Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

PLUS po po stacyjce światła dzienne


Gość zilion89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość zilion89

Panowie, w związku ze zbliżającą się wiosną zamierzam zainstalować w swojej Primce światła do jazdy dziennej, tzn LEDy. Szkoda mi po prostu xenonów, a ze względu iż jeżdze często na krótkich odcinkach, ich ciągłe włączanie i wyłączanie napewno nie pomoże im w żywotności, poza tym zawsze to jakiś mniejszy pobór prądu na całej instalacji, oraz ładny wygląd (przynajmniej dla mnie). Pytanie jest takie, gdzie znajdę pod maską tzw Plus po stacyjce, nie jestem elektrykiem a posiadam w domu tylko miernik elektryczny. wiadomo że do świateł, tzn do tego automatycznego włącznika świateł dziennych idą 3 przewody, plus po stacyjce, masa oraz kabel który rozłącza światła po włączeniu świateł postojowych, mijania itd. A więc tak, masę podłącze pod mase akumulatora, przewód rozłączający LEDy do plusa świateł pozycyjnych, natomiast Plus LEDów muszę podłączyć pod tego PLUSA PO WŁĄCZENIU ZAPŁONU czyli po stacyjce, aczkolwiek nie wiem gdzie się podpiąc aby prąd płynął z tego miejsca. gdzie szukać tego plusa po stacyjce tak aby wszystko działało jak należy? czekam na pomoc;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zilion89

A jeśli chciałbym bezpośrednio pod alternator, to jest to miejsce, gdzie w alternator wkręcona jest taka śruba i przewód tam jest wkręcony? tzn dociśnięty tą srubą? czy gdzieś indziej? Ewentualnie jeśli chciałbym pod przewód alternatora, to gdzie go można znaleźć bliżej akumulatora? żeby nie ciągnąc kabla pod sam alternator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak idą przewody to nie wiem. Odnośnie śrubki to sprawdź miernikiem-czy prąd jest? a raczej kiedy!?

Ja u siebie bliżej wiosny też bedę zakładał dzienne, lecz dam sobie jeszcze jakiś dodatkowy przełącznik z podświetleniem, abym mógł wyłaczyć dzienne gdy np. stoję na uboczu lub parkingu, a silnik chodzi aby grzało.