Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Problem z silnikiem


Radzio_sl

Recommended Posts

Witam.

W mojej primerze p11 2.0 16V 1997r. 131KM na gorącym silniku i na wolnych obrotach zaczyna mi mrugać kontrolka oleju. Stan oleju jest ok. Słychać również dziwny dźwięk z silnka jakby łańcuch rozrządu ocierał o obudowe. Czy ktoś miał u siebie coś podobnego??

Link to comment
Share on other sites

słabe ciśnienie oleju, kiedy był zmieniany i na jakim jeździsz?

Link to comment
Share on other sites

ok 12m-cy temu. olej mi cieknie delikatnie i dolewam na bieżąco. Jeżdże na mobilu1 10W40. Wszystko jest wporządku zanim silnik się nie rozgrzeje :(

Link to comment
Share on other sites

Zmień rozrząd(przynajmniej tam zajrzyj, łańcuch powinien przeżyć tę skorupę, chyba że masz 400-500tys) , nalej 15w40 i wymyj czujnik ciśnienia, przy okazji sprawdź ciśnienie oleju, ten dziwny dźwięk to może nie być łańcuch, ale to odpukać...

Link to comment
Share on other sites

z kad ucieka olej? ja mam problem ze srubami pod pokrywe zaworow, odkrecaja mi sie i musze dokrecac ;/ moze lancuch przeskoczyl?

Link to comment
Share on other sites

Tak jak napisal kolega Bobytempelton wyzej to moga juz prosic o pomoc panewki . Najlepiej to sprawdzic cisnienie oleju na zagrzanym silniku skoro kontrolka mruga . Wtedy bedziesz wiedzial czy to czujnik wali glupa czy moze juz pompa nie daje rady.

Link to comment
Share on other sites

na początek zmień olej na 10W valvoline albo inny lepszy to co używasz to nie sprawdza sie ,,,

i oczywiście filtr oleju knecht

 

stan sprawdź na zimnym silniku

 

Ps mi sie łańcuch urwał przy przebiegu 160 kkm wersja angielska po lift

 

pokrywę wymyj ekstrakcyjną kup jakiś silikon -lepszy niż za 5zł obsmaruj uszczelkę głowicę i dekiel złóż wszystko do siebie skręć i nadmiar zetrzyj i będzie po-problemie ,,,

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...