekstu kolego... przedstawilem usterkę, nie dosć przedstawilem przyczynę...Aty dalej ....

check swieci mi od 3 lat.taktomaniacy mowią mi ...wymień komputer...
Link to comment
Share on other sites

jakie o auto to napisane w temacie bardzo malymi literami wiec nawet ja tego nie dostrzeglem . Od tego jest profil zeby napisac jakie auto. Pamowie administratorzy powinni zadbac o to. Wiec nie ma co sie denerwowac ze ktos tego nie dostrzegl jak sie samemu o to nie zadbalo.

Nie dotyczy to tylko Ciebie ale takze wielu innych uzytkownikow .

PO drugie jesli check swieci sie od trzech lat to napewno juz zagladsz na forum od dluzszego czasu i czytasz posty na ten temat i wiesz ze jesli sie zaswiecil to nalezy zczytac bledy, . a nie jezdzic z tym checkiem . Skad teraz wiesz ze z pozoru ta mala usterka wtedy nie doprowadzila do tej teraz . I w tym wypadku and pec ma racje .

Po trzecie to nikt na forum nie naprawi CI auta ma odleglosc tylko CIe moze naprowadzic. Napisano CI ze masz sprawdzic przeplywke i przepustnice . Ja ci napisze ze to moze byc moze jakis przewod podcisnieniowy albo modul . A co bedzie jak sie okaze ze to cos innego. Wtedy mozesz napiszesz ze sie nie znamy bo to bylo jeszcze co innego .

A jesli nie zagladales to na forum jest opisane jak zczytac samemu bledy chocby tutaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/69683-interfejs-diagnostyczny-do-p11144/page__view__findpost__p__754078. Jak napiszsesz co to za blad to wtedy sie pomoze

Link to comment
Share on other sites

Dzięki krzychu ;)

pawle nie irytuj się ale naprawdę ta opiska jest tak na pierwsze wejście w temat niewidoczna. Stąd też moja uwaga popłynęła, nie po to aby się wymądrzać, ale po to by zasięgnąć informacji

Link to comment
Share on other sites

sprawdz błąd

jak bedzie z wałka i wału to prosta sprawa.

cmp sensor i crp sensor. nie pamiętam numerów ale nazwa taka.

Link to comment
Share on other sites

W benzynie jest tak ze ewentualnie jak wyskoczy blad ktoregos czujnuika to mozna zamienic . Sa takie same .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...