Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

patrol 5 osobowy z vatem 23%


Gość darpieng

Rekomendowane odpowiedzi

Gość darpieng

Witam serdecznie,

 

Proszę wybaczyć jestem laikiem w tym temacie terenówek. Ale może znajdzie się jakiś wyrozumiały kolega tego forum i mnie trochę oświeci.

 

Czy są Patrol 5 osobowe z kratka i z homologacja na ciężarowe? Bo oczywiście 2 osobowe są.

 

Pytanie jest stad bo wydaje mi się że gdzieś w necie widziałem takowe ale nie jestem pewien czy to był patrol czy terrano. Było po prostu ogłoszenie 5 osobowy z pełnym odliczeniem vatu. A jeżeli są wg starych przepisów to wedle nowych na dzień dzisiejszy również mogą przejść badania jako 5 osobowe ciężarowe.

 

Dziękuję za ewentualne fachowe odpowiedzi w tym temacie.

 

Pozdro

daro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężarowe są 5 osoowe , ale na dzień dzisiejszy taki pojazd nie spełni wymogów do odliczania vatu do paliwa

przy zakupie jeżeli jest z vatem , można odliczyć 60%vatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zabrali odliczenie z osobówki

to teraz wymyślili bankowozy

ale tranzakcjie muszą być gotówkowe w firmie

pewnie nie warto bo zaraz i ten myk zabiorą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , ja mam 5 osobowy z kratka i z homologacja na ciężarowe ale teraz musze to zmienic na zwykla osobowke bo sa ploblemy z tym same musze zakladac kratke jak jade na przeglond i nawet policja mogła by sie przyczepic ze mam ciezarowy a nie mam kratki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to prawda jak pisze że ciężarowy to musi być oddzielony przedzial pasażerski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy nie wystarczy przegroda za drugim rzedem siedzen??

najlepsze jest to w tej przegrodzie ,że zchodzi do samej podłogi i nawet po złożeniu foteli nic większego nie wejdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany