Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N16Pompa wspomagania - nie pracuje 1.5 DCI 2003r.


Gość PowerM

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy prosze o inf. gdzie najlepije i najszybciej można naprawić wpomaganie w mojeje Almerce 1.5 DCI.

Moje auto wczoraj straciło zupełnie wspomaganie. Najpierw pompa troszkę popiszczała po czym przestala pracować.

Zakładam, że potrzebna jest regeneracja lub wymiana na używkę. Proszę o pomoc gdzie najszybciej i w rozsądnych pieniadzach wymienie swoją pompę na terenie Warszawy.

 

Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem mechanikiem, ale wydaje mi się, że mogło dojść do szybkiego wycieku płynu wspomagania (mógł strzelić wąż, albo puścić na końcówkach).

Mógł tez strzelić pasek klinowy napędzający pompę wspomagania. Nie wydaje mi się, aby awaria pompy objawiała się tak szybkim zanikiem wspomagania.

 

Może zobacz pod maskę, sprawdź poziom płynu oraz czy nie było jakiegoś dużego wycieku z okolic pompy wspomagania.

Jak nie ma wycieku to sprawdź czy wszystkie paski klinowe są na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wspomaganie w 1.5 dci jest elektryczne, i zazwyczaj jak siada to są szczotki silnika zużyte, koszt szcotek koło 100 zł, koszt całego serwa to ok 500 zł, więc najpierw do mechanika niech rozbiera i sprawdza szczotki, albo samemu- taniej

 

a i bezpieczniki oczywiście sprawdzane były??

 

np. http://allegro.pl/pompa-wspomagania-regenerowana-nissan-almera-n16-i2084996409.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko było sprawdzane. Płyn, bezpieczniki. Zero wycieków. Tak więc w poniedziałek czeka mnie wymiana pompy. Tylko teraz jakiś dobry nie drogi serwis który zrobi to dobrze i bez kombinowania:).

Proszę o opinie i jakieś adresy, Może ktoś z okolic Warszawy poleci jakiegos dobrego mechanika?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany