Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[Vanette] ld23 98' Nie zapala gdy zimno


MARTI

Recommended Posts

Witam wszystkich

Wanetka nie chce zapalić gdy jest około 0 lub troszkę na minusie. Zajeżdżam aku i zapala po długim czasie na kable z pomocą primery.

Przy większym mrozie bez szans. Gdy już rano zapali później cały dzionek nawet jak ostygnie pali na dotyk. Gdy zostawiam ją na noc e garażu gdzie było trochę na minusie bez szans na uruchomienie. Gdy ogrzałem garaż piecykiem nie było większych problemów.

Akumulator bardzo dobry nowy, świece nowe, filtr paliwa nowy, prąd dochodzi do świec.

 

 

Co mu jest?

Link to comment
Share on other sites

może czujnik temperatury przekłamuje

Link to comment
Share on other sites

moze brak cisnienia na cylindrach , mierzyles ? co u ciebie , nie odzywasz sie

Link to comment
Share on other sites

Dobre pytanie o ciśnienie ale tak na szybo można spróbować dogrzewania świec .Pasowało by to sprawdzić w niskiej tem długi kawałek przewodu od plusa akum i przytrzymać sporo dłużej przy świecach i próbować odpalić jeśli zadziała wystarczy zamontować prymitywne dogrzewanie świec przewód od akumulatora bezpiecznik przez przekażnik do świec włącznik stykowy na sterowanie

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

sprawdz napiecie dochodzace do swiec bo w tych wspanialych silnikach podawane sa dwa napiecia jedno przy rozruchu i wredy idzie pelne napiecie na swiece i po uruchomieniu jest jeszcze dogrzewanie napiecie spada do 7v i przy mrozach potrafi dogrzewac nawet z 5min ,dlatego te silniki od razu po uruchomieni chodza rowno i nie klekocza jak stare mercedesy ,w momencie osiagniecia temperatury przez silnik slychac klikniecie przekaznika ja sie wylacza i od razu wzrasta napiecie ladowania (mam zainstalowany voltomierz,i jeszcze jedno regulator napiecia mialem ktory pozwalal na wytworzenie napiecia 14v ,zmienilem na 14,4v bo akumulator u nas w tych samochodach przy jezdzie na krotkich trasach jest nie doladowany , odnosnie paliwa do naszych silnikow mozna i proponuje to zrobic na pelen zbiornik paliwa zima wlac max,do 5 plitrow bezyny jest to bez szkody dla silnika a napewno nie zetnie parafiny ,bo nigdy nie wiemy jakie paliwo kupujemy w stacji Pytanie z mojej strony CZY KTOS Z NASZYCH FORUMOWICZOW MA LUB MIAL SILNIK 2000TD jaka moc ma ten silnik i czy warto dokonac proby z zaintalowaniem tej turbiny w silniku 2,3l ,bo nie ma co ukrywac dynamika nie grzesza ,bo to tylko 75kM I MYSLE ,MOZE SIE MYLE ,ZE GDYBY DOPROWDZIC W KOLEKTORZE SSACYM ZAMIAST PODCISNIENIA CHOCIAZBY STALE CISN.ATMOSFRYCZNE CZY NIE ZMIENILO BY TO DYNAMIKI SILNIKA bo w tej chwili ==to gaz juz nacisnalem a teraz poczekam az sie rozpedzi pozdrowka wszyskim forumowiczom

 

sprawdz napiecie dochodzace do swiec bo w tych wspanialych silnikach podawane sa dwa napiecia jedno przy rozruchu i wredy idzie pelne napiecie na swiece i po uruchomieniu jest jeszcze dogrzewanie napiecie spada do 7v i przy mrozach potrafi dogrzewac nawet z 5min ,dlatego te silniki od razu po uruchomieni chodza rowno i nie klekocza jak stare mercedesy ,w momencie osiagniecia temperatury przez silnik slychac klikniecie przekaznika ja sie wylacza i od razu wzrasta napiecie ladowania (mam zainstalowany voltomierz,i jeszcze jedno regulator napiecia mialem ktory pozwalal na wytworzenie napiecia 14v ,zmienilem na 14,4v bo akumulator u nas w tych samochodach przy jezdzie na krotkich trasach jest nie doladowany

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...