Guest darpieng Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 Witam serdecznie, Proszę wybaczyć jestem laikiem w tym temacie terenówek. Ale może znajdzie się jakiś wyrozumiały kolega tego forum i mnie trochę oświeci. Czy są Patrol 5 osobowe z kratka i z homologacja na ciężarowe? Bo oczywiście 2 osobowe są. Pytanie jest stad bo wydaje mi się że gdzieś w necie widziałem takowe ale nie jestem pewien czy to był patrol czy terrano. Było po prostu ogłoszenie 5 osobowy z pełnym odliczeniem vatu. A jeżeli są wg starych przepisów to wedle nowych na dzień dzisiejszy również mogą przejść badania jako 5 osobowe ciężarowe. Dziękuję za ewentualne fachowe odpowiedzi w tym temacie. Pozdro daro Link to comment Share on other sites More sharing options...
scuaz Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 ciężarowe są 5 osoowe , ale na dzień dzisiejszy taki pojazd nie spełni wymogów do odliczania vatu do paliwa przy zakupie jeżeli jest z vatem , można odliczyć 60%vatu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest darpieng Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 Dziękuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
scuaz Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 jak zabrali odliczenie z osobówki to teraz wymyślili bankowozy ale tranzakcjie muszą być gotówkowe w firmie pewnie nie warto bo zaraz i ten myk zabiorą Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest max233 Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 Witam , ja mam 5 osobowy z kratka i z homologacja na ciężarowe ale teraz musze to zmienic na zwykla osobowke bo sa ploblemy z tym same musze zakladac kratke jak jade na przeglond i nawet policja mogła by sie przyczepic ze mam ciezarowy a nie mam kratki Link to comment Share on other sites More sharing options...