borasmax Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 moje autko n15 1.6 90KM podtlenek LPG szarpało na benzynie niemiłosiernie wyczytałem, że oczyszczenie przepustnicy pomoże i faktycznie pomogło odkręciłem przepustnice, krokowca (nie ściągnąłem metalowej osłony podobno pod nią znajduje sie śrubka do regulacji szybkości spadania obrotów) wszystko wyczyściłem i skręciłem dodając silikon pomierzy krokowcem a przepustnica. na rozgrzanym silniku na rozłaczonych wtyczkach najnizsze obroty jakie moge osiagnac to 900, obawiam sie ze uszkodzilem czarna plastikowa srubke do regulacji obrotow. czy moge jakos ja wymienic i czy te obroty sa normalne czy moge je jakos jeszcze obnizyc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 WG mnie ok ,,, pewnie powinno być 850 + i - 50 po czyszczeniu sie ustawia ,,,,obroty nie wiem jak w ga ,,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
binladen Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 z tego co ja wiem to 750 plus minus 50 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borasmax Posted February 20, 2012 Author Share Posted February 20, 2012 no mi tez wydaje sie ze powinno byc 750 +- 50 ale nie moge mocniej dokrecic srubki aby zmniejszyc obroty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
binladen Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 narazie poczekaj moze komp sam sobie ustawi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grucha jr Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Poszukaj w "Sam naprawiam" lub na forum, jest śruba do regulacji obrotów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 to że jest to kolega wie miałem w ręce przepustnice od GA ... ale nie kojarzę tego a tam nie ma przypadkiem oringu który może trzeba wymienić ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borasmax Posted February 21, 2012 Author Share Posted February 21, 2012 tak dokładnie nie rozbierałem przepustnicy by stwierdzić ze jest tam oring, przypomniałem sobie ze przyspieszałem zapłon oczywiście na 'oko' wiec możliwe ze ma to wpływ na obroty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
binladen Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 napewno ma wplyw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borasmax Posted February 21, 2012 Author Share Posted February 21, 2012 ok to bym miął odpowiedz. ale boli mnie ta plastikowa śrubka, nowa(używana z allegro:P) przepustnica nie jest droga 50-100zl pytanie czym różnią sie przepustnice od wersji z silnikiem 1.4 1.6 i 2.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.