Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

zdesperowany - prośba o pomoc


helfi

Recommended Posts

Panowie bardzo proszę o pomoc, bo mam ochotę zrzucić już auto z przepaści. Auto czasami a może coraz częściej nie odpala. Albo wcale nie kręci - napis "please wait" i kluczyk na desce albo jak kluczyk zniknie kręci ale ma problem z odpaleniem. Problem jest w tym, że ostatnio było dość dużo robione przy aucie i pogubiłem się czy coś może mieć związek z ostatnich wykonywanych rzeczy. Do mechanika zawoże to albo działa albo jak nie działa każe mi auto zostawić na 3 dni co jest niewykonalne. Czasami jest tak że auto jeździ tydzień bez problemu a czasem po całym dniu wieczorem albo po nocy kluczyk i please wait. Czytalem na forum, że opaskami podwiązać kable do immo pod osłoną kierownicy - czy ktoś może podesłać instrukcję jak ją ściągnąć. i które to są kable. Ewentualnie czy ktoś może daż namiary na kogoś z śląska kto jest w stanie to opanować w ciągu 1 dnia ? W ostatnim czasie wymieniałem startery i żarniki bo pourywały się plastykowe zaczepy i zrobiły takie zwarcie, że paliły się gniazda w starterach i żarnikach. Z jednej strony wykopciło aż gniazdo do startera i trochę kabla. Kolega mi podlutował do startera 3 kabelki z wiązki od lampy. Wydawało mi sie, że są tam 4 w starterze w gnieździe podłączone. Nie pamiętam ale problem z rozruchem chyba zaczął się po tym właśnie. Czasami pomaga wypięcie klemy na 3- minuty ale ostatnio nawet już to nie działa.

 

Ostatnio robione :

 

- izolacja wiązki kabli w tylnej lampie bo przy hamowaniu włączała się kamera cofania

- wymiana świec

- wymiana żarników i starterów

- wymiana klem

 

Jeśli ktoś może pomóc w jakikolwiek sposób będę wdzięczny.

Link to comment
Share on other sites

Witam.Widze ze wymieniales klemy.Moze wystarczy je dobrze dokrecic.Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

To sprawka immobilaizera tu pomoże kumaty gość zajmujący się elektroniką samochodową , pozostałe opisane usterki nie mają na to wpływu, to inna beczka. Dla pewności proponuję koledze wypięcie całej instalacji spod maski - jest to możliwe przez wypięcie wszystkich wtyczek i dokładne obejrzenie całej instalacji, może tam leży przyczyna awarii

Link to comment
Share on other sites

Panowie klemy są dobrze zaciśnięte,są wymienione na nowe. zauważyłem że problem głównie pojawia się jak troche dłużej pojeżdżę a potamzgaszę auto i nie mogę odpalić ponownie. Ma ktoś może instrukcję jak ściągnąć tą osłonę kolumny kierownicy ? czy trzeba ściągać kierownicę jak tak to jaksiedotego zabrać ? Ma ktoś namiary na dobrego elektronika samochodowego z śląska okolice : Zabrze, Bytom, Ruda śląska,Chorzów, Katowice ?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Miałem ten sam problem, problemy te wynikają od imobilaizera, koleszka od auto-alarmów nie miał ze zrobieniem tego żadnych problemów w ciągu 2 h

Link to comment
Share on other sites

Znam podobny problem z renault clio , raz odpalał raz nie albo jak chciał, problem leżał w kluczyku ( ale tego elektronik nie ujawnił , bo wiedza kosztuje , ale wiem że w z przerwanym lucie tzw . zimny lut ) , tzn ,że kluczyk nie kontaktuje się z immo a jak się nie kontaktuje to immo blokuje rozruch.Elektronika w kluczyku służy do centralnego zamka oraz do komunikacji z immo a przyczyną jest zbyt mocne naciskanie przycisków kluczyka szczególnie paznokciem a nie opuszką palca .Sprawdż

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...