Gość grucus Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 witam kolejny raz potrzebuje waszej pomocy. wczoraj z moja almerka zaczelo sie dziac cos dziwnego. jak odpalilem i przejechalem pare metrow auto strasznie zaczelo szaprac (myslalem ze silnik wyskoczy). po chwili ustopilo. dodatkowy obiaw to szarpanie po puszczeniu pedalu gazu .wczesniej bylo tak tylko na gazie teraz jest juz tak na bp i lpg. przeczytalem juz chyba wszystkie wpisy na forum i sa tam podobne objawy do mioch z jednym wyjatkiem, u innych pojawia sie blad!!! u mnie nic. czy macie moze pojecie co to moze byc?? albo polecacie jakiegos dobrego speca od almerek w krakowie?? moje auto to n16 1.5 2000r lpg stag300 czekam na wasze podpowiedzi!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 zakręć butlę od gazu i zobacz czy po jeździe na PB będzie tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grucus Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 myslisz ze to moze byc wina gazu?? ludzie na forach pisali o cewkach zaplonowych, rozrzadzie, i czujniku polozenia walu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 nie napisałem, że to wina gazu, tylko z racji tego, że masz dwa układy zasilania, które są zależne od siebie, dobrze jest wyeliminować chociaż jeden, aby sprawdzić czy to nie jego wina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grucus Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 to jutro bede musial to sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 tylko zakręć butlę, trzeba odkręcić ten dekielek i przy wielozaworze masz taką karbowaną śrubkę, najlepiej zakręcać podczas pracy na LPG i jak przełączy lub zgaśnie to jesteśmy pewni, że gazu nie ma w układzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grucus Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 zrobilem tak jak kazales. i tak: szarpie po puszczeniu gazu tylko na lpg (ale o tym rozmawialismy w innym temacie). jest zamulony na pb i lpg. jak zapalilem auto po wyjsciu z pracy na pb to przez pare sekund auto dziwnie sie zachowywalko zaczelo szarpac i mniej reagowalo na pedal gazu. czekam na wasze sugestie i uwagi jeszcze jedno ostatnio (za namowa znajomego mehcnika) wymienilem orginalny przeplywomierz na zamienik. co sadzicie o zamiennikach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.