sTrIt Posted February 29, 2012 Share Posted February 29, 2012 Witam Panowie Jako że idzie wiosna pora zabrać się za doprowadzenie autka do stanu idealnego. Planuje następujące zakupy: Zestaw filtrów (paliwa, gazu, kabinowy, powietrza) Elementy zawieszenia (wahacze górne, przegub lewy) Tłumik końcowy Klocki hamulcowe, na tył oraz przód Wymiana płynu wspomagania Wymiana oleju w skrzyni Oraz naprawa drobnych usterek takich jak: problem z wycieraczkami (niewracająca czasówka, głośna praca), spalona dioda podświetlania licznika przebiegu, niezamykający się bagażnik z pilota (w ogóle brak jakiejkolwiek reakcji na pilota) Prosiłbym was o pomoc w doborze dobrych części w rozsądnych pieniążkach, chciałbym mniej więcej wiedzieć o ile mój portfel zostanie odchudzony Wszelkie porady wskazania mile widziane. Z góry dzięki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted February 29, 2012 Share Posted February 29, 2012 Wszelkie porady masz w tematach na forum, więc poczytaj a nie zakładasz nowy temat zaśmiecając forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
sTrIt Posted March 1, 2012 Author Share Posted March 1, 2012 Tak rozumiem że są pewne tematy na forum gdzie mogę coś znaleźć, ale chciałbym podyskutować na temat części, do których warto dopłacać a do których nie, które są sprawdzone i przetestowane... I od tego jest forum prawda? Nie chce się kłócić, więc jeżeli uważacie że takim tematem zaśmiecam forum to ok. Tylko zobaczcie jaki tutaj jest bajzel... W temacie o płynach i olejach eksploatacyjnych jest 30 stron, i żeby coś znaleźć trzeba wertować wiele postów, szkoda że nikt nie pomyślał żeby dać to na pierwszą stronę posta z podziałem na silniki i już Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted March 1, 2012 Share Posted March 1, 2012 tak jest kolego niestety ze trzeba sie nieraz przekopac przez post zeby sie co nieco dowiedziedz . . Co do czesci zawieszenia to rozgladal bym sie za Swagiem. wahacze gorne - moda na lozyskowane . Chociaz moje zdanie w tym tenmacie jest akuratnie zeby zakladac na tulejach slizgowych . . Przeguby to poczytaj na forum . Filtry to mam albo knecht (paliwowy i powietrza.) Olejowy -to japonskie sa dobre i tansze niz filtrona . Tarcze i klocki hamulcowe firm do wyboru i koloru - Drogie TRw i ATE , Brembo . Ja mam zalozoze ABE i kolcki kaschijama . W sumie to jedne z tych tanszych ale chodza. Jesli lubisz szybsza jazde to moze kup sobie tansze tarcze ale lepsze klocki . Tutaj kwestia kasy jaka dysponujesz. tlumik koncowy to pewnie kup Bosala . ja do siebie do golfa 2 tez kupowalem bosala. Bylem zadowolony. Filtr kabinowy to najlepiej orginal . Zalozysz wtedy bez problemu Olej do skrzyni to klasy SAE 75W-90 . Firma do wyboru. Chwala Valwoline Plyn do wspomagania to musisz zobaczyc albo dextron2 lub 3 . to w instrukcji. . Takie zycie trzeba czytac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted March 1, 2012 Share Posted March 1, 2012 Ja kupowałem oryginalne używki z angoli na szrocie i sam montowałem Kupowałem także te lepsze i gorsze podzespoły w sklepach. Moje zdanie jest takie że nie warto przepłacać, czy to używka czy dobra nówka i tak poleci na naszych dziurach Płyny eksploatacyjne to wszystko praktycznie to samo. Trzeba zwracać jedynie uwagę na klasę. Nie bądźmy pedantami, samochód ma służyć tobie a nie ty jemu, no chyba że wziąłeś z nim ślub. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.